پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

پخش «اتاق عمل» مهران مدیری از دی ماه در تلوزیون

شنبه 12مهر 93 سریال اتاق عمل کلید می خورد

علاقمندان به طنزهای نود شبی دوباره می‌توانند شاهد اثر دیگری از مهران مدیری در تلویزیون باشند.

از ابتدای مرداد ماه امسال دکورهای مجموعه «اطاق عمل» در همان لوکشین قلعه‌ای شکل مجموعه «شوخی کردم» ساخته شدند و به احتمال زیاد «اتاق عمل» تا هفته آینده کلید می‌خورد وپخش این کار هم از دی ماه انجام می شود و بازیگران برای تست گریم به لوکیشن می‌روند. پیش تولید این کار از پیش تولید کارهای دیگر مهران مدیری طولانی تر بود. در اوایل پیش تولید قرار بود از مهر ماه اتاق عمل پخش شود اما در دی ماه ما شاهد پخش این سریال هستیم.

این دکور یک طبقه از یک بیمارستان است که در سوله‌ای بزرگ واقع در همان لوکیشن ساخته شده است و بخش‌های مختلفی از جمله اتاق عمل، فیزیوتراپی و … دارد. در این بیمارستان داستان‌هایی از پزشکان و پرستاران و بیماران آنها به طنز به تصویر کشیده می‌شود و طبق گفته‌ها تفاوت‌های بسیاری با آیتم طنز‌های اطاق‌های عمل در مجموعه‌های مهران مدیری دارد.

همچنین در این لوکیشن قسمت‌هایی به شکل آپارتمانی ساخته شده است که منازل همین کارکنان بیمارستان است.

سریال طنز «اتاق عمل» به تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای در این لوکیشن ساخته می‌شود و برای پخش از شبکه پنج سیما در نظر گرفته شده است.

سرپرست نویسندگان این سریال خشایار الوند و امیرمهدی ژوله هستند و گروه نویسندگان این سریال را الهه زارع‌نژاد، امیر وفایی، امیر برادران و امیر عباس پیام تشکیل می‌دهند.

طبق گفته مدیر روابط عمومی سریال «اتاق عمل» پیش از این بازیگران سریال به طور کامل در رسانه‌ها عنوان نشده بود و این لیست فعلی بازیگران این سریال است: علیرضا خمسه ، رضا عطاران ، رضا شفیعی جم ، اکبر عبدی ، حمید لولایی ، علی صادقی ، مجید صالحی ، مهران مدیری ، مهران غفوریان ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، الیکا عبدالرزاقی ، بهنوش بختیاری ، هادی کاضمی ، بیژن بنفشه خواه ، نادر سلیمانی ، یوسف صیادی ، رامین ناصر نصیر ، سحر ولدبیگی ، محمدرضا هدایتی ، فلامک جنیدی، سحر زکریا ، نصرالله رادش، نادرسلیمانی، ماندانا سوری ، رضا فیض نوروزی ، نیما فلاح ، عارف لرستانی ، رضا نیکخواه ، آرش نوذری ، فاطمه هاشمی ، ساعد هدایتی ، سپند امیر سلیمانی ، کمند امیرسلیمانی ، لیلا ایرانی ، بهناز توسلی ، سام نوری ، شهروز فرهادیه ، شادان شهیدی ، گلناز عباسی ، علی اوجی ، سوزان عزیزی ، تینا اسدی ، فرزانه تفرشی

همچنین با شروع تصویربرداری سریال افراد دیگری نیز به این گروه اضافه می‌شوند.

مهران مدیری یادداشت کوتاهی را درباره آخرین کار خود منتشر کرده که در اختیار خبرگزاری‌‌ها قرار گرفته است؛ متنی که البته یکی از خبرگزاری ها آن را به عنوان یادداشت اختصاصی خود قلمداد کرده است!

وی در این یادداشت آورده است:

«به نام زیبایی‌ها

اتاق عمل… شاید یکی از بهترین ساخته‌هایم شود! شاید … فکر می‌کنم بشود …»

سایر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریزی: پوپک مظفری، صدابرداری، صداگذاری و میکس: محمود خرسند، طراح نور: جمال شمس، تصویر: منوچهر مظفری، جمال شمس، امیر احمدپور، کامران جمشیدیان، طراح گریم: مهرداد شکرابی، طراح صحنه و لباس: مهران مدیری، طراح دکور: علیرضا مفاخری، سرپرست اجرای دکور: مرتضی مفاخری، سرپرست لباس: شادی رستگار، تدوین: امیر ادیب‌پرور، موسیقی: بهرام دهقانیار، مدیر روابطعمومی: وفا ملک‌زاده، تیتراژ: سیامک فیلی‌زاده، منشی صحنه: بهناز تاجیک، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، مدیر تدارکات: محمودرضا جوانشیر، طراح و کارگردان: مهران مدیری و تهیه‌کننده: حمیدرضا مهدوی.

پشت صحنه سریال اتاق عمل


آپدیت :پخش سریال اتاق عمل از سوم 3 دی ماه

سعید مقیسه در این باره که آیا منظور او ساخت برنامه سال تحویل این شبکه با حضور عوامل «اتاق عمل» است، توضیح داد: در واقع آخرین قسمت سریال «اطاق عمل» در روز اول فروردین روی آنتن می‌رود و اتفاقا ماجرای آخرین قسمت نیز نوروز است. به این ترتیب که داستان به شکلی پیش می‌رود که در آخرین قسمت یکی از جراح‌ها سفره هفت سین می‌چیند و با حضور مهران مدیری و پخش آخرین قسمت سال شبکه تهران تحویل می‌شود.

وی یادآور شد: این سریال شنبه 12 مهر با حضور مسوولان وزارت بهداشتکلید می‌خورد و ماجرای بیمارستانی با پزشکان قلابی است که به مداوای بیماران می‌پردازند. مثلا بیماری داریم که آن قدر دروغ گفته که دیگر نمی‌تواند راست بگوید و باید دروغدان او را در بیاورند! یا مشاغل جالبی در این بیمارستان وجود دارد؛ مثل خبر بد بده یا مریض جور کن!

مدیر شبکه تهران با اشاره به دکور بزرگ این سریال ادامه داد: دکور بیمارستان برای این سریال ساخته شده و کار در سه آپارتمان نیز ضبط می‌شود که 90 درصد از سریال را شکل می‌دهد. 10 درصد باقی‌مانده بیرونی خواهد بود. این سریال در بستر یک بیمارستان به طرح مسایل اجتماعی می‌پردازد.

وی از برخی از بازیگران این سریال نام برد و مدیر گروه فیلم و سریال هم به شوخی اعلام کرد همه بازیگران طنز به غیر از خود او در این سریال بازی دارند. ضمن این که مدیر شبکه تهران در پاسخ به پرسشی درباره برآورد این سریال اعلام کرد چنین چیزهایی هیچ وقت رسانه‌ای نمی‌شوند.

مهران مدیری، بهرام رادان -پشت صحنه سریالاتاق عمل


به روزرسانی ها

پخش اتاق عمل به تاخیر افتاد

روابط عمومی سریال طنز اتاق عمل در تماس با بانی فیلم این متن را ارایه کرد: «به دلیل تغییراتی در متن و محتوای سریال «اتاق عمل» ضبط این سریال به مدت 20 روز متوقف شد که با بازنویسی و تغییراتی در متن و اجرا، ادامه تولید این سریال از هفته آینده شروع خواهد شد.

نکته جالب در توضیح روابط عمومی این سریال، عدم ذکر شبکه پخش کننده مجموعه اتاق عمل است؛ چرا که پیش از این گفته می شد این سریال از شبکه تهران پخش خواهد شد، ولی با توجه به پیش بینی قبلی که هفته پیش در بانی فیلم نیز درج شد، احتمال پخش آن از شبکه سه نیز قوت گرفته است.گویا پیشگیری از اعتراض های احتمالی پزشکان به مضمون این سریال، دلیل اصلی بازنگری در تولید بوده است و شایعات درباره کاستی های کیفی تازه ترین ساخته مدیری، صحت ندارد.

6 بهمن :

فیلمبرداری اتاق عمل با تغییر در فیلمنامه به زودی از سر گرفته می شود.

29 بهمن :

از سر گیری فیلمبرداری

19 اسپند :

تغییر نام سریال از «اتاق عمل» به «مرکزی در حاشیه» و امکان پخش در نوروز 94

سریال «سر به راه» سعید سلطانی که قرار بود در نوروز از شبکه 3 پخش شود به شبکه 5 واگذار شد.

به گزارش مهر، این سریال که داستان آن را پزشکان یک بیمارستان رقم می زنند با نظر حمیدرضا مهدوی تهیه کننده به «مرکزی در حاشیه» تغییر نام داده است. این مجموعه تلویزیونی به احتمال زیاد نوروز امسال از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد (از 6 فروردین).

آپدیت – 21 اسپند :

معاون سیما احتمال پخش سریال مهران مدیری را تایید کرد.

به گزارش مهر، علی اصغر پورمحمدی که در جمع خبرنگاران در پشت صحنه سریال «معمای شاه» حاضر شده بود درباره خبرهای روز گذشته خبرگزاری مهر مبنی بر انتقال سریال نوروزی «سر به راه» از شبکه ۳ به شبکه ۵ و انتخاب سریال «مرکز حاشیه» ساخته مهران مدیری به عنوان مجموعه نوروزی شبکه ۳ اظهار کرد: هنوز این موضوع قطعی نشده اما امکانش وجود دارد که چنین اتفاقی بیفتد. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که با انتقال «سر به راه» به شبکه ۵، شبکه ۳ بجز کار مهران مدیری گزینه دیگری هم پیش رو دارد؟ تصریح کرد: بله، این شبکه سریال «شمعدونی» ساخته سروش صحت را هم دارد.

دانلود کامل سریال «در حاشیه» با کیفیت بالا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3856 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟