پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مهسا احمدی گفت: من یک بانوی ایرانی هستم که عاشق ایران و پرچم زیبای کشورم هستم آنقدر خوشحالم که نمی‌توانم آن را بیان کنم در جشنواره‌ای که بهترین بدلکاران دنیا حضور داشتند رتبه نخست آن برای اولین بار به یک خارجی رسید و آن هم من بودم.

مهسا احمدی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با جایزه بهترین بدل کار دنیا از «اکشن آیکن» جشنواره ویژه بدلکاری در هالیوود که به تازگی در این جشنواره که مختص به بدلکاران است دریافت کرده گفت: من اولین دختر بدلکار ایرانی هستم که در بسیاری از پروژه‌های سینمایی هالیوودی،‌ اروپایی،‌ بالیوودی و ترکیه‌ای حضور داشته‌ام.

وی در ادامه افزود : در اینجا یک جشن برای بدلکاران برگزار می‌شود و به 5 نفر از بهترین بدلکاران دنیا جایزه داده می‌شود. اصولا آمریکایی‌ها همیشه این جوایز را دریافت کرده‌اند و امسال برای اولین بار این جایزه به یک فرد خارجی تعلق می‌گیرد. در حقیقت بنده به عنوان یک دختر ایرانی توانستم جایزه بهترین بدلکار دنیا را از آن خود کنم.

او همچنین گفت: نام جایزه‌ای که دریافت کردم «کریستال اِوارد» بود. احمدی در پاسخ به اینکه در لحظه دریافت جایزه چه احساسی داشتید، گفت: در مورد احساساتم چیزی نمی‌توانم بگویم که حق مطلب ادا شود همانطور که می‌دانید تنها کاری که از دستم برمی‌آمد اشک شوق بود که تمام صورتم را فراگرفته بود.

وی در ادامه افزود: معروفترین افراد در زمینه بدلکاری نیز در این جشنواره حضور داشتند. یک روز قبل از برگزاری جشنواره «آرمسترینگ» کارگردان اکشن فیلمی چون «اسپایدرمن» در صفحه مجازی خود اعلام کرد فردا قرار است مهسا احمدی دختر ایرانی اولین جایزه بهترین بدلکار را بگیرد. فردای آن روز برخی از افراد به نام در این زمینه در جشنواره حضور پیدا کردند تا تنها یک بانوی ایرانی را که موفق به دریافت چنین جایزه مهم شده است ببینند. این بدلکار در ادامه گفت: کارگردان اکشن «جیمز باند، گری‌پاور» نیز یکی از این افرادی بود که در آنجا حضور پیدا کرد.

وی گفته بود همه می‌دانند که من در هیچ جشنواره‌ای حضور پیدا نمی‌کنم اما به اینجا آمده‌ام این بانوی ایرانی را که توانسته بهترین جایزه بهترین بدلکار را دریافت کند ببینم. احمدی اظهار داشت: در زمان برگزاری جشنواره مجری برنامه کمی در مورد من صحبت کرد و سپس خواست بروی صحنه بروم و در این لحظه تمام حاضرین و بزرگان سینما ایستاده‌ بودند و مرتبا من را تشویق می‌کردند. طی این چند روز هرجا که متنی را در مورد خودم می‌بینم و می‌خواهم بخوانم اشک شوق نمی‌گذارد تا به پایان متن برسم و آن را تمام کنم. وی افزود: من عاشق ایران هستم و هرجا که می‌روم با افتخار به همه می‌گویم که من یک ایرانی هستم.

آرزویم این است که تمام زنان سرزمینم در بلندترین قله‌های موفقیت بدرخشند و همینطور هم است. طی این مدت تنها رسانه فارسی زبان که با آن گفت‌وگو داشتم خبرگزاری فارس بوده است. این بدلکار بانوی سینمای ایران در خاتمه گفت: من زاده ایرانم. همیشه و همه جا سرم را بالا گرفتم و با افتخار گفته‌ام که ایرانی هستم.

هر جا حضور پیدا کردم با تمام قدرتم تلاش کردم قدرت و توانمندی یک دختر ایرانی را نشان بدهم. آرزویم این است که در راس هر حرفه‌ای دختران و بانوان ایرانی بدرخشند. ایران و پرچم ایرانی همه عشق من است و هر جایی که حضور پیدا کردم پرچم ایران همراهم بوده است.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟