پیج اینستاگرامی

کول دانلود

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود سریال افعی تهران
4.6/5

اسامی بازیگران افعی تهران:  ,  , , آزاده صمدی , مریلا زارعی , هومن سیدی , بهادر مالکی , مهسا حجازی, به آفرید‌ غفاریان, نیلوفر کوخانی, تورج اصلانی, امیراحمد قزوینی و بازیگر خردسال ماهور نعمتی

خلاصه داستان افعی تهران: «افعی تهران» در ژانر درام اجتماعی، ماجراهای یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی: 16 اسپندماه 1402

دانلود سریال اکازیون
4.5/5

اسامی بازیگران اکازیون: هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناجی , سام نوری , شمسی فضل اللهی

خلاصه داستان اکازیون: بهرام که به همراه خانواده اش در کار برگزاری مراسم عروسی هستند، در فرودگاه متوجه می‌شوند که ممنوع خروج شده و حالا هرطور شده باید پول را جور کنند‌... قصه اکازیون که در دهه 70 می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع خروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی: 1 فروردین 1403

دانلود سریال آمرلی
4.5/5

اسامی بازیگران آمرلی: مصطفی زمانی , ناریمان الصالحی

خلاصه داستان: سریال آمرلی داستان یک فرد عراقی را در سال 2014 روایت می کند که در روزهای حمله داعش به کشورهای عراق و سوریه در شمال عراق در شهر آمرلی زندگی می کند. این سریال اتفافات پیش آمده در این شهر در زمان حمله داعش را روایت می کند. این سریال 10 قسمتی که هر قسمت آن 60 دقیقه مدت زمان دارد، در ژانر درام، عاشقانه و جنگی است و داستان یک قهرمان عراقی را روایت می کند که برای مردمانش به جنگ علیه داعش می پردازد.

دانلود سریال صورت فلکی 2024
3/5

اسامی بازیگران صورت فلکی: جاناتان بنکس , نومی راپاس

خلاصه داستان صورت فلکی: هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بین‌ المللی رخ می‌دهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام می‌دهد، تنها برای کشف بخش‌ های کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل سوم انیمیشن جنگ ستارگان دسته بد 2024
5/5

هنرپیشگان: دی بردلی بیکر , نوشیر دالال , استفان اسنسون , مینگ نا ون

خلاصه داستان: درباره‌ گروهی از کلونهای زبده و با تجربه است که هر یک از اعضایش در یک زمینه‌ خاص مهارت بسیار بالایی دارند. با پایان یافتن جنگ کلونها، شخصیتهای اصلی داستان ماموریتهای متفاوتی را تحت عنوان مزدور انجام می‌ دهند تا شاید در این حین بتوانند هدف تازه‌ای برای زندگی خود بیابند و... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود برنامه صداتو
3.9/5

خلاصه داستان: صداتو یک برنامه و در واقع مسابقه درباره موسیقی و خواندن است؛ اما یک مسابقه عادی نیست و با چالش های زیادی رو به رو است... اسامی بازیگران مسابقه صداتو: محسن کیایی, شبنم مقدمی, محمد بحرانی, امیرمهدی ژوله

دانلود برنامه همزاد من
5/5

خلاصه داستان مسابقه همزاد من: در هر قسمت از سریال همزاد من دو گروه که شامل افراد سرشناس کشور به همراه همراهانشان با هم به رقابت می پردازند. رقابت دو گروه در قالب چندین آیتم هیجان انگیز و متفاوت انجام می شود.

اجرا: یوسف تیموری

دانلود فصل دوم سریال سایه باز
3/5

اسامی بازیگران سایه باز 2: ، ، ، ، ، ، ، ، و و با هنرمندی

خلاصه داستان سایه باز 2: برزو شمس، تاجر و برج ساز موفق، در شب جشن نام گذاری تنها نوه اش با دوست قدیمیش روبرو می شود. این ملاقات باعث می شود که زندگی گذشته برزو رو شده و باعث دگرگونی زندگیش گردد.‌..

دانلود سریال کره ای جومونگ 3 2009
4.7/5

اسامی بازیگران جومونگ 3: جونگ کیونگ هو، جونگ ریو وون، پارک مین یونگ

خلاصه داستان جا میونگ گو: شاهزاده جامیونگ و خواهرش شاهزاده ناک رانگ در یک روز و از یک پدر و دو مادر متولد شدند. پیشگویی هایی در مورد این شاهزاده خانم ها وجود داشت که یکی از آنها باعث نابودی کشور می شود و دیگری برای نجات کشور تلاش می کند. مادر شاهزاده ناک رانگ با استفاده از قدرت خانوادگی اش موفق می شود که دخترش را شاهزاده نجات دهنده کشور معرفی کند. در این بین شاهزاده جامیونگ که به عنوان ویرانگر کشور بین مردم معروف شده بود با کمک مادرش از مرگ فرار می کند و.... شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

درباره این سریال: شاهزاده جا میونگ گو (Princess Ja-Myung) که در ایران بیشتر با نام جومونگ 3 شناخته میشود، یک سریال کره ای تاریخی،عاشقانه و اکشن 39 قسمته میباشد که در سال 2009 در کره پخش شد. این سریال ادامه نسل جومونگ، یعنی هودونگ پسر موهیول است و بزودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

شمار اپیزودها: 39 قسمت | زمان پخش: سال 2009

دانلود سریال جوکر 2
4.1/5

پس از دو سال وقفه سرانجام سری جدید جوکر این بار با اجرای احسان علیخانی ساخته و پخش می شود. قرار است که جوکر 2 امسال در سایت کول دانلود پخش شود. جزییات بیشتر از این سریال به زودی در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. فصل جدید جوکر با تغییراتی زیادی همراه خواهد بود که گردانندگی احسان علیخانی به جای سیامک انصاری از مهم ترین آن به شمار می رود.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم تو هرگز مرا پیدا نخواهی کرد 2023
4.5/5

بازیگران: برندان راک، جردن کوان

خلاصه داستان: پاتریک، ساکن عجیب و غریب و تنها، در یک خانه متحرک در پشت یک کاروان پارک دور افتاده زندگی می کند. پس از طوفان شدید رعد و برق، یک زن جوان مرموز در خانه او ظاهر می شود و به دنبال پناهگاهی از آب و هوا است. هر چه شب طولانی تر می شود و زن جوان بیشتر در مورد پاتریک کشف می کند، ترک کردن برای او دشوارتر می شود. به زودی او شروع به زیر سوال بردن مقاصد پاتریک می کند، در حالی که پاتریک شروع به زیر سوال بردن تسلط خود بر واقعیت می کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم درهم ریخته 2023

بازیگران: لی مک‌ کندریک، ایگو نودیم، اندرو سانتینو

خلاصه داستان: هنگامی که یک دکتر نشان می دهد که باروری او ممکن است در خطر باشد، نلی رابینسون سی و چند ساله به بشکه آینده بدون گزینه خیره می شود و تصمیم می گیرد تخمک های خود را منجمد کند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.