پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مهرناز منتظری -بسیاری هستند که رویایشان بازیگر حرفه‌ای بودن است. یک بازیگر حرفه‌ای همیشه صاحب فرصت‌های خوبی است که شاید برای همه مردم فراهم نباشد. آن ها به واسطه شغل خود می‌ توانند صاحب پول‌ های کلانی شوند که کمتر در تصور جای می گیرد. به همین علت نیز همیشه این سوال برای سینما روها مطرح است که پولدارترین بازیگران چه کسانی هستند. در این جا با 10 بازیگر مرد که پولدارترین بازیگران مرد جهان در سالی که گذشت، بودند، آشنا می‌ شوید:

1- جری سینفلد

جروم آلن (جری) سینفلد ، 29 آوریل 1954 متولد شد. او کمدین، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او را با ارزش خالص دارایی‌ هایی که به 820 میلیون دلار می‌رسد، می‌توان پولدارترین بازیگر جهان دانست.

ارزش خالص دارایی‌ها: 820 میلیون دلار – سن: 60

2- شاهرخ خان

این بازیگر به عنوان پادشاه بالیوود شناخته می‌شود. ارزش خالص دارایی‌های او امروز به 600 میلیون دلار می‌رسد. او را نمی‌توان تنها پولدارترین بازیگر بالیوود دانست. بلکه او یکی از پولدارترین بازیگران جهان و به عبارتی نفر دوم آن هاست. شاهرخ خان تاکنون در 75 فیلم هندی و شماری فیلم‌های بین‌المللی بازی کرده است. او نگرانی‌ هایی درباره حقوق بشر دارد و با توجه به میزان دارایی خود عضو برنامه یونسکو برای کمک به کودکان فقیر‌ شده است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 600 میلیون دلار – سن: 48

3- تام کروز

او نه تنها بازیگری مشهور است که تهیه کننده‌ ای بزرگ و چند میلیون دلاری نیز محسوب می‌شود. او در فیلم‌های زیادی بازی کرده و یا از عوامل پشت صحنه مثل تهیه کننده بوده است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به «اسلحه برتر»، «مرد بارانی»، «تندر استوایی»، «مردان اندک خوب» و فیلم‌های خوب دیگری اشاره کرد. او صاحب یک ملک بسیار بزرگ به اضافه عمارتی در بورلی هیلز کالیفرنیاست.

ارزش خالص دارایی: 480 میلیون دلار – سن: 51

4- جانی دپ

این بازیگر به خاطر بازی در فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» معروف است. هر چند که پیش از این سری فیلم‌ها با بازی در فیلم‌های تیم برتون و همچنین فیلم «21 جامپ استریت» محبوب جوانان شده بود. اما به هر صورت «دزدان دریایی کاراییب» که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های چند قسمتی تا امروز است، نقش زیادی در موفقیت او داشته است. او صاحب یک کمپانی فیلمسازی است که تاکنون فیلم‌های پروانه‌دار زیادی را عرضه کرده است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 450 میلیون دلار– سن: 50

5- تام هنکس

تام هنکس، فیلمنامه نویس، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان معروفی است. کارنامه حرفه‌ای او برای بسیاری از طرفدارانش بسیار جذاب است. او به خاطر بازی در فیلم «فرشتگان و شیاطین» جوایز بسیاری دریافت کرد. او همچنین به خاطر فیلم‌های «آپولو 13»، «رمز داوینچی»، «اگر می‌تونی منو بگیر»، «شما ایمیلی دارید» و ده‌ها فیلم دیگر معروف است.

ارزش خالص دارایی‌ ها: 390 میليون دلار – سن: 57

6-کیانو ریوز

باور کردنی نیست اما ارزش دارایی‌های او 350 میلیون دلار است. او بیش از هر چیز به خاطر بازی در فیلم‌های ماتریکس معروف است. این فیلم در زمان خود بسیار محبوب بود. ریوز نیز دارایی‌های خود را درست در همین زمان به دست آورد. هر چند که هنوز هم سینماروهای زیادی هستند که از مشاهده این سه گانه لذت می‌برند.

ارزش خالص دارایی‌ها: 350 میلیون دلار -سن 49

7- سیلوستر استالونه

استالونه بیش از هر چیز به خاطر دو فیلم «رمبو» و «راکی» محبوبیت دارد. ارزش خالص دارایی‌ های او به 275 میلیون دلار می‌رسد. او همچنین تهیه کننده فیلم هم هست که از بین آن ها می‌توان به «بی‌ خودی‌ها» اشاره کرد. استالونه عمارتی نیز در بورلی هیلز در کالیفرنیا دارد.

ارزش خالص دارايي ها: 275 میلیون دلار -سن: 67

8- لیوناردو دی‌ کاپریو

لیوناردو دی‌ کاپریو یکی از معروف‌ترین بازیگران عصر حاضر است. ارزش دارایی‌های او نیز به 215 میلیون دلار می‌رسد. او یک ویلای ساحلی در مالیبوی کالیفرنیا دارد. محبوبیت این بازیگر بعد از فیلم «تایتانیک» عالمگیر شد. این فیلم خود نیز یکی از محبوب‌ ترین فیلم‌های جهان است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 215 میلیون دلار -سن: 39

9- ویل اسمیت

او نیز از پولدارترین بازیگران جهان است که با توانایی‌‌های بسیار خود توانسته جایگاهی ویژه در هالیوود داشته باشد. ارزش خالص دارایی‌های او نیز به بیش از 200 میلیون دلار می‌رسد. شهرت و محبوبیت او به واسطه فیلم‌هایش نظیر «روز استقلال»، «من روبات»، «پسران بد» و «مردان سیاه‌پوش» است. او تاکنون سه بار جایزه گرمی را برده است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 215 میلیون دلار -سن: 45

10- سلمان خان

سلمان خان یکی از اصلی‌ ترین بازیگران سینمای هند است. بنابراین جای شگفتی نیست اگر نام او را در فهرست پولدارترین بازیگران جهان ببینیم. ارزش خالص دارایی‌های او حدود 200 میلیون دلار است. سلمان خان همچنین یکی از تاثیرگذارترین افراد بالیوود است و طرفداران بی‌شماری دارد.

ارزش خالص دارایی‌ها: 200 میلیون دلار -سن 48

منبع: TopFor

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟