پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

واکنش کارلوس کی‌روش به حرف‌های مربی کره جنوبی


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای سرمربی کره پیراهن ازبکستان می‌خرم تا هنگام بازی با ایران آن را به تن کند.


عکس مربی کره با لباس ازبکستان بر روی پیراهن کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای سرمربی کره پیراهن ازبکستان می‌خرم تا هنگام بازی با ایران آن را به تن کند.

فارس نوشت:کارلوس کی‌روشدر مصاحبه مطبوعاتی خود در پاسخ به این سؤال که با کدام چوب جادویی توانست ایران را که در شرایط ناامیدی قرار داشت در آستانه صعود به جام جهانی قرار دهد، گفت: من چوب جادویی نداشتم اگر هر حس ناامیدی به وجود آمد به دلیل اشتباه اصحاب رسانه بود و شما مقصر آن هستید به این دلیل که همواره پیغام اشتباه را رسانده‌اید. یک روز تقاضای بازی دوستانه می‌کنید تا به بازیکنان جوان بازی برسد و وقتی که این فرصت داده می‌شود شما آنها را می‌کشید.

وی افزود: مقابل عمان در ساعت 5 بعد از ظهر و گرمای 40 درجه به میدان رفتیم، 99 درصد دوستان حاضر در اینجا اگر دمای دفترشان 40 درجه باشد به خانه خود می‌روند، تعدادی جوان را کنار هم قرار دادیم و شما آنها را تخریب کردید. چه اتفاقی افتاد؟ هواداران پیغام اشتباه گرفتند، شما سؤال پرسیدید به همین خاطر اظهار نظر صادقانه کردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اظهارنظر سرمربی کره جنوبی که گفته از ایران خوشش نمی‌آید، عنوان کرد: خوشحالم این سؤال را مطرح کردید. در این برهه 4 تیم کره، ازبکستان، قطر و ایران نتایج‌شان در مسابقات تأثیرگذار است. باید بدانیم که به جای 4 گزینه 5 گزینه داریم و آقای چوی سرمربی کره که از ایران خوشش نمی‌آید هم وجود دارد. بسیار شفاف پاسخ او را می‌دهم و می‌خواهم رسانه‌های بین‌المللی پیغام من را به او برسانند. مطالبی که چوی می‌گوید به این معناست که او در دیدار با ازبکستان به اندازه کافی سخت تلاش نکرده است و کره با تمام وجود در این مسابقه به میدان نرفته است. او در این مطلب می‌گوید همان‌طور که به عنوان مربی وظیفه داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم آنها چنین کاری نکردند.

  • سرمربی کره: از تیم ایران بیشتر ازبکستان بدم می‌آید

کی‌روش تأکید کرد: او مایه ننگ و شرم بازیکنان کره است، او مایه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبی است. او به مربیان فوتبال و هواداران ایران احترام نمی‌گذارد، او گله‌مند است که در ایران برخورد خوبی با کره نشده است در حالی که ما بهترین امکانات را در اختیارشان گذاشتیم، وقتی 5 مرغ داریم اگر مقابل کسی که از گرسنگی رنج می‌کشد یک بال قرار دهیم این اتفاق معنایی ندارد اما اگر یک ران داریم و آن را با آن فرد تقسیم می‌کنیم او باید تشکر کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به عقیده من سرمربی کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگوید اما حق بی‌احترامی به فوتبال ایران را ندارد. آخرین کلام من این است که او قبل از رسیدن کاروان ایران به کره باید از هواداران و فوتبال ایران و همچنین هواداران کره عذرخواهی کند. مطمئنم او دیگر احترامی که بازیکنان کره برایش قائل بودند را ندارد. بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم قبل از دیدار مقابل کره جنوبی پیراهن ازبکستان را خریداری کنم و به او هدیه بدهم. امیدوارم شجاعت این را داشته باشد تا هنگام بازی با ایران پیراهن ازبکستان را تن کند. برای مربیان بین‌المللی چوی مایه شرم است هر چند که تأکید می‌کنم این مسئله ربطی به فدراسیون کره و هیچکدام از بازیکنان این تیم ندارد. برای هواداران و بازیکنان کره احترام قائل هستیم.

وی در ادامه یادآور شد: مطلب آخری که می‌خواهم عنوان کنم و شما از آن اطلاع ندارید این است که ما در بوسان بازی می‌کنیم و طبق قوانین فیفا فاصله تا فرودگاه بسیار زیاد است. با همکاری خوبی که بین فدراسیون ایران و کره وجود داشت ایران به بوسان پرواز می‌کند. این شخص که بعضی‌ها لقب مربی بر او گذاشتند و چنین حرفی را گفته باید از سوی فدراسیون کره مجبورش کنند که از تیم ملی ایران تا قبل از سفر به کره عذرخواهی کنند و یا راه دیگری که او دارد این است که می‌تواند آقای چوی از سمت خود استعفا دهد.

وی ادامه داد: هیچ شکی نیست که با توجه به امتیازاتی که باید کسب کنیم تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد و می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم. همانطوری که از زمان حضورم در تیم ملی این کار را انجام داده‌ایم فقط یک چیز در ذهنمان است و آن رسیدن به پیروزی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد:‌ بازی با کره سخت‌ترین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی است ولی ذهنیت ما این است که بیشترین تلاش خود را انجام دهیم تا به هدفمان برسیم. هیچ شکی ندارم که هنگام ترک ایران قلب 76 میلیون ایرانی همراه و حامی ما خواهد بود و ما هم نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا 76 میلیون ایرانی را خوشحال کنیم.

وی افزود:‌ در بازی با لبنان رو به جلو و تهاجمی بازی کردیم و فکر می‌کنم تمام هواداران ایرانی به عملکرد بازی ایران در این بازی افتخار کنند زیرا آنها تمام تلاش خود را انجام دادند.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟