پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

فاطمه معتمدآریا برای بازی در فیلم «بهمن»،

نامزد بخش بهترین بازیگری از جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک» شد.

به گزارش ایسنا، نامزدهای نهمین دوره جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک» در بخش‌های بهترین فیلم بلند، فیلم کارگردانان جوان، مستند، انیمیشن، بازیگری، فیلمنامه‌ و تصویربرداری در حالی اعلام شد که نام فاطمه معتمد آریا برای بازی در فیلم «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف در بخش بهترین بازیگری زن به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در میان نامزدها به چشم می‌خورد.

در بخش بهترین فیلم بلند جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک» سال 2015 نیز فیلم «گورستان شکوه و جلال» ساخته «آِپیچاتپونگ ویراستاکول» کارگردان برنده نخل طلای اهل تایلند و «ترور» از کارگردانان چینی «هو شیائو-شین» دو فیلم مطرح این بخش هستند که با فیلم‌های «زیتون» و «انتهای زمستان» (کره جنوبی) و «سفر به ساحل» (ژاپن و فرانسه) برای کسب جایزه بهترین فیلم این رویداد سینمایی رقابت می کنند.

امسال نگار جواهریان بازیگر سینمای ایران یکی از اعضای هیات داوران اصلی این رویداد سینمایی است. مراسم اعطای جوایز نهمین دوره جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک» روز 26 نوامبر (پنجم آذر) در «بریسبن» استرالیا برگزار می‌شود.

آپدیت : 5 آذر 94 /جایزه دوم بهترین بازیگر زن آسیاپسفیک به معتمدآریا تعلق گرفت

به گزارش ایسنا، سال گذشته مریلا زارعی برای بازی در فیلم «شیار 143 » مورد تقدیر جایزه‌ی آسیاپاسفیک قرار گرفت. در سال‌های متمادی برگزاری این جایزه که از آن به عنوان «اسکار آسیایی» هم تعبیر می‌شود، بازیگران مختلفی از سینمای ایران نامزد شدند که پیش از این دو تقدیر ویژه‌؛ (معتمدآریا و زارعی) فقط رضا ناجی در سال 87 برای بازی در «آواز گنجشکها» جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفته است.

مراسم اعلام برندگان جوایز سینمایی “آسیاپسِفیک”، (شام‌گاه پنج‌شنبه ۲۶ نوامبر-۵ آذر) در “سیتی‌هال” شهر “بریزبِن” استرالیا برگزار شد، و فاطمه (سیمین) معتمدآریا، بازیگر مطرح ایرانی که نامزد جایزه‌ی بهترین بازیگر زن امسال بود، به خاطر بازی در فیلم “بهمن”، مورد “توجه ویژه” هیات داوران قرار گرفت.

در این بخش، جایزه‌ی اصلی به “کیرین کیکی”، بازیگر شناخته‌شده‌ی سینمای ژاپن به خاطر بازی در فیلم “اَن” (An) رسید. در مراسم امسال، “جونگ جایه‌یونگ” بازیگر کره‌ای برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد شد. آلکسی ژرمن جونیور، کارگردان روسی، جایزه‌ی بهترین کارگردانی را برای فیلم “زیر ابرهای الکتریکی” از آنِ خود کرد. و جایزه‌ی بهترین فیلم نیز به “گورستان اسپلندور” محصول مشترک تایلند، مالزی، فرانسه، آلمان، و انگلستان رسید.

در سال 92، نگار جواهریان برای بازی در «حوض نقاشی»، سال 90 پیمان معادی برای بازی در «جدایی نادر از سیمین»، شایسته ایرانی برای «آینه‌های روبرو» نامزد شدند. و پیش تر هم در سال 88 گلشیفته فراهانی برای بازی در «درباره الی» نامزد جایزه آسیاپاسفیک شد.

سیمین سینمای ایران در این مراسم مانتویی منقش به اشعار فردوسی همراه با تصاویر داستانی شاهنامه را بر تن داشت. استفاده از نمادهای ایرانی در پس زمینه مانتو و بهره گیری از رنگ سپید و مشکی به عنوان رنگ قالب و تصاویر مینیاتوری از شخصیت های شاهنامه، وقار و زیبایی دو چندان به این بازیگر ایرانی بخشیده بود.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟