پیج اینستاگرامی

ماه: فوریه 2019

5/5

دانلود کامل سریال ایرانی رقص روی شیشه قسمت 1 اول با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی 1080pسریال رقص روی شیشه

+نسخه بدون رمز قسمت 1 رقص روی شیشه

خلاصه داستان: «رقص روی شیشه» یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت، در ستایش خانواده و به لحاظ تعداد کاراکتر با «عاشقانه» متفاوت است زیرا چهره های سینمایی بیشتری در این سریال حضور خواهند داشت. به طور کلی تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی نیازمند استفاده از بازیگران چهره است با این حال ۲ بازیگر تازه کار نیز در «رقص روی شیشه» به ایفای نقش می پردازند.

3/5

دانلود کامل سریال ایرانی نهنگ آبی قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی 1080pسریال نهنگ آبی

+نسخه بدون رمز قسمت چهارم نهنگ آبی

خلاصه داستان: این سریال در ابتدا قرار بود با نام تلگرام منتشر شود اما نامش بنا به دلایلی به نهنگ آبی تغییر پیدا کرد. نهنگ آبی؛ چهارمین سریالی در شبکه نمایش خانگی است که قرار است لیلا حاتمی در آن هنرنمایی کند. این سریال پیش از این قرار بود به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

5/5

دانلود کامل سریال ایرانی نهنگ آبی قسمت 3 سوم با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی 1080pسریال نهنگ آبی

+قسمت 3 نهنگ آبی

خلاصه داستان: این سریال در ابتدا قرار بود با نام تلگرام منتشر شود اما نامش بنا به دلایلی به نهنگ آبی تغییر پیدا کرد. نهنگ آبی؛ سومین سریالی در شبکه نمایش خانگی است که قرار است لیلا حاتمی در آن هنرنمایی کند. این سریال پیش از این قرار بود به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

4/5

دانلود رایگان فیلم جدید آی آدم هابا لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی HD 720p

دانلود فیلم آی آدم ها

+ لینک های دانلود فیلم آی آدم ها

خلاصه داستان: گروه پزشکان داوطلب ایرانی و فرانسوی از طریق موسسه خیریه زنجیره امید، بچه‌های بیمار و محروم را از سراسر ایران در سه رشته قلب، ارتوپدی و ترمیمی در بالاترین سطح استاندارد، درمان می‌کنند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
5/5

دانلود کامل سریال ایرانی نهنگ آبی قسمت 2 دوم با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی 1080pسریال نهنگ آبی

+نسخه بدون رمز قسمت 2 نهنگ آبی

خلاصه داستان: این سریال در ابتدا قرار بود با نام تلگرام منتشر شود اما نامش بنا به دلایلی به نهنگ آبی تغییر پیدا کرد. نهنگ آبی؛ دومین سریالی در شبکه نمایش خانگی است که قرار است لیلا حاتمی در آن هنرنمایی کند. این سریال پیش از این قرار بود به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

5/5

دانلود فیلم نقاب 2 کاظم راست گفتار 1080p, دانلود کامل فیلم ایرانی نقاب 2 با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی HD 720pدانلود فیلم نقاب 2

+خبرهای جدید از فیلم نقاب 2

خلاصه داستان نقاب 2: کاظم راست گفتار: میزان حیرت انگیزی «نقاب ۲» بشدت بالاست!/داستان «نقاب ۲» در امتداد «نقاب» است و به هیچ وجه قابل حدس زدن نیست و یکی دو حیرت عجیب دارد/برای من فیلمنامه مانند روزنامه است و هر روز به نسخه ای تازه از آن میرسم! فیلمنامه «نقاب ۲» را خودم نوشته ام ولی در بازنویسی های آتی و نسخه های نهایی ممکن است پیمان قاسم خانی هم کنارمان باشد. …

5/5

دانلود فیلم زنی با ارابه چوبی خدادا جمالی 1080p, دانلود کامل فیلم ایرانی زنی با ارابه چوبی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی HD 720pدانلود فیلم زنی با ارابه چوبی

+خبرهای جدید از فیلم زنی با ارابه چوبی

خلاصه داستان زنی با ارابه چوبی: آرش دانشجوی رشته فلسفه همراه دوستش بهمن برای تحقیقات تز دانشگاهی به روستایی در شمال کشور می‌روند و نام تحقیق آن‌ها «تحصیل میان واقعیت تا حقیقت است» و آرش و بهمن آنجا با دختری به نام ستاره آفاق که شاعر است آشنا می‌شوند و در این میان آرش عاشق ستاره می‌شود.…

5/5

دانلود کامل سریال ایرانی نهنگ آبی قسمت 1 اول با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی 1080pسریال نهنگ آبی

+نسخه بدون رمز قسمت 1 نهنگ آبی

خلاصه داستان: این سریال در ابتدا قرار بود با نام تلگرام منتشر شود اما نامش بنا به دلایلی به نهنگ آبی تغییر پیدا کرد. نهنگ آبی؛ اولین سریالی در شبکه نمایش خانگی است که قرار است لیلا حاتمی در آن هنرنمایی کند. این سریال پیش از این قرار بود به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه