پیج اینستاگرامی

کول دانلود

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم فسیل
4.5/5

اسامی بازیگران فسیل:  ,  ,  ,  ,  ,  , ,  ,  ,

خلاصه داستان: این فیلم، روایت سه خواننده د‌ر دهه 50 می باشد که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می شوند. اسماعیل، سعید و صفا که عضو گروه موسیقی بلک داگز هستند، برای معروفیت و موفقیت تلاش دارند. اسماعیل (با نام خوانندگی اسی) دنبال اجرا جلوی شاه است. اما صفا گرایش چپ دارد با سرودن ترانه های اعتراضی سعی می کند محبوبیتی بین مردم کسب کند ولی به زندان می افتند.

دانلود فصل چهارم انیمه شیطان کش 2024
4.5/5

خلاصه داستان: تانجیرو به دیدن هاشیرای سنگ، هیمجیما می‌رود، کسی که قصد دارد او را برای نبردهای آینده آماده کند. آموزش برای تبدیل شدن به هاشیرا - یکی از اعضای عالی رتبه دسته شیطان کش - شدید و سخت است. کسب تایید هیمجیما غیرممکن به نظر می رسد، اما تانجیرو تسلیم نمی‌شود! در همین حال، موزان ارباب شیطان به جستجوی موقعیت نزوکو و اوبویاشیکی ادامه می‌دهد.

درباره این انیمه: شیطان کش (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) یک انیمه ژاپنی در ژانر اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز و توسط مانگای مانگاکا "کویوهارو کوتوگه" ساخته شده میباشد. این انیمه جذاب و دیدنی، نخستین بار در 6 آپریل 2019 در 26 قسمت منتشر شد.

زمان پخش: 23 اردیبهشت 1402

دانلود فیلم آخرین توقف در شهر یوما 2023

بازیگران: جیم کامینگز، جوسلین دوناهو، ریچارد بریک

خلاصه داستان: در حالی که منتظر کامیون سوخت بعدی در یک ایستگاه استراحت در آریزونا است، یک فروشنده جوان چاقو در حال سفر با ورود دو سارق بانکی که به طور مشابه سرگردان هستند، در یک موقعیت گروگان گیری قرار می گیرد.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل سوم سریال خانم نظافتچی 2024
2.8/5

اسامی بازیگران خانم نظافتچی 3: الودی یونگ، آدان کانتو، الیور هادسون

خلاصه داستان خانم نظافتچی 3: داستان درباره زنی است که پس از اینکه به طور تصادفی شاهد یک قتل می شود توسط آرمان مورالس استخدام می شود تا از مهارت های پزشکی خود به عنوان پاک کننده استفاده کند و شواهد جنایات اوباش را پاک کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال یک جنتلمن در مسکو 2024
4.5/5

اسامی بازیگران یک جنتلمن در مسکو: ایوان مک گرگور ، مری الیزابت وینستد، فهینتی بالوگون

خلاصه داستان یک جنتلمن در مسکو: کنت الکساندر روستوف پس از انقلاب روسیه خود را از ثروت به ژنده پوش می یابد. دادگاه شوروی او را به اتاق زیر شیروانی یک هتل مجلل تبعید می کند، جایی که او بدون توجه به دنیای بیرون، ارزش واقعی دوستی را کشف می کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فصل دوم انیمه کاپیتان سوباسا 2023
4.5/5

خلاصه داستان: داستان پسر 11 ساله ای به نام سوباسا که عاشق فوتبال است و آرزو دارد بهترین فوتبالیست باشد.... که شما می توانید این انیمه را از سایت کول دانلود دریافت نمایید.

درباره این انیمه: فصل اول انیمه کاپیتان سوباسا یک انیمه ژاپنی در ژانر ورزشی، درام و خانوادگی محصول 2018 و به کارگردانی توشیوکی کاتو میباشد. این انیمه نخستین بار در 6 آپریل 2022 در قالب 52 منتشر شد. فصل دوم به کارگردانی کاتسومی اونو و تهیه‌ کنندگی استودیو کای قرار است در اکتبر 2023 به نمایش درآید. این فصل از فیلم "Junior Youth Arc" اقتباس خواهد شد.

زمان پخش: یک شنبه 9 مهرماه 1402

دانلود فیلم اسکوپ 2024
4/5

بازیگران: گیلیان اندرسون، کیلی هاوز، بیلی پایپر

خلاصه داستان: یک بازگویی دراماتیک از روند تامین امنیت مصاحبه تلویزیونی بی‌ بی‌ سی 2019 شاهزاده اندرو توسط مجری و روزنامه‌ نگار امیلی مایتلیس و تیم سازنده در برنامه خبری و امور جاری BBC Two است... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال کره ای ولیعهد گمشده 2024
4.3/5

اسامی بازیگران ولیعهد گمشده: سوهو، هونگ یه جی، میونگ سه بین

خلاصه داستان ولیعهد گمشده: این سریال در مورد یک ولیعهد (با بازی سوهو) است که توسط زنی که قرار است همسرش شود، ربوده شده و... شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

دانلود سریال بادکین 2024

اسامی بازیگران بادکین: ویل فورته، سیوبهان کالن، رابین کارا

خلاصه داستان بادکین: گروهی متشکل از پادکست‌ ها قصد دارند در مورد ناپدید شدن‌ های مرموز دهه‌ های قبل در یک شهر جذاب ایرلندی با رازهای تاریک و وحشتناک تحقیق کنند.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل اول سریال وطنم تویی 2016
5/5

اسامی بازیگران وطنم تویی: هالیت ارگنچ، برگوزار کورل، بوران کوزوم، اونور سایلاک، میرای دانر، پینار دنیز، کوبیلای آکا

خلاصه داستان وطنم تویی: این سریال به وقایع جنگ استقلال ترکیه می‌ پردازد، زمانی که هنوز مصطفا کمال آتاترک به قدرت نرسیده بود و بخشهایی از ترکیه تحت اشغال نیروهای یونانی بود... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود انیمیشن عروسک های زشت 2019
5/5

هنرپیشگان: کلی کلارکسون,نیک جوناس,پیت بول,اما رابرتس

خلاصه داستان: عروسک های زشت با تفاوت های خود روبه رو می شوند؛ با میل به دوست داشته شدن دست و پنجه نرم می کنند و در نهایت به این می رسند که مهم این است که بدانی واقعا چه کسی هستی... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.