پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دکور تقلیدی ماه عسل

منتقدان از «ماه عسل» (لفظی که احسان علیخانی در نخستین برنامه‌اش در توصیف منتقدان خود به کار برد) بیکار ننشستند و دیروز دو مورد جدید را برای به چالش کشیدن این برنامه دست و پا کردند. به گزارش بانی‌فیلم، یکی از مواردی که دیروز علیه «ماه عسل» علم شد، مشابه با همانی بود که بر ضد برنامه «امشب» علی ضیا مطرح شد؛ یعنی تشابه دکور با یک کنسرت خارجی، منتهی آنجا دکور امشب شبیه دکور کنسرت اول بود و حالا نکته‌سنجان دریافته‌اند دکور «ماه عسل»، تقلیدی از کنسرت مدوناست.

ایسنا روز گذشته در گفت‌وگویی با پیمان قانع، طراح این دکور به انعکاس صحبت‌های او پرداخت، بدون آنکه اشاره‌ای مستقیم به این مساله داشته باشد. با این وجود قانع در بخشی از این گفت‌وگو مواردي را مطرح كرد. آن جا كه مي گويد:«ماه عسل» نیز برنامه‌ای است که مشابه خارجی ندارد، مشابه داخلی هم که اگر دارد کپی است. یک موقع کپی، کپی خوبی است و یک چیزی به برنامه اضافه می‌شود ولی یک موقع است کپی آماتوری است و از سرامتیازگیری و دیده شدن است. وقتی اجرا کپی باشد، میزانسن‌ها کپی‌ باشد، طراحی صحنه کپی باشد باید برای آن برنامه‌ساز تاسف خورد. به نظرم تنها چیزی که در برنامه بد است کپی کنیم، دکور است. معمولا دکور را کپی نمی‌کنند».

ولی ديگر حاشيه اين برنامه با اين تيتر از سوي تسنيم مطرح شد: «ماه عسل، تریبون‌ تبلیغاتی موسسه مالی غیرمجاز».

اين خبرگزاري نوشت:« در حالی که این روزها و همزمان با شروع موج تازه برخورد با موسسات مالی غیرمجاز توسط بانک مرکزی و دستگاه قضایی کشور، مسئولان امر بر فرادستگاهی بودن این موضوع و لزوم همکاری کلیه نهادهای ذی‌ربط برای سامان دادن به بازار غیرمتشکل پولی کشور تاکید دارند، تریبون تبلیغاتی یکی از مهمترین ویژه‌ برنامه‌های ماه رمضان رسانه ملی یعنی «ماه عسل» در اختیار موسسه فاقد مجوز ثامن الحجج قرار داده شده است.

این در شرایطی است که بانک مرکزی به‌عنوان نهاد ناظر بر بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری اسامی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز را در سایت خود درج کرده است و بارها از سازمان‌ها و نهادهای مجری تبلیغات تلویزیونی و محیطی خواسته که قبل از پذیرش تبلیغات از این نهاد استعلام گرفته و اجازه ندهند بانک و موسسه فاقد مجوز در رسانه‌ها تبلیغ کنند.

در برنامه مذکور این موسسه برای اینکه بتواند دستور بانک مرکزی مبنی بر عدم تبلیغات موسسات بدون مجوز را دور بزند، با نام باشگاه فرهنگی و ورزشی ثامن الحجج اسپانسر شد و امسال نیز با توسل به همین شیوه به‌عنوان یکی از اسپانسر‌های اصلی برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما فعالیت می‌کند.

اما نکته اینجاست که وقتی نام ثامن الحجج مطرح می‌شود در ابتدا موسسه اعتباری غیرمجاز ثامن الحجج برای مخاطب متصور می‌شود چراکه پشت تمام این ماجرا همین مؤسسه اعتباری است و عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی رسما بازی با کلمات است هرچند این مؤسسه در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی نیز فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد». حال بايد ديد عليخاني در قبال اين دو هجمه جديد، چه موضعي را اتخاذ خواهد كرد.

انتقاد از برنامه ماه عسل به دلیل توهین به مردم

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟