پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

لاله صبوری با سوسن خانم در تلویزیون

لاله صبوری از اول مهرماه با مجموعه «سیگنال موجود است» به تلویزیون می‌رود.

صبوری به سوره سینما گفت: تصویربرداری این سریال به کارگردانی مهدی مظلومی هفته آینده به پایان می‌رسد. من در این مجموعه نقش سوسن خانم را بازی می کنم و نقش مقابلم را حامد وکیلی عهده دارد. شاید نام کاراکتر من یادآور اسم خاصی باشد که در جاهایی از سریال به آن اشاره شود. این مجموعه حس و حالی طنز دارد. با وجود کارگردانی مثل مهدی مظلومی و بازیگران باسابقه امیدوارم مجموعه‌ای دیدنی روی آنتن برود. علاوه بر این سریال تله فیلم «هیچ و پوچ» کاری از مهدی فارغی را به پایان رساندم در این تله فیلم که برای شبکه نمایش خانگی آماده می شود حمید لولایی نیز حضور دارد.

وی افزود: در این سال‌ها گاهی نقش هایی بازی کردم که با ژانر طنز و کاراکتر خودم فاصله داشته، اما اتفاق جالبی که در این مدت پر کاری ام رخ داد پیشنهادهای بسیاری از تئاتر بود که برای خودم جای تعجب داشت. اگرچه تحصیلات من ادبیات نمایشی است اما تا به حال فرصتی برای تجربه صحنه نداشتم. جالب اینکه در این مدت که تئاتر جایگاه مردمی‌تری پیدا کرده دوست دارم حضور داشته باشم. برای رادیو هم اجرای طنزی داشتم که تجربه جالب و متفاوت بود.

صبوری ادامه داد: چند ماه پیش به عنوان مهمان به برنامه رادیویی «روزهای دوست داشتنی» دعوت شدم که فرزاد حسنی اجرای آن را به عهده داشت پس از مدتی او به دلایلی گروه را ترک کرد و به من پیشنهاد دادند به جای فزراد حسنی اجرا کنم. اگرچه در وهله اول کمی جا خوردم اما قبول کردم و خوشبختانه یکی از پرمخاطب ترین برنامه های رادیو جوان شد. در کارنامه بازیگری ام علاوه بر کار طنز در ژانر جدی هم نقش هایی ایفا کردم که برخی از آنها شاید در عین جدی بودن رگه هایی از طنز را در خود داشتند مثل سریال«معراجی ها» و یا فیلم هایی که به مناسبت محرم ساخته شدند اما تجربه نشان داد کارهای طنز به خودم هم انرژی می دهد.

وی گفت: اگرچه برخی هنرمندان برای سینما، تئاتر و تلویزیون و رادیو چارچوب خاصی قائلند اما من به هیچ مرزی معتقد نیستم. به نظرم باید از هر فرصتی برای تجربه جدید استقبال کرد. قطعا کسانی که سال‌ها برای تئاتر زحمت کشیدند و خاک صحنه خوردند به خاطر دستمزدهایی که در حق شان اجحاف شده محق هستند، اما از طرفی باید در نظر داشت تئاتر تا چند سال پیش مختص عده ای از اساتید و فرهیختگان و روشنفکران بود. بد نیست که مردم به بهانه دیدن یک بازیگر چهره، به تئاتر بیایند و از این طریق با فضای صحنه ارتباط برقرار کرده و نمایش را در زمره تفریحات و علاقه هایشان قرار دهند.

لاله صبوری با بازی در مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری به عنوان بازیگر شناخته شد. او در «این زمینی‌ها»، «بزرگمرد کوچک»، «شوخی کردم» و … بازی کرده است.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟