پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

شکایت شبکه بین اسپورت از سداوسیما تلویزیون ایران

در حالی که مسابقات یورو ۲۰۱۶ این شب ها از شبکه های ورزش و سه تلویزیون ایران پخش می شود، یکی از شبکه های ورزشی مرتبط با پخش مستقیم مسابقات ورزشی اعلام کرد پخش این مسابقات از شبکه های سدا و سیما غیر قانونی است و علیه تلویزیون ایران اعلام جرم کرد.

به گزارش بانی فیلم شبکه «بین اسپورت» به خاطر پخش غیرقانونی مسابقات یورو ۲۰۱۶ این روزها در شهرهای مختلف فرانسه در حال انجام است از سدا و سیمای ایران شکایت کرد. تا ساعات پایانی چاپ روزنامه در روز گذشته پیگیری های بانی فیلم در جهت صحت و سقم این ماجرا به جایی نرسید و حتی یکی از آگاهان مرتبط با این حوزه در شبکه سه ضمن بی اطلاعی از این موضوع تایید یا تکذیب خبر فوق را به آینده موکول کرد.

به گزارش مهر، روزنامه الوطن قطر در خبری مدعی شد شبکه «بین اسپورت» که امتیاز انحصاری پخش بازی های فوتبال یورو ۲۰۱۶ را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در اختیار دارد، از بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی از جمله سدا و سیمای ایران به خاطر پخش غیر قانونی این مسابقات شکایت خواهد کرد.

طبق اعلام این روزنامه، تلویزیون موریتانی، چاد، تونس، الجزایر، اتیوپی و سدا و سیمای ایران به صورت غیر قانونی مسابقات یورو را روی آنتن می‌برند.

یکی از مسوولان اتحادیه فوتبال اروپا در این خصوص گفت: سرمایه گذاری تلویزیونی یکی از عوامل اصلی توسعه فوتبال است که رعایت آن ضروری است. ما مقابل هرگونه نقض قانون می‌ایستیم و بلافاصله اقدامات قانونی را برای کسانی که قوانین بین المللی حق پخش را زیر پا می‌گذارند، شروع می کنیم.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟