پیج اینستاگرامی

کول دانلود

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم فسیل
4.5/5

اسامی بازیگران فسیل:  ,  ,  ,  ,  ,  , ,  ,  ,

خلاصه داستان: این فیلم، روایت سه خواننده د‌ر دهه 50 می باشد که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می شوند. اسماعیل، سعید و صفا که عضو گروه موسیقی بلک داگز هستند، برای معروفیت و موفقیت تلاش دارند. اسماعیل (با نام خوانندگی اسی) دنبال اجرا جلوی شاه است. اما صفا گرایش چپ دارد با سرودن ترانه های اعتراضی سعی می کند محبوبیتی بین مردم کسب کند ولی به زندان می افتند.

دانلود فیلم چینی شمشیر امپراطور 2020

بازیگران: هائو یی لین، مو فنگ بین

خلاصه داستان: داستان گم شدن شمشیر جادویی امپراطور است که به دارنده‌ اش قدرت‌ های فوق‌ العاده‌ ای می‌ بخشد. در این حین مردی شورشی قدرت را در دست می‌ گیرد و مردم را قتل‌ عام می‌ کند. حالا تنها دختر یک ژنرال بزرگ است که می‌ تواند با در دست گرفتن شمشیر امپراطور، بین این ستمگر و سلطه کاملش بر سرزمین قرار بگیرد... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم هندی باشگاه مبارزه 2023

بازیگران: ویجی کومار، مونیشا موهان منن

خلاصه داستان:سلوا پسر جوانی که در حال تعقیب رویاهای ورزشی فوتبال خود است، دچار یک شکست بزرگ می شود، به مرد جوانی عصبانی تبدیل می شود که توسط نیروهای شیطانی که او و خانواده اش را درگیر می کنند، درگیر درگیری هایی می شود، که باید آن را اصلاح کند و اصلاح کند... و شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم هندی سلام بابا 2023

بازیگران: مرونال تاکور، نانی، کیارا خانا

خلاصه داستان: پدری مجرد شروع به روایت داستان مادر گمشده برای فرزندش می کند و هیچ چیز مثل قبل نمی ماند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال یک مرد کامل 2024

اسامی بازیگران یک مرد کامل: جف دانیلز، دایان لین

خلاصه داستان یک مرد کامل: در مواجهه با دشمنان بی امان و ورشکستگی ناگهانی، یک سرمایه دار املاک و مستغلات آتلانتا زمانی که امپراتوری او شروع به فروپاشی می کند، باید راه خود را به اوج بازگرداند.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم بازی طولانی 2023

بازیگران: جی هرناندز، جولیان ورکز، جینا لی اورتیز

خلاصه داستان: در یک تگزاس جدا شده، پنج نوجوان مکزیکی-آمریکایی از بازی در کلوپ کانتری که در آن کار می کردند، منع شدند. برخلاف همه شانس‌ ها، آن‌ ها تیم خود را تشکیل دادند، یک مسیر یک سوراخ در زمین‌ ها ساختند و قهرمانی تگزاس در سال 1957 را به دست آوردند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم ماه سرکش: بخش دوم زخمی 2024
4.1/5

بازیگران: سوفیا بوتلا، اد اسکرین، جنا مالون

خلاصه داستان: هنگامی که پیوندهای ناگسستنی ایجاد می شود، قهرمانان ظهور می کنند - و افسانه ها ساخته می شوند، شورشیان برای نبرد علیه دنیای مادر آماده می شوند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم هندی ماده 370 2024
4.1/5

بازیگران: یامی گوتام، پریامانی، اسکند تاکور، آشوینی کول

خلاصه داستان:پس از ناآرامی های کشمیر در سال 2016، مامور ویژه ای به نام زونی هاکسار برای پایان دادن به تروریسم و اقتصاد درگیری با لغو ماده 370 بدون خونریزی، برای ماموریت مخفی انتخاب شده و... و شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم کره ای نبش قبر 2024
5/5

بازیگران: چوی مین شیک، کیم گو اون، یو هه جین، لی دو هیون، جون جین کی

خلاصه داستان: داستان این فیلم نبش قبر شومی را دنبال می‌ کند که عواقب وحشتناکی را که در زیر آن دفن شده‌ است، افشا می‌ کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب 2024
3.7/5

اسامی بازیگران استودیو عکاسی نیمه شب: جو وون، کوان نا را، یو این سو، اوم مون سوک

خلاصه داستان استودیو عکاسی نیمه شب: سو کی جو (جو وون) یک عکاس است و یک استودیوی عکس کوچک را اداره می کند. او هفتمین صاحب آتلیه عکس و مغازه فقط برای ارواح است. سو کی جو از ارواح وارد شده به فروشگاه عکس پرتره می گیرد. در همین حال، هان بوم (کوان نا-را) وکیلی است که به کار خود علاقه دارد و بی عدالتی را تحمل نمی کند با استودیوی عکس سو کی جو همکاری می کند... شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.