پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مهرناز منتظری – در هالیوود معمولا به بازیگران زن به عنوان یک کالای مصرفی نگریسته می‌شود که به همین دلیل عمر آنها را روی پرده سینما کوتاه می‌سازد. اما در این بین بازیگران زنی هم هستند که قدرت بازیگری آنان، کارگردانان را مجاب می‌سازد هتا بعد از 35 سالگی که برای یک بازیگر زن نقطه پایان است، آن ها را به کار گیرند. این زنان موفق طبیعتا ثروتمند هم می‌شوند. در این جا با 10 نفر از ثروتمندترین بازیگران زن هالیوود در سال گذشته آشنا می‌شوید.

1- جولیا رابرتز

جایگاه اول این فهرست به جولیا رابرتز پر سابقه می‌رسد. او به رغم نزول آشکار جایگاه هنری‌اش از اوایل دهه 2000 به بعد هنوز سردسته زنان ثروتمند هالیوود است. او صاحب جذابیت و قدرت در بازی و رفتار خود است که همین در موفقیت او تاثیرگذار بوده است. او در سال گذشته170 میلیون دلار دارایی داشت.

2- درو باریمور

هرگاه نام او به میان می‌آید، تنها تصویری از یک بازیگر زن فوق العاده در ذهن‌ نقش می‌بندد. همه دوست دارند، دلایل پنهان موفقیت او را بدانند. او در زندگی‌اش با چالش‌های بسیاری روبه رو بوده و در سن بسیار جوان وارد هالیوود شده است. او با 126 میلیون دلار دارایی دومین زن ثروتمند هالیوود در سال گذشته بوده است.

3- آنجلینا جولی

هرگاه اسم این بازیگر می‌آید، همه به ردیف افتخارات و جوایز بسیار او فکر می‌کنند. او 125 میلیون دلار دارایی دارد. با این حال همواره در بنیادهای مختلف خیریه می‌توان نام او را نیز مشاهده کرد. دایره کمک‌های او بیشتر شامل، فقرا، نیازمندان و مهاجران می‌شود

4- جنیفر آنیستون

دارایی جنیفر آنیستون 120 میلیون دلار است. که همه آن مدیون فعالیت هنری اوست. او که هنوز هم در روزهای اوج خود به سر می‌برد، هم در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا فعال است. او هنوز هم با 36 سال سن نقش اول فیلم‌ها را دارد. این در حالی است که وقتی پا به 33 سالگی گذاشت، تصور می‌شد از گردونه سینما و یا حداقل فیلم‌های بزرگ خارج شود. او چه در سینما و چه در تلویزیون کاملاً موفق نشان داده است.

5- ساندرا بولاک

بولاک 48 ساله نیز مثل دیزسپون باید از مدتها پیش از فهرست بازیگران زن هالیوود کنار گذاشته می‌شد. اما کارگردانان هنوز علاقه مند به کار با او هستند. قدرت بالای بازیگری و رفتار دوستانه او همیشه از دلایل موفقیت او محسوب شده است. او در فیلم‌های پر هزینه بسیاری ایفای نقش کرده و دارایی‌هایش معادل 83 میلیون دلار اعلام شده است.

6- ریس دیزسپون

او کار حرفه‌ای بازیگری را از وقتی که خیلی جوان بود، شروع کرد. او در این سالها اجرای خود را در فیلم‌های مختلفی به نمایش گذاشته است. او که اکنون 35 ساله است، به دلیل حرفه‌ای بودن، کارگردان‌های بسیاری را علاقه‌مند به بازی خود و استخدام خود می‌کند. هر چند که به طور معمول بازیگران زن با استعداد معمولی قادر نیستند در این سن نقشی را داشته باشند. به همین دلیل نام او در بین ثروتمند‌ترین بازیگران زن هالیوود دیده می‌شود. دارایی او 79 میلیون دلار است.

7- کامرون دیاز

اگر فقط یک زن موفق در هالیوود وجود داشته باشد که از رشد حرفه‌ای خود به خوبی استفاده کرده باشد، آن یک نفر کامرون دیاز است. دارایی او 74 میلیون دلار است.

8- سارا جسیکا پارکر

دیگر نمی‌توان به او یک بازیگر جوان گفت. اما به هر حال یکی از زنان موفق بازیگر است. او در قبال موفقیتی که در صنعت سینما به دست آورده از کامیابی اقتصادی نیز بهره مند بوده است. میزان خالص دارایی او 70 میلیون دلار در سال گذشته بوده است.

9- مریل استریپ

اگر بگوییم مریل استریپ یکی از حرفه‌ای‌ترین افراد این حوزه است، پر بیراه نگفته‌ایم. او زنی با استعدادهای فراوان است و بدون شک یکی از پولدارترین زنان هالیوود باید باشد. ارزش خالص دارایی‌های 12 ماه گذشته او به 45 میلیون دلار می‌رسد.

10- پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز از جمله بازیگران درخشان هالیوود است. شهرت او فقط به خاطر بازی‌هایش نیست. بلکه بخشی از این شهرت به واسطه شخصیت جذاب خود او به دست آمده است. ارزش خالص دارایی‌های او به 34 میلیون دلار می‌رسد.

منبع: Top for

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟