پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

فرزاد حسنی اتهام کتک زدن همسر پیشینش را کذب و غیرواقعی دانست !

فرزاد حسنی تا این لحظه سکوت کرده بود ولی با وجود درخواست پارسینه برای عدم انتشار این یادداشت و ادامه به این سکوت معنا دار ، حسنی پاسخ داد : بعد از بازگشت مادرم از سفر و درخواست حاج خانم برای دفاع از حیثیتم ناچار به پاسخ گویی هستم.

فرزاد حسنی در یادداشتی که در وسایت پارسینهمنتشر شده، با خطاب قرار دادن مردم نوشته: «دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی‌حرمتی‌هایی که بر من روا رفت و مظلوم‌نمایی‌ها و استفاده از احساسات پاک شما سکوت اختیار کردم. اکنون نیز براساس خواسته‌ی مادر سیده ۶۳ ساله‌ام و وثیقه‌ سوگندی که یاد کرده‌ام پاسخ می‌دهم.»

او سپس با بیان این‌ که معتقد است «حریم خصوصی افراد متعلق به ذوالحرم است ولاغیر»، ادامه داده: «بر فرض محال اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آن‌ها است؟ ریختن آبروی دیگران و حتی خانواده خود به چه قیمتی؟ به قیمت پخش تصویرمان از تلویزیون؟! انسان‌ها را از روشی که برای رسیدن به هدف‌شان انتخاب می‌کنند بشناسید.»

این مجری مشهور، در ادامه در چهار بند به ادعای کتک زدن خانم نامداری این‌گونه پاسخ داده است:

«۱- کدام انسانی با اندک بهره هوشی می‌تواند بپذیرد که این خانم تا به حال هیچ‌گونه شکایتی از من نکرده باشد؟ قطعا با اندکی دقت و بررسی صفحات مجازی متعلق به مشارالیها که سرشار از تصاویر و مدارک غیرواقعی است پاسخ سوال روشن است!

۲- ایشان با بیان ادعاهای گوناگون و تجمیع کلکسیونی از عناوین مجرمانه هم‌ چون ضرب و شتم ، افترا ، تهدید به قتل ، شکستن گوشی همراه (باور کنید به همین جرم!) و ارسال پیامک از من شکایت کرده و در تمامی این موارد به واسطه‌ صدور احکام قضایی، دست خالی از دادسرا برگشته است! به عنوان مثال رجوع کنید به پرونده کلاسه‌ ۶۳/۹۲۲۱۹۲ در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران. در کدام‌یک از این موارد محکوم واقع شده‌ام؟ هیچ‌کدام!

۳ – اساسا مسائل خانوادگی ما به مدیران رسانه چه ارتباطی دارد؟ چرا ایشان با فرافکنی و عدم قبول واقعیت، موضوعات فی مابین در زندگی شخصی را به عدم پخش مستندشان ارتباط می‌دهند؟! اساسا ممنوعیت فعالیت ایشان از مراجع دیگر و به واسطه مواردی است که مرتبط با جدایی‌اش از من نیست.

۴- پاسخ مفصل و قاطع من به این فرمایشات کذب و عکس‌های غیرواقعی و تهمت‌های پی‌درپی و مظلوم‌نمایی در مرجع قضایی به واسطه طرح شکایت از ایشان صورت خواهد پذیرفت و فصل‌الخطاب همه‌ ما قانون است. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.»

حسنی در پایان نوشته‌ خود از مخاطبانش خواسته تا به صفحه‌ همسر سابقش بروند و نظرش را درباره‌ «گروهک …» و «عاطفه‌ مادری و عشق به فرزندشان» بپرسند. به نظر می‌رسد که این دو سوال‌ ،به طور مشخص ، اعتقادهای شخصی خانم نامداری را نشانه رفته‌ اند.

آپدیت : پاسخ آزاده نامداری

سلام. من آزاده نامداری هستم. ذکرچند نکته ضروریه.. اول اینکه نامه شما بقدری خشن وآشفته بود که ناخواسته منو تایید کردید،…دو اینکه بازمث همیشه پشت یه زن قایم شدین این بار مادرتون…وسه اینکه زندگی نه ماهه ی مارو همین توهمات شماکه درسوالاتتون هست ازهم پاشید،، توهم.. خداهست خدانگهبان ماست ومن ازهیچی نمیترسم.براتون آرامش آرزو دارم…بالبخند…..

آثار کتک های فرزاد حسنی روی چهره آزاده نامداری +عکس

وکیل آزاده نامداری: ف.حسنی موکلم را حبس خانگی می کرد!

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3848 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 2 )

  1. ناشناس
    ناشناس
    ب ﻧﻆﺮﺗﺎﻥ اﺻﻼﻣﺎﻧﺒﺎﻳﺪﺧﻮﺩﻣﻮﻧﺮﻭﻭاﺭﺩﺣﺮﻳﻢ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﺩﻭﻣﺠﺮﻱ ﻛﻨﻴﻢ.
  2. فرهاد
    فرهاد
    فوزاد حسنى چه طور وقتى عاشق و معشوق بودييد پيوند لايزال شما به رسانه و مديرانش مربوط مى شد؟ مثل هميسه ملالغتى هستى و مثل مار خوش خط و خال با کلمات بازى مى کنى . واژه قداست داره و بى خود سن مادرت و معصوم زاده بودنش رو مطرح نکن. تو داد مى زنه که همه جا مى خواى من خودت رو بزرگ کنى و متکلم وحده باشى و به مجرى که سى سال از تو بزرگتره اجازه حرف زدن ندى. اظهار فضلت حالرهر ايرانىرو به هم مى زنه و از ديده شدن آدمى که شايستگى رقابت باهاشو ندارى وحشت دارى. هر چه هست به کسى مربوط نيست و خدا کسانى رو که به پست تو مى خورن رحم کنه بهشون انقدر دم از مسلمونى نزن و ماسک رو از چهره ات بردار. خودت باش و اگه دو تا کلمه بلدى انقدر تو رسانه ها تکرار نکن. محبوبيت نامدارى محرزه و نمى تونى با استعاره و ترانه و تشبيه همه چى رو زير پاهاى مغرورت لهوکنى

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟