پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس های جدید هیلاری داف 2016

کامل ترین بیوگرافی و زندگینامه هیلاری داف

هیلاری ارهارد داف (به انگلیسی: Hilary Erhard Duff) معروف به هیل (زاده ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷)، هنرپیشه، خواننده پاپ، ترانه‌سرا و تاجر آمریکایی است. او پس از به شهرت رسیدن با ایفای نقش اصلی یک برنامه تلویزیونی به نام «لیزی مک‌گوایر»، به بازی در فیلم‌های سینمایی روی آورد و در سه فیلم به نام‌های «دوجینش ارزانتر است» و «لیزی مک‌گوایر» در سال ۲۰۰۳ و «داستان یک سیندرلا» در سال ۲۰۰۴ خوش درخشید.

هیلاری در شهر هوستون ایالت تگزاس به دنیا آمد. او دومین فرزند رابرت ارهارت داف (Robert Erhard Duff) است. پدر او صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌باشد و مادرش سوزان کالین (Susan Colleen) خانه‌دار است. او همچنین یک خواهر بزرگتر به نام «هیلی» دارد که او نیز بازیگر و خواننده است.

مادر هیلاری او را تشویق کرد تا همراه خواهرش هیلی در کلاس‌های بازیگری شرکت کند. آنها موفق شدند تا در تیاترهای محلی گوناگونی نقش‌هایی را برای بازی به عهده بگیرند و وقتی در سن ۶(هیلاری) و ۸ (هیلی) بودند در اجرای باله فندق شکن در شهر سن‌آنتونیو شرکت کردند. از آن پس علاقه بسیاری به بازیگری پیدا کردند و راه آموختن بازیگری حرفه‌ای را در پیش گرفتند. آن ها به همراه مادرشان به کالیفرنیا سفر کردند تا راه بازیگری را در پیش بگیرند اما پدرشان همچنان در تگزاس باقی‌ماند تا کار خود را از دست ندهد. بعد از سال‌های متوالی و قراردادهای متفاوت آنها موفق شدند تا در چند سریال تلویزیونی بازی کنند.

عکس جدید هیلاری داف و مادرش

داف به سرعت پله‌های ترقی را طی نمود به طوری که گفته می‌شود در سال ۲۰۰۵ بالغ بر ۱۵ میلیون دلار از فعالیت‌های خود در هالیوود بدست آورده‌است. او با هدف گسترش دامنه کاری و نشان دادن استعداد و توانایی‌های درونی خویش تصمیم به پا نهادن به دنیای موسیقی پاپ گرفت که حاصل آن سه آلبوم دارای گواهی‌نامه پلاتین از انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) و فروش بیش از سیزده میلیون نسخه از آلبوم‌هایش می‌باشد. نخستین آلبوم ضبط شده او در استودیو، با نام «دگردیسی» در سال ۲۰۰۳ میلادی گواهی‌نامه پلاتین سه‌گانه را به‌دست‌آورد و او با دو آلبوم پلاتین دیگر، «هیلاری داف» (۲۰۰۴) و «تحت تعقیب»در سال ۲۰۰۵ به فعالیت خود ادامه داد. آلبوم «وقار» در ماه آوریل ۲۰۰۷ به بازار ارائه شد و در ماه اوت همان سال، موفق به دریافت گواهی طلایی گشت.

او همچنین خط تولید لباسی را به نام اجناس هیلاری داف ارایه نمود و مشترکا با کمپانی تولید لوازم آرایشی الیزابت آردن، یک عطر انحصاری به بازار عرضه کرد. نام هیلاری و مادرش در لیست تهیه‌کنندگان فیلم «دختران مادی‌گرا» به ثبت رسیده است.

جدیدترین و زیباترینعکس های هیلاری داف

لیست البوم‌های هیلاری داف

بی حد و مرز (آلبوم موسیقی) (۲۰۰۷)

وقار (آلبوم موسیقی) (۲۰۰۶-۲۰۰۷)

تحت تعقیب (آلبوم موسیقی) (۲۰۰۵)

هیلاری داف (آلبوم موسیقی) (۲۰۰۴)

دگردیسی (آلبوم هیلاری داف) (۲۰۰۳)

خیابان بابانویل (آلبوم موسیقی) (۲۰۰۲)

عکس های فیسبوکی جدید هیلاری داف 2016

زندگی خصوصی و ازدواج

داف در تاریخ 14 اوت 2010 در سانتا باربارا با مایک کامری Mike Comrie بازیکن هاکی اهل کانادا ازدواج کرد ولی در ژانویه 2014 از هم جدا شدند. هیلاری از او یک فرزند به نام لوکا را دارد.

هیلاری داف و همسر نخستش مایک کامری

هیلاری داف و همسر نخستش مایک کامری به همراه پسرش

هیلاری داف و همسر نخستش مایک کامری و فرزندشان لوکا

کمک به خیریه ها

هیلاری در سازمان های خیریه بسیاری عضو است که یکی از آنها مربوط به کودکان بی سرپرست می‌شود. او همچنین مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰ دلار برای کمک به توفان‌ زدگان کاترینا پرداخت کرد. در سال ۲۰۰۵ او هزینه نزدیک به ۲٫۵ میلیون وعده غذا را به توفان‌زدگان اهدا نمود. در آگست ۲۰۰۶ هیلاری به یک مدرسه ابتدایی در نیو اورلیان سفر کرد و به بنیاد «یو اس ای هاروست» برای پخش غذا به توفان‌زدگان کمک نمود.

عکس جدید هیلاری داف و پسرش لوکا

هیلاری داف و پسرش لوکا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟