پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

لیندسی لوهان بازیگر، مدل، خواننده، ترانه‌سرا، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی

برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 ایالات متحده اعلام آمادگی کرد.

به گزارش آنا، لیندسی لوهان با اعلام نامزدی دوره بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تبلیغات زودهنگام خود را آغازکرده است. به نوشته انترتینمنت ویکلی، لیندسی لوهان نیز مانند کانی وست، خواننده رپ و طراح مد آمریکایی اعلام آمادگی کرده تا به عنوان نامزد انتخاباتی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا شرکت کند.

کانی وست این اعلام را امسال در مراسم اهدای جوایز MTV انجام داد و لیندسی لوهان در صفحه توییتر خود اعلام نامزدی کرد. لوهان در توییتر خود نوشته است: «من در انتخابات 2020 برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شوم.» وی در ادامه توییت همچنین به رقیب انتخاباتی خود در صنعت سرگرمی اشاره کرده است: «کانی وست بیا همین کار را بکنیم… از تو متشکرم که به ما الهام بخشیدی که آدم‌های بهتری شویم.» لیندسی لوهان پس از انتشار عکسی از خود و کانی وست، برنامه خود را برای ریاست‌جمهوری به این شرp اعلام کرد: «اولین چیزی که دوست دارم به‌عنوان رئیس‌جمهور انجام دهم… مراقبت از همه کودکانی است که در دنیا دارند رنج می‌کشند.»

این بازیگر که در سال 1986 (1365) در نیویورک متولد شده، از سال 1992 با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی وارد حرفه بازیگری شده و اولین نقش سینمایی خود را در سال 1998 در «دام والدین» ایفا کرده است. ایفای نقش اصلی «دختران بدجنس» (Mean Girls) در سال 2004 و «هربی کاملاً مجهز» در سال 2005 به شهرت او کمک کرد و لوهان در فیلم‌هایی همچون «همدمی در خانه میان چمنزار» رابرت آلتمن در کنار بازیگرانی مانند مریل استریپ و «بابی» به کارگردانی امیلیو استوِز درباره ترور رابرت کندی نیز بازی کرد. «قداره»، «می‌دانم چه کسی مرا کشت»، «قوانین جورجیا» و همچنین ایفای نقش الیزابت تیلور ستاره هالیوود کلاسیک در فیلم تلویزیونی «لیز و دیک» از دیگر آثار ثبت شده در کارنامه بازیگری لیندسی لوهان است.

لیندسی لوهان در سال‌های اخیر مشکلاتی جدی از لحاظ اعتیاد داشته و چند بار بازداشت و به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شده است. وی از مدتی پیش به لندن نقل مکان کرده و در سالن‌های تئاتر وست‌اند به نقش‌آفرینی پرداخته و حتی پیش از اعلام نامزدی ریاست‌جمهوری آمریکا از احتمال درخواست تابعیت بریتانیا سخن به میان آورده است.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3849 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 1 )

  1. سلام :

    وب قشنگی داری خوشحال میشم از وب من دیدن نمائید:

    اگه تبادل لینک و یا تبادل بنر موافق بودید وب منو لینک و یا هم بنر وبم را در وب خویش قرار دهید و خبرم کنید تا منم هم لینک و یا هم بنر شما را در وبم قرار دهم

    آدرس .ب ما :

    اینم آدرس بنر ما :

    جهان سپاس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟