پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

گزارش یک سایت مطرح آلمانی درباره سریال شهرزاد

یک سایت مطرح آلمانی در گزارشی به معرفی سریال شهرزاد

و کاراکترهای آن پرداخته است.

به گزارش چهره نیوز، سایت serienjunkies.de که سایت معتبری برای مراجعه علاقه مندان سریال های روز دنیا و امتیاز به آن هاست، در گزارشی درباره سریال شهرزاد این طور نوشته است:

شهرزاد خانم دکتر جوان در میان اغتشاشات پس از کودتا سریال ایرانی‌ شهرزاد در دهه ۱۹۵۰ در تهران می‌ گذرد، در زمان کودتای آمریکایی‌ ها و انگلیسی‌ ها علیه نخست وزیر وقت ایران ، محمد مصدق. شهرزاد (ترانه علیدوستی) دختر جوان دانشجوی پزشکی‌ است که با روزنامه نگار جوان فرهاد (مصطفا زمانی‌) رابطه عاشقانه دارد و با امیدواری مشغول برنامه ریزی آینده هستند. آینده ای که در آن وجود پزشکان زن و جراحان زن در جامعه پذیرفته شده باشد. ( مترجم: اشاره به مدرن شدن جامعه و نقش بیشتر زنان در جامعه و پیشرو بودن شهرزاد و فرهاد.)

در مقابل پدر شهرزاد آرزو دارد که او هرچه زودتر در مسیر آینده مطمین و آشنا قدم بردارد و ازدواج کند و صاحب فرزند شود. خانواده شهرزاد زیر سایه قدرت و تحت حمایت اشراف زاده مرموز بزرگ آقا (علی‌ نصیریان) است، که شبکه مافیایی سری و بزرگی‌ را رهبری می‌کند. زمانی‌ که فرهاد در اغتشاشات کودتا دستگیر و به اعدام محکوم می شود، شهرزاد از بزرگ آقای قدرتمند درخواست می‌کند که جان فرهاد را نجات دهد. بزرگ آقا نجات جان فرهاد را مشروط می‌کند به چیزی که کّل زندگی‌ این دانشجوی جوان پزشکی‌ را زیر و رو می‌کند.

سریال وزین شهرزاد که تولید ایران است از شبکه خانگی پخش می شود و تا به حال از تلویزیون رسمی‌ ایران نمایش داده نشده است. در راهنمای قسمت به قسمت لینک سریال شهرزاد می توانید در مورد قسمت های پخش شده و قسمت های آتی اطلاعات به دست آورید. سریال شهرزاد که در ژانر درام تاریخی‌ ساخته شده است برای اولین بر در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۵ توسط پخش کننده جهانی‌ ا‌ش، ای ام فیلم پخش شد.

گفتنی ست سایت serienjunkies مرجعی برای دوستداران و علاقه مندان سریال های موفق و پرطرفدار در سراسر دنیاست.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3849 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟