پیج اینستاگرامی

دسته: سریال خارجی

دانلود سریال شوگان 2024
4.7/5

اسامی بازیگران شوگان: کاسمو جارویس، هیرویوکی سانادا، آنا ساوای

خلاصه داستان شوگان: داستان یک کشتی اسرار‌آمیز متروکه که در نزدیکی یک روستای ماهگیری رها شده. حالا ارباب یوشی توراناگا به اسراری پی می‌ برد که ممکن است معادله جنگ را تغییر دهد و دشمنان‌ اش را به کلی نابود کند..... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال شکار انسان 2024
4/5

اسامی بازیگران شکار انسان: توبیاس منزیس، آنتونی بویل، لووی سیمون، مت والش

خلاصه داستان شکار انسان: این سریال به عواقب اولین ترور رییس‌ جمهور آمریکا و مبارزه برای حفظ و محافظت از آرمان‌ هایی می‌ پردازد که پایه و اساس برنامه‌ های بازسازی لینکلن بودند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل سوم سریال خانم نظافتچی 2024
3/5

اسامی بازیگران خانم نظافتچی 3: الودی یونگ، آدان کانتو، الیور هادسون

خلاصه داستان خانم نظافتچی 3: داستان درباره زنی است که پس از اینکه به طور تصادفی شاهد یک قتل می شود توسط آرمان مورالس استخدام می شود تا از مهارت های پزشکی خود به عنوان پاک کننده استفاده کند و شواهد جنایات اوباش را پاک کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل دوم سریال توکیو وایس 2024
4.5/5

اسامی بازیگران توکیو وایس 2: انسل الگورت کن واتانابه، راشل کلر، هیداکی ایتو، شو کاساماتسو، الا رامپ، رینکو کیکوچی، توموهیسا یاماشیتا

خلاصه داستان توکیو وایس 2: در اواخر دهه 1990، یک روزنامه‌ نگار آمریکایی به نام جیک ادلستاین به توکیو نقل مکان می‌ کند تا به‌عنوان اولین خبرنگار خارجی به جمع کارکنان یک روزنامه بزرگ ژاپنی بپیوندد. او که در یکی از گروه‌ های این روزنامه زیر بال و پر یک کاراگاه کهنه‌ کار گرفته شده بود، تصمیم می‌ گیرد که دنیای تاریک و خطرناک یاکوزای ژاپنی را مورد بررسی قرار دهد و آن را کاوش کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال ظاهر جدید 2024
3/5

اسامی بازیگران ظاهر جدید: بن مندلسون، ژولیت بینوش، میزی ویلیامز، جان مالکوویچ، امیلی مورتیمر

خلاصه داستان ظاهر جدید: این سریال "کریستین دیور" را در پاریس پس از جنگ جهانی دوم به تصویر میکشد، زمانی که خط مد خود را ایجاد کرد... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود سریال اربابان آسمان 2024
5/5

اسامی بازیگران اربابان آسمان: آستین باتلر، کالوم ترنر، آنتونی بویل، رف لاو

خلاصه داستان اربابان آسمان: داستان خلبانان بمب افکن های آمریکایی را روایت می کند که هر روز با پرواز در ارتفاعات بسیار سرد و در روشنایی روز، سعی داشتند جنگ را به خانه هیتلر بکشانند و... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل دوم سریال هیلو 2024
5/5

اسامی بازیگران هیلو 2: پابلو شرایبر ، ناتاشا مک الهون ، یرین ها ، جسیکا لوری

خلاصه داستان هیلو 2: بیگانگان در یک جنگ شدید و سخت در قرن 26 با انسان ها درگیر می شوند و حیات انسان ها را تهدید می کنند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال صورت فلکی 2024
3/5

اسامی بازیگران صورت فلکی: جاناتان بنکس , نومی راپاس

خلاصه داستان صورت فلکی: هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بین‌ المللی رخ می‌دهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام می‌دهد، تنها برای کشف بخش‌ های کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل اول سریال در تاریکی 2019

اسامی بازیگران در تاریکی: پری متفلد، ریچ سامر، بروک مارکهام، کیسی دیدریک

خلاصه داستان در تاریکی: درمورد یک زن نابینا به نام مورفی است که در دهه بیست سالگی‌ اش، زندگی را بی‌ هدف و بی‌ برنامه میگذراند.تا اینکه یکروز هنگام پیاده روی با سگش به جسد دوستش برمیخورد و... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال رژیم 2024
3/5

اسامی بازیگران رژیم: کیت وینسلت، گیوم گالین، دونالد سیج مکی

خلاصه داستان رژیم: داستان یک رژیم استبدادی مدرن است که در تلاش است بر سر کار بماند، این سریال داستان سال آخر این رژیم را روایت می کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه