پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

حدیث میرامینی ، زانیار خسروی ، بهنوش بختیاری ،محمدرضا گلزار و علیرضا خمسه

سریال «عشق تعطیل نیست»

حدیث میر امینی : نشریات زرد همواره با اقداماتشان برای ما دردسرهایی درست می‌کنند، برای مثال سال گذشته،‌ دوستانم یکی یکی با من تماس گرفتند ازدواجم را تبریک گفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کمتر کسی است که هنگام صحبت از سریال “دلنوازان” به یاد بازی درخشان “روشنک” درآن نیافتند. روشنک را حدیث میر امینی بازیگر 27 ساله سینما و تلویزیون بازی کرده که در رشته‌ی نمایش تحصیل کرده است و با بازی کم نقصش در سریال دلنوازان توانست نظر خیلی از منتقدان را به خود جلب کند. به بهانه بازی های خوب این بازیگر در تلویزیون که آخرین آنها سریال “همه چیز آنجاست” بود با وی گفتگویی داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانید.

– خانم میر امینی از نحوه ورودتان به بازیگری برایمان بگویید؟

من از ابتدا عاشق حرفه بازیگری بودم. زمانی که یک نفر به چند حرفه علاقه داشته باشد به طور مثال به طور همزمان عاشق فعالیت در پرستاری، نقاشی و موسیقی باشد ممکن است زمانی در این امرکه کدام یک از رشته‌ها را ادامه دهد، شک پیدا کند اما من که با تمام وجود و علاقه بازیگری را انتخاب کرده‌ام هیچگاه از آن خسته نمی‌شوم و از اینکه در بازیگری مشغول به فعالیت هستم، رضایت کامل دارم.

– اولویت اولتان در زندگی، بازیگری است؟

بله، من در کل انسانی نیستم که دمدمی مزاج باشم و زمانی که یک هدف را انتخاب می‌کنم تا آخرش می‌روم و پای آن می‌ایستم. سریال “همه چیز آنجاست” سبب شد مردم ساعتی ماهواره‌هایشان را خاموش کنند.

وضعیت کاری خود را در سال 93 را چگونه دیدید؟

من از اردیبهشت 93 مشغول بازی در سریال “همه چیز آنجاس”ت بودم و در میانه راه به گروه “عشق تعطیل نیست” پیوستم؛ از عملکردم در سال 93 راضی هستم و به نظرم بازیگر، باید قدری به خود استراحت دهد ما برای ساخت سریال “همه چیز آنجاست” زحمات زیادی کشیدیم اما خوشبختانه این زحمات به بار نشست و مردم استقبال خوبی از آن به عمل آوردند .بارها شده من از اطرافیان شنیده‌ام که هنگام پخش سریال “همه چیز آنجاست” ماهواره‌های خود را خاموش می‌کنند و این سریال را می‌بینند و من از بابت این موضوع بسیار خوشحال هستم.

در سال 93 عملکرد تلویزیون را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من به دلیل اشتغال به بازی در سریال “همه چیز آنجاست” فرصت زیادی برای دیدن تلویزیون نداشتم اما سریال “پرده نشین” را دنبال می‌کردم، به نظر، “پرده نشین” سریال بسیار خوبی بود که نظر مخاطبان را به خود جلب کرد و “همه چیز آنجاست” هم از این امر مستثنا نبود. به نظر من تلویزیون روند صعودی خوبی را طی می‌کند و در سال 93 خوش درخشید. بدون شک تولید سریال‌های پرمحتوای با کیفیت بهتر از ساخت تعداد بسیاری از آثار بی‌کیفیت است و تلویزیون در حال حاضر به سمت تولید کم و با کیفیت قدم بر می‌دارد.

– به نظر شما سینما در سالی که گذشت چگونه بود؟

در سینما با دو موضوع فیلم‌های جشنواره‌ 92 که سال 93 اکران شدند و فیلم‌های جشنواره‌ 93، رو به رو هستیم؛ من فرصت زیادی را برای رفتن به جشنواره سی و سوم و دیدن فیلم ها نداشتم اما بیشتر فیلم های جشنواره 92 را دیدم به جزء “پرویز” و چند فیلم دیگر هنر و تجربه فیلم های دیگر چنگی به دلم نزدند اما افرادی که فیلم‌های جشنواره 93 را دیدند، از کیفیت آن‌ها تعریف می کنند اما در کل فیلم‌های اکرانی 94 را بهتر از 93 می‌بینیم.

– جوانان در سی و سومین دوره جشنواره فجر حضور پر رنگ داشتند این اتفاق را چگونه ارزیابی می کنید؟

حضور جوانان همیشه بشارت دهنده آینده خوب و اتفاقات مثبت است اما زمانی که پیشکوستان هم در کنار آنها حضور داشته باشند. بدون شک جوانان تحولی در جنس فیلمسازی به وجود می‌آوردند اما خود من به شخصه هنگامی که در کنار دو پیشکسوتی که در حال تعریف خاطرات گذشته شان هستند، قرار می‌گیرم، لذت می‌برم و از تجربیات آنها استفاده می‌کنم. به نظر من جوانان و پیشکسوتان باید در کنار هم حضور داشته باشند و از نظرات یکدیگر استفاده کنند.

– از نظر اقتصادی در سال 93 تامین بودید؟

خدا را شکر امسال با یک تهیه کننده‌ی خوش حساب همکار شدم که پول بچه‌ها را به موقع می‌داد. متاسفانه به تازگی تعداد چک‌هایی که از سوی بعضی از تهیه کنندگان برگشت می خورد زیاد شده و امیدوارم در سال 94 شاهد اینگونه بدحسابی ها در سینما و تلویزیون نباشیم.

– بعضی از هنرمندان خواهان یک نوع بیمه و تضمین آینده‌ی کاری برای هنرمندان این حوزه هستند، نظر شما در این باره چیست؟ به نظر من هیچ کس از فردا و حتی یک دقیقه بعد خود خبر ندارد، همچنین درسینما هیچ گونه قانونی تعبیه نشده است و سینما جزء مشاغلی است که اصلا نمی‌توان در مورد آینده شغلی آن صحبت کرد و همه چیز در آن بستگی به شرایط و نحوه عملکرد بازیگر دارد.

– اگر بخواهید هفت‌سین سینمایی بچینید چه چیزهایی را درآن قرار می‌دهید؟

اگر بخواهم هفت سین سینمایی بچینم، به طور حتم نام آثار فاخر سینما و اشخاص تاثیر گذار آن را درسفره قرار می‌دهم به طور مثال اگر اسم اصغر فرهادی به س شروع می‌شد به طور قطع وی یکی از گزینه‌های من بود زیرا اصغر فرهادی و فیلم “جدایی نادر از سیمین” نام سینمای ایران را در جهان مطرح کرد. فرهادی به عنوان یک مولف تعریفی جدید را از سینما ارائه داد و سینمای ایران مدیون شخصیت هایی چون اوست.

– اولین عیدی را از دست چه کسی گرفتید و به چه کسی دادید؟

درست یادم نمی‌آید که اولین عیدی را از دست چه کسی گرفتم اما بهترین عیدی که گرفتم خرس بزرگی بود که قدش از قد من بلندتر بود و آن را خاله‌ام به من هدیه داد اما در خانواده‌ ما مرسوم است که هنگام سال تحویل همه به هم هدیه و عیدی می‌دهند.

– از شیرین ترین خاطره ماندگار از ایام نوروز در ذهن تان بگویید.

نوروز همیشه برای من لذت بخش و خوب بوده است اما شیرین ترین خاطره‌هایم در ایام کودکی باز می‌گردد، همان زمانی که پیک‌های عید را می‌گرفتیم و بزرگ ترهایمان در روز دوم کل آن را برای ما حل می‌کردند.

– در ایام نوروز به مسافرت می روید؟

من عاشق خلوتی نوروزهای تهران هستم اما مسافرت نیز بسیار دوست دارم به نظرم مسافرت همیشه خوب است و روح انسان را تازه می کند.

– درسال 93 خبری به گوشتان خورد که شما را متحیر کند؟

نشریات زرد همواره با اقدامشان برای ما دردسرهایی درست می‌کنند برای مثال سال گذشته دوستانم یکی یکی با من تماس گرفتند و ازدواجم را تبریک گفتند و من از شنیدن خبر ازدواجم بسیار شوکه شدم اما در سال 93 خبر خاصی از من منتشر نشد زیرا من در کل اهل حاشیه نیستم.

– در سال 94 برای سینما و تلویزیون خود خانواده و مردم در چه آرزویی دارید؟

امیدوارم در سال جدید سینما و تلویزیون به سمتی حرکت کنند که رضایت تولید کنندگان و بینندگان را به طور همزمان جلب کند و برای تمام ایرانیان عزیز آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. از خدا می‌خواهم در سال 94 حال همه به معنای واقعی خوب باشد.

– حرف پایانی…

سال 94 را به تمام ایرانیان عزیز تبریک می‌گویم.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟