پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نیوشا ضیغمی می‌گوید آن‌قدر به آن پختگی رسیده‌ است که دیگر در هر کاری حاضر نشود و با تامل و بینش دست به انتخاب می‌زند.

او در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته است، در شبکه‌های مجازی حضوری فعال دارد و یکی از اعضای اصلی انجمن کودکان کار هم هست. با ضیغمی درباره دنیای بازیگری، علاقه‌هایش و شبکه‌های مجازی به صحبت پرداخته‌ایم. ضیغمی درباره انتخاب نقش‌های خود در عرصه سینما به هنرآنلاین گفت:

متاسفانه فیلمنامه‌ها ویژگی‌های خاصی برای انتخاب بازیگر ندارند. شاید در طول سال یک و یا دو فیلمنامه خوب به دستم برسد که یک نقش را بپذیرم. در همین مدت هم فیلمنامه می‌خواندم ولی مرتبا رد می‌کردم چون فکر می‌کنم به آن پختگی رسیده‌ام که دیگر در هر کاری حاضر نشوم. آن مرحله تلاش برای دیده شدن را پشت سر گذاشته‌ام و حالا دارم با تامل و بینش دست به انتخاب می‌زنم. امیدوارم در این مسیر از نظر مخاطبان هم موفق عمل کنم.

این بازیگر سینما علاوه بر بازیگری مدتی به تهیه‌کنندگی روی آورد که دراین‌باره بیان کرد: وقتی از عرصه بازیگری فاصله گرفتم و هر فیلمنامه‌ای به را قبول نکردم به فکر راه‌اندازی دفتر تهیه‌کنندگی افتادم تا بستر تولید فیلم‌های قابل تامل‌ را هم فراهم کنم، یعنی در بخش مهم‌تری آن فیلم‌هایی را هم که خودم دوست دارم در کنار سایر آثار در آنجا تهیه و تولید کنم. البته برای رسیدن به هدف اصلیم باید زمانی را بگذرانم.

بازیگر فیلم “اخراجی‌ها” درباره وضعیت شبکه‌های مجازی که گاهی منجر به دخالت در حریم خصوصی بازیگران می‌شود، عنوان کرد: در تمام دنیا ممکن است این اتفاق برای هنرمندان به خصوص بازیگران پیش بیاید که مردم دوست داشته باشند درباره حریم شخصی هنرمندان چیزهایی بدانند. فرهنگ و استفاده از ابزار موجود را مردم باید داشته باشند. متاسفانه در جامعه ما پیش از اینکه فرهنگ‌سازی شود، در راستای استفاده از شبکه‌های مجازی این وسیله در اختیار مردم عام قرار می‌گیرد. مخصوصا در حال حاضر و در شرایطی که تلفن همراه کم‌کم جای هرگونه وسیله ارتباطی و اطلاع‌رسانی را می‌گیرد. از طرفی این شبکه‌ها آزادی بیانی را برای هنرمندان به وجود می‌آورد که در صفحات شخصی خود بدون خط قرمزهای معمول در سینما و عرصه بازیگری به صحبت بپردازند، اما در هر جایی و در هر گوشه‌ای از دنیا موقعیتی برای حریم همه آدم‌ها وجود دارد. در جوامع آزادتر دیده‌ایم که با مقامات سیاسی شوخی می‌کنند و صحبت‌های خیلی انتقادی می‌سازند. در حالی که کسی به شخصی توهین نمی‌کند. در جامعه ما مرز بین شوخی و توهین و حتی حریم شخصی و غیره مشخص نیست.

وی در ادامه بیان کرد: به نوعی مردم عمق واقعی مسایل مهم را گم کرده‌اند و به مسایل سطحی فکر می‌کنند. چرا ما نقد کردن و انتقاد صحیح را بلد نیستیم. چرا فقط توهین را خوب می‌دانیم. اتفاقات برای ما بر مبنای احساسات پیش می‌آید و نه بر مبنای وضعیت و منطقی که در شرایط حاضر حاکم است. این مسایل خطرهای این جامعه است. این بازیگر سینما در پایان بیان کرد: به زودی در فیلم سینمایی پلیس‌ بازیبه کارگردانی پیمان قاسم‌خانی جلوی دوربین فیلمبرداری خواهم رفت.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟