پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم گزارش یک مرگ مشکوک

کیومرث پوراحمد گفته که عنوان موقت فیلمش “گزارش یک مرگ مشکوک” خواهد بود

از او نقل شده که “این فیلم در باره اهمیت عباس کیارستمى بودن، آثار او، نگاه ویژه سینمایى‌اش، تاثیرش بر سینماى جهان و بالاخره مرگ مشکوک این ستایش‌شده‌ترین فیلمساز ایرانی است”.


بر اساس گزارش ها از ایران کیومرث پوراحمد، کارگردان سینمای ایران گفته است که قصد دارد از روند درمان بیماری عباس کیارستمی، کارگردانی ایرانی که حدود دو هفته پیش درگذشت، فیلم مستندی تهیه کند.

بهمن کیارستمی، فرزند عباس کیارستمی گفته است که در این باره چیزی بیشتر از آنچه در رسانه‌ها منتشر شده اطلاع ندارد، اما گفته خانواده‌ آقای کیارستمی از ساخت چنین فیلم استقبال می‌کنند و اگر اسنادی داشته باشند که آقای پوراحمد برای ساختن این فیلم کند، در اختیارش می‌گذارند.

بهمن کیارستمی که مستندساز است به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا درباره این که آیا احتمالا او خود قصد ساخت چنین فیلمی را ندارد گفت: “در این چهار ماه که او بیمار بود مراقبت از او و همراهی‌ اش جایی برای فکر کردن به ساختن فیلم نگذاشته بود و من بیشتر سعی کردم به وظایف فرزندی‌ ام بپردازم تا کار حرفه‌ایم. اگر مستنداتی هم در این مدت جمع کرده‌ام، اسنادی هستند که فکر کردم شاید در روند درمانی به کار بیایند نه آن که قصد داشته باشم با آن‌ ها فیلم بسازم.”

کیومرث پوراحمد دستیار عباس کیارستمی در فیلم خانه دوست کجاست بود

روند درمانی عباس کیارستمی و چهار عمل جراحی او در ایران که به گفته خانواده‌اش سه تای آنها به دلیل “خطای پزشکی” در عمل اول صورت گرفت و نهایتا منجر به مرگ او شد، به مساله‌ای پیچیده‌ تبدیل شده است. احمد کیارستمی، پسر بزرگ عباس کیارستمی نیز گفته است که خانواده‌اش از پزشکانی که آن ها را در درگذشت عباس کیارستمی مقصر می‌دانند، شکایت قضایی خواهند کرد.

سازمان نظام پزشکی ایران بررسی پرونده درمان آقای کیارستمی را آغاز کرده است. کیومرث پوراحمد که دستیار عباس کیارستمی در فیلم خانه دوست کجاست بود و کتابی از ماجراهای پشت صحنه آن نوشته است، گفته است که از نزدیک در جریان درمان او بوده است.

بنا بر گزارش‌ها او گفته که “صاحبان اصلی این فیلم بهمن و احمد کیارستمی، فرزندان عباس کیارستمی هستند و در صورتی که آن ها تمایل داشته باشند این فیلم را بسازند هر کمکی از دست من برآید با کمال میل در خدمتشان خواهم بود.” به گفته او عنوان موقت این فیلم “گزارش یک مرگ مشکوک” خواهد بود. کیومرث پوراحمد فیلم‌هایی چون چون گاویار، قصه‎های مجید، خواهران غریب و شب یلدا را ساخته است.

دانلود فیلم گزارش یک مرگ مشکوک

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟