پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود ویدیو کلیپ قهرمانی فوتسال زنان ایراندر جام ملت های آسیا

گل بسیار زیبای فهیمه زارعی به ژاپن

iran vs japan women futsal great goal of fahimah zarei

در بازی فینال جام ملت های آسیا زنان فوتسالیست 2015 ، تیم ملی کشورمان توانست با گذر از سد ژاپن و در نبود کاپیتان اردلان به قهرمانی برسد. فهیمه زارعی تک گل برتری ایران را در این بازی زد.

گلی که به زیبایی هر چه تمام تر زده شد و ارزش چند بار دیدن را دارد. بانوان فوتسالیست ایران در یک زد حمله با چند پاس تک ضرب زیبا و دلنواز توپ را به فهمیه زارعی رسانده و وی نیز با پشت پا این تاکتیک بی نظیر را به ثمر می رساند. به این گونه پا کاری ها تیکی تاکاtiki taka می گویند. سبکی که تا چند سال پیش تیم بارسلونا از آن بهره می برد.

پیام تبریک کارلوس کی روش به ‫‏بانوان ‏قهرمان ‏ایرانی‬

در پی قهرمانی ‫‏تیم‬ ‏ملی‬ ‫‏فوتسال‬ ‫‏بانوان‬ ‫‏ایران‬ در رقابت‌های ‏قهرمانی‬ ‫‏آسیا‬، ‫‏کارلوس کیروش‬، سرمربی تیم ملی فونبال کشورمان این موفقیت بزرگ را این گونه تبریک گفت :

” قهرمانی بانوان فوتسالیست ایران در آسیا که امروز برای نخستین بار به دست آمد، نشان از توانایی بالای بانوان ایرانی است. این عملکرد خیره‌کننده نشان داد که با توجه بیشتر به استعدادهای ‫#‏زنان‬ در ایران می‌توان موفقیت‌های بیشتر را انتظار کشید. من نیز همچون سایر هواداران پرشور فوتبال ایران از شنیدن خبر این موفقیت و قهرمانی به خود بالیدم و امیدوارم راهی که به تازگی در فوتسال ایران آغاز شده، تداوم یابد تا شاهد موفقیت‌هایی در سطح جهان باشیم.”

کارلوس کیروش 1394/07/04

پیام عابدزاده

عابدزاده درباره این که بازیکنان تیم فوتسال بانوان پس از قهرمانی مبلغ 300 دلار پاداش گرفتند گفت: این یک شوخی بی مزه است. حداقل پاداشی که باید به این ها بدهند یک آپارتمان است.این همه در ورزش هزینه می شود و همه می دانیم چرخش پولی که در فوتبال هست چقدر زیاد است.اگر به هر کدام از این نفرات یک واحد آپارتمان داده شود هیچ اتفاقی نمی افتد جز اینکه بخشی از زحمات خواهران سرزمین مان جبران شود.امیدوارم نگاه به فوتبال و فوتسال بانوان در کشورمان تغییر کند وشاهد روزهایی باشیم که در این قسمت در فراتر از آسیا موفقیت های زیادی کسب کنیم. به نظر من کار این شیرزنان هم در ورزش ایران ثبت شد.امیدوارم این قهرمانی مقدمه ای بر موفقیت های آتی در رده بانوان باشد.

حمله اینستاگرامی به صفحه فرشته کریمی

فرشته کریمی، برترین بازیکن فوتسال آسیا بعد از حضور در برنامه نود با ماجرای عجیب روبرو شد.کریمی که در برنامه شب گذشته حضور دلنشینی داشت و بی پیرایه راجع به علایقش صحبت کرد پس از آنکه در پاسخ به سوال مجری برنامه اعلام کرد پرسپولیسی است، ناگهان با واکنش شدید هواداران استقلال مواجه شد. شب گذشته و در حالی که کریمی مشغول ترک استودیو بود صدها کاربر، با کلماتی تند آخرین پست او را مورد حمله قرار دادند تا رکیک ترین کلمات ممکن از طرف اشخاص حقیقی و آی دی های گوناگون به سمت یکدیگر شلیک شود.

حذف ملی پوش فوتبال بانوان به دلیل مخالفت همسرش

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3848 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟