پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

داستان پلمپ شدن کافه آمون شهره سلطانی به خاطر آوازخوانی و ترانه +عکس

داستان پلمپ کافه آمون از زبان شهره سلطانی : برخی هنوز فرق بين ترانه و آواز را نمی دانند!

شهره سلطانی چند وقتی ست که خواننده هم شده اند و به زودی کنسرتی را برگزار خواهند کرد. پس از هنگامه قاضیانی او دومین زن بازیگری است که کنسرت می گذارد. در این پست داستان پلمپ شدن کافه آمون از زبان شهره سلطانی را می خوانید.

« دوستان عزیزم آخرین باری که تو کافه آمون شب ترانه برگزار کردیم به لطف یه دوست عزیزی که گزارش داده بودن و به خیال خودش ما کار بدّی کرده بودیم و به قولی زیر آب زده بودن کافه ما پلمب شد.

تا دیروز من فکر می کردم همه باید وقتی جایی فعالییت فرعنگی و هنری توش انجام میشه خوش حال بشن و لذت ببرن ولی ظاهرا اشتباه میکردم ، اما فقط میخوام بگم کسانی که تلاش میکنن نُون کسیو ببرن فقط به یک نفر لطمه نمیزنن ، آنجا کلی کارگر و پرسنل داره که همه از آنجا نآن میخورن پس فقط نآن من بریده نمیشه دوست عزیز .

به خدا با این کارا بعید بدونم زندگی بآهات مهربون باشه …. حالا به هر حال از جمعه صبح شما عزیزان رو دوباره در کافه هال میبینم و ان ادم نامهربون و می بخشم و براش مهربونی آرزو میکنم . به امید دیدار همگى …

( البته الانً هم کافه بأزه فقط من تا جمعه نیستم )؛ تجریش روبه روی سینما آستارا ، پاساژ ١١٠ طبقه اول کافه هال ؛در ضمن ای کاش سوادمونو بیشتر کنیم و بدونیم ترانه خوندن با آواز خوندن فرق داره ، ما فقط ترانه خوندیم ( شعر )بدون موسیقی متوجه بشین اونم من نخوندم ?شایعه نکنین و یه کم خجالت بکشین

از دیشب تا حالا خیلی صبر کردم تا این خبر کذب إصلاح بشه و تکذیب بشه ولی مثل اینکه دوستان علاقه مندن به شایعات . جالب اینجاست که از تو صفحه خودم این مطلب به غلط بر داشت شده .

بی سواد هایی که فرق ترانه و شعر و آواز رو نمیفهمن و حتی متوجه نیستن که این کافه خود من بوده و این اتفاق مربوط به ٢٠ روز پیشه .

واقعا خجالت بکشین و من از همین جا اعلام میکنم که به شدت با کسانی که به این شاىعات دامن میزنن و با إبروی مردم بازی میکنن بر خورد میکنم . دوست عزیزی که علاقه مندی من را غیر موجه جلوه بدّی .

مگر من تو ایران زتدگی نمیکنم و از قوانین این مملکت آگاه نیستم در ثانی وقتی من مجوز کنسرت در تالار وحدت با ان عظمت رو دارم. بیام تو کافه بخونم ؟! خنده داره . ولی اینبار نمیگذرم و شدیدا و شدیدا و شدیدا برخورد میکنم…»

برگرفته از اینستاگرام شهره سلطانی

داستان پلمپ شدن کافه آمون شهره سلطانی به خاطر آوازخوانی و ترانه +عکس

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 2 )

  1. مرسی از سایت همیشه به روزتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟