پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

این کلیپ در ستایش از کی روشسرمربی تیم ملی فوتبال ایران ساخته شده!

بچههای ما کم نذاشتند، مردانه جنگیدند… در حالی که ژاپن (11 نفره) دیروز به امارات در پنالتی هاباخت. ولی ما همین امارات را تازه در نبود بازیکنان فیکسمان برده بودیم. به افتخار کی روش با غیرت که انگار مربی تیم ملی کشور خودش بود. با کوچک ترین چیزی که پیش می آمد برافروخته می شد و رگ گردنش برآمده. دیروز دیدید که چگونه در برابر آن همه بیداد در بین دو نیمه جوش می خورد. او همیشه پشتیبان تیم ملی بود و به همه انرژی می داد. هنوز یادمان هست هنگامی که مربی کره جنوبی به ایرانی ها توهین کرد این تنها کی روش بود که از آبروی ایران دفاع کرد و پاسخ او را چه در زمین و چه بیرون داد. او از بسیاری از آقایان، ایرانی تر بود. امیدواریم که کی روش در ایران بماند.

کسانی مانند قلعه نوعی، فرکی، درخشان، مایلی کهن و… که از کی روش انتقاد می کنند باید ازشان پرسید لیگی که شما مربی هایش هستید یا بودید چه کیفیتی دارد؟ شما چه کار کردید؟ بازده شما چه بوده؟ بازی استقلال – پیروزی امسال به اندازه ای خسته کننده بود که تماشاچی خوابش می برد!! این که دیگر گل سر سبد بازی ها و دربی پایتخت است وگرنه دیگر بازی ها که با ورزشگاه های بی روح و خالی سپری می شود. شما چه کردید که مردم با فوتبال قهر کرده اند؟ و از آن سو چه امکانات، اردوهای تمرینی و بازی های دوستانه ای در اختیار کی روش دادید که انتظار دارید او تیم را 3-3-4 بچیند و همچون ریال مادرید از دقیقه 1 تا 90 حمله کند!

کی روش به هیچ کسی باج نداد، بازیکن سالاری ها و پارتی بازی ها را بر هم زد، با همه تحریم ها و نبود بازی های دوستانه و کمپ های تمرینی با همین کم ترین ها تیمی منسجم، یکپارچه و جنگنده ساخت که نشان داد توانایی برد تیم های بزرگی همچو آرژانتین را هم دارد. اکنون بپندارید که اگر او دستش بازتر بود و امکاناتی مانند دیگر تیم ها (مانند امارات) در اختیارش بود چه کارها که می توانست بکند؟! ما با کی روش احساس تیم بودن، و در هر بازی از برد خود یقین داشتیم. دلمان استوار بود که هر چه پیش بیاید او همچو شیر پشتیبان نام «ایران» است. دلمان خوش بود سرمربی داریم که همه کارهایش بر پایه نظم و دانش روز فوتبالی است. تیمی که خوب دفاع می کرد و خوب حمله می کرد. بازی های هیجان انگیز و زیبا. دیگر چه می خواستید!

می گویند تیم شانسی گل می زند و می برد. ولی مگر می شود تیمی که 10 نفره است دو بار عقب بیفتد و پس از آن دوبار به بازی برگردد و گل بزند و شانسی باشد؟ تیمی که با یک یار کم تر هجومی بازی می کرد (گاهی 4-5 بازیکن توی 18 قدم عراق بود) . شانس یک بار یا دو بار است، نه همیشه. اگر همیشه رخ داد نامش شانس نیست، اونکه کار تیمی و تمرین شده است. ما 12 برد پیاپی با تیم های آسیایی را پشت سر گذاشتیم، همه شانسی ست؟ ما با کی روش همیشه خوب بودیم و نتیجه گرفتیم و این به ضعیف بودن تیم های حریف هم بر نمی گشت بلکه تیم ما جوری بازی می کرد که حریفدست و پا بسته نشان داده می شد، چون به آن ها موقعیت نمی دادیم. این ها همه هنر کی روش بود. بازی خوانی او مثال زدنی ست.

افسوس که در بازی با عراق آن رویداد های شوم رخ داد، وگرنه این تیم در قد و قواره های قهرمانی بود و می توانست قهرمان جام بشود!داور باید به دروازبان عراق کارت زرد و دقیقه 75 هم به یکی دیگر از بازیکنانشان کارت زرد دوم را می داد ولی نه تنها هیچ کدام از این کارها را نکرد که به بازیکن ما کارت قرمز داد!!! ما به عراق نباختیم که به ویلیامزی باختیم که نمی دانیم می خواست انتقام سال 98 را بگیرد یا انتقام آن روحانی ایرانی که چندی پیش در کشورشان گروگان گیری کرده بود!

پوستر زیبایی از کی روش

کارلوس کی روش | وقت های اضافه بازی ایران و عراق

Viva Persia

I ♥ Iran

ما با قلبمان با تو قرارداد بستیم ، کی روش … لطفا بمان !

جهت دیدن عکس ها در سایز یزرگ تر ، آن ها را save کنید



گفتگوی کی روش پس از باخت به عراق درباره منتقدین

به گزارش خانواده بزرگ ورزش؛ کی روش یک روز پس از شکست ایران مقابل عراق بالاخره در مقابل انتقادات شدید همکارانش لب به اعتراض گشود و حرف های تندی بر زبان آورد. قلعه نویی و درخشان که در این مدت از هیچ انتقادی علیه سرمربی تیم ملی ایران دریغ نکرده بودند بیش از همه سیبل سخن های تند کی روش شدند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گفت: قطر، امارات و سایر تیم‌ها امکانات بسیار بیشتری دارند اما آیا این مطلب باید ما را تضعیف کند یا باید ما بیشتر خودمان را قوی کنیم؟ من همیشه به بازیکنان می‌گویم که هیچ بهانه‌ای نداریم و تمام مسایلی که با آن روبرو هستیم باید یک چالشی باشد که تیم ما را قوی‌تر کند. ما مشکلی نداریم که فوتبال ایران و افراد آن کم و بیش با مشکلاتی روبرو هستند.

کی‌ روش افزود: برای همین هم می‌گویم همه ما مثل خانواده‌ای هستیم و باید دست به دست هم برای مشکلات فوتبال چاره‌ای بیندیشیم. همه واقعیت‌ها را می‌ دانند، برای همین اکثریت افتخار می‌کنند که این تیم ملی‌شان است. تیمی که با آن عملکرد رضایت همه را جلب کرده و برابر عراق هم ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره جنگید. آرزوی ما بود که مدال بیاوریم و روی سکو برویم و اکنون نیز هیچ‌کس ناراحت‌تر از بازیکنان، کادر فنی و هواداران فوتبال ایران نیست.

درخشان مایه شرم کشورش شد

کی روش در پاسخ به گفنه های حمید درخشان نیز گفت: حمید درخشان با چه اجازه فکری به خود می دهد که در مورد تیم ملی صحبت کند. فردی که به عنوان مربی تیم فوتبال زیر 17 سال بهترین عملکردش را با تقلب و استفاده از بازیکنان صغر سن رقم زد. موضوعی که در نهایت باعث محرومت چهار ساله ایران و باعث شرم کشورش شد. فردی که در سال 1986 و در زمان مربیگری دهدار در تیم ملی به همراه 13 بازیکن دیگر تیم ملی کشورش را تحریم کرد.

درخشان تیم هایش را به دسته پایین تر برده است

کارلوس کی روش در ادامه خاطرنشان کرد: او تیم های پیکان ، شاهین بوشهر و داماش را به دسته پایین تر برد و امسال در تیم پرسپولیس از 10 بازی 4 باخت به دست آورده است. این افتخارات آقای درخشان است. کسی که تیم ملی را مورد انتقاد قرارداده که فوتبال تهاجمی بازی نمی کند. ما در این مسابقات معدل گل تقریبا 1.77 را داشته ایم ولی ایشان به همراه یکی از باشگاه های بزرگ ایران میانگین گل 1.02 را برای خود ثبت کرده است.

قلعه نویی وقتی می برد حرفی نمی زند

یک ماه لیگ به خاطر حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که هدایت آن برعهده امیر قلعه نویی بود تعطیل شد و فدراسیون زمانی که برای آماده سازی تیم ملی وجود داشت را به خاطر ایشان و تیمش کاهش داد. او از حمایت های تیم ملی استفاده کرد اما چه دستاوردی برای فوتبال ایران داشت. هر وقت تیمش می برد آماده سازی بازیکنانش در تیم ملی را مطرح نمی کند ولی وقتی می بازد تقصیرها را گردن آماده نبودن ملی پوشان می اندازد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره مستقیم به سرمربیان دو تیم پرطرفدار پایتخت تصریح کرد: حمید درخشان و امیر قلعه‌نویی استحقاق هیچ جایگاهی را در فوتبال ایران ندارند و حقشان نیست که روی صندلی مربیگری بنشینند. این دو شخص مسوول یکسری وظایف و کارها در ایران هستند ولی قبیله‌ ای نیز پشت آن ها قرار دارد.آقایی که با تیم ۱۸ سال باز هم نمی‌تواند ببرد به اعتقاد من مقصر نیست، مقصر رسانه‌ای است که به وی میدان می‌ دهد. فردی که ۵ تیم را به لیگ ۲ برده و کشور را ۴ سال محروم کرده است. من اگر جای این رسانه بودم نمی‌ گذاشتم درخشان از رسانه‌ ام استفاده کند.

درباره ویلیامز و بازیکن دوپینگی عراق

این موضوع بحث حساسی است و تا جایی که من می‌دانم فدراسیون ایران کار خود را انجام داده و مدارک را تحویل داده است. برخی بخش های فوتبال اگر در خصوص فردیناند، مارادونا و کی‌روش باشند مسوولان فرشته می‌شوند اما اگر در خصوص عبدالزهرا یا بازیکن دیگری باشد پشت گوش می‌ اندازند. جالب است که ویلیامز با فرناندو سانتز سرمربی پرتغال هم مورد داشته و همه این را می‌دانند و حتی در شبکه فاکس استرالیا نیز گفتند که وی در لیگ استرالیا مدتی محروم بوده است. همه گفتند اگر می‌خواهی ویلیامز اذیتت نکند از وی تعریف کن و به وی احترام بگذار و حتی در بازی این حرف نیز زده شد و خدا کند که پلیس فاکس نیوز را نگیرد.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 1 )

  1. ما کی روش رو میخایم حتی اگه خیلیا خیلی چیزا بگن….ب اونا کاری نداشته باشین..اونا همونایین ک فک میکنن بلدن مس اینی استا و ویا گل بزنن…سردار و قوچی رو عشقه…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟