پیج اینستاگرامی

کول دانلود

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فصل دوم سریال کره ای هفت فراری 2024
4.8/5

اسامی بازیگران هفت فراری 2: اوم کی جون , هوانگ جونگ ایوم , لی جون , لی یو بی ، شین یون کیونگ ، یون جونگ هون ، جو یون هی

خلاصه داستان هفت فراری 2: ناپدید شدن مرموز یک دختر هفت نفر را از اقشار مختلف گرد هم می آورد. همه آنها با ناپدید شدن او به وحشتناک ترین، غیرقابل درک ترین و نفرت انگیزترین راه ارتباطی در هم تنیده دارند. همانطور که پول آنها را به سمت حرص و دروغ سوق می دهد، در حالی که برای زندگی خود در یک انتقام زیبا مبارزه می کنند، با مجازات روبرو می شوند. آنها برای ادعای بیگناهی خود تا کجا پیش خواهند رفت و آیا کسی زنده از آن خارج خواهد شد؟.. شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

دانلود سریال بچه گوزن شمالی 2024

اسامی بازیگران بچه گوزن شمالی: ریچارد گاد، ناوا ماو، جسیکا گانینگ

خلاصه داستان بچه گوزن شمالی: وقتی یک کمدین مبارز یک عمل مهربانی را به یک زن آسیب پذیر نشان می دهد، جرقه وسواس خفه کننده ای را برمی انگیزد که زندگی هر دوی آنها را تهدید می کند.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم شهر جغد 2023

بازیگران: لیلی راب، اد هریس، ونسا هاجنز

خلاصه داستان: داستان فیلم در شهر تخیلی جغد، داکوتای شمالی می گذرد، شهری که از فرهنگ پاپ دهه 1980 که آن را احاطه کرده، نیمه جدا شده است. این فیلم داستان سه نفر از ساکنان را دنبال می کند: هوراس پیرمردی که بعدازظهرهای خود را به خاطره گویی در کافی شاپ محلی می گذراند، میچ یک ستاره پشتیبان دبیرستانی افسرده بازیکن-اسب نیرومند، و جولیا معلم انگلیسی جدید در دبیرستان محلی آنها که زندگی او، همراه با ساکنان دیگر شهر، توسط یک کولاک سفید از بین می رود... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل اول انیمیشن ربات های قصه گو: زمان پاسخگویی 2022

هنرپیشگان: آشر اسپنس، زویی دشانل، دنی دویتو

خلاصه داستان: ربات‌های قصه‌ گو، بیپ، بوپ، بینگ، بنگ و بو بازگشته‌ اند تا به سوالات دشوار شما پاسخ دهند. آن‌ ها همراه با شما برای یافتن حقایق، وارد مجموعه‌ ای از ماجراهای سرگرم‌ کننده شده و آن قدر شما را می‌ خندانند که اصلا متوجه نمی‌ شوید در حال آموزش و یادگیری هستید... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فصل اول انیمیشن حماسه وینگ فدر 2022

هنرپیشگان: امی گودگیم، استیون دوگرتی، کوین مک نالی

خلاصه داستان: روزی روزگاری در کلبه ای بر فراز صخره ها در دریای تاریکی تاریکی، سه کودک و سگ مورد اعتمادشان ناگت زندگی می کردند. جانر ایگیبی، برادرش تینک و خواهرش لیلی مانند همه بچه‌ های با استعدادی هستند. آنها با هم کشف می کنند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم در جستجوی فریده
2/5

اسامی بازیگران در جستجوی فریده: آزاده موسوی و کوروش عطایی

خلاصه داستان در جستجوی فریده: درباره دختری به نام "فریده" است که چهل سال پیش در حرم امام رضا رها شده و بعد از انتقال به شیرخوارگاه توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته شده و به کشور هلند برده می‌ شود. فریده که در طول این سال‌ ها به‌ خاطر ترس از سفر به ایران و تمایل نداشتن خانواده‌ اش به وطن بازنگشته، چند سالی است از راه دور جستجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌ اش شروع کرده و حالا برای اولین بار به ایران سفر می‌ کند تا زادگاهش را ببیند و با سه خانواده که مدعی‌ اند خانواده واقعی او هستند، ملاقات کند.

دانلود فصل دوم سریال زودیاک
4.5/5

خلاصه داستان زودیاک 2: مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه شب های مافیا محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر، برگزار کننده یا به اصلاح مافیایی خدا در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت می کند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه برگزار می شود.

گرداننده: محمد بحرانی

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی: 22 بهمن 1402

دانلود سریال کره ای یونگ سو جونگ شجاع 2024

اسامی بازیگران یونگ سو جونگ شجاع: اوم هیون کیونگ، سو جون یونگ، لیم جو یون

خلاصه داستان یونگ سو جونگ شجاع: داستان یونگ سو جونگ، یک میزبان صریح و محبوب خرید خانه را روایت می کند که رویای تبدیل شدن به یک نجیب زاده مدرن را دارد.... شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

دانلود سریال کره ای ملکه اشک ها 2024
4.6/5

اسامی بازیگران: کیم سو هیون , کیم جی وون , پارک سونگ هون , کواک دونگ یون , نا یونگ هی , کیم جو ریونگ

خلاصه داستان: داستان عاشقانه معجزه آسای یک زوج متاهل که بر یک بحران سرگیجه آور غلبه می کنند.... شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه