پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مقایسه «ابله» و «بانی و کلاید»

بر پایه عکسی که از سریال “ابله” کمال تبریزی منتشر شده است ظاهرا این کاراکترها بازسازی شده‌اند. این که آیا دو کاراکتر قرار است بانی و کلاید ایرانی باشند یا اشاره‌ای به فیلم آرتور پن دارند را باید منتظر ماند و دید. شاید هم یک ترفند رسانه‌ای برای کنجکاوی مخاطب باشد. سریال ابله به کاگردانی کمال تبریزی و همکاری بازیگرانی چون بهنام تشکر ، یکتا ناصر،شبنم مقدمی و … قرار است پس از تکمیل در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

بهنام تشکر و شبنم مقدمی در نمایی از سریال ابله – 1393

هانیه توسلی – بازیگر سریال «ابله» – گفت: همیشه دوست داشتم نقش کمدی بازی کنم اما هیچ وقت فرصتش پیش نیامد. شاید گاهی در فضای طنز بازی کرده‌ام اما آن چیزی که باب خواسته من باشد، نبوده است. کار طنز اصلا آسان نیست. با اینکه چند روزی از تصویربرداری این سریال می‌گذرد اما من واقعا استرس دارم.

او ادامه داد: سال‌ها پیش نیز در فیلم «گاهی به آسمان نگاه کن» ساخته آقای تبریزی بازی کردم که کمی فضای طنز داشت اما نقش من در آن فیلم، نقشی نبود که تیپ بازی کنم گرچه فضای سریال «ابله» بسیار متفاوت است.این بازیگرافزود: اولین چیزی که در «ابله» برایم جذاب است، دوباره کار کردن با آقای تبریزی است، زیرا تجربه‌ای که پیش از این با او داشتم بسیار خوب بود. می‌توانم بدون تعارف بگویم که او خوش اخلاق‌ترین و پرانرژی‌ترین کارگردانی است که در این 14 سال با او کار کرده‌ام.

توسلی همچنین درباره تفاوت بازی در سینما و ایفای نقش در سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، اظهار کرد: این اتفاق به روی بازی من به عنوان بازیگر و به لحاظ تکنیکال تاثیر نمی‌گذارد اما اصولا جنس مخاطب آن فرق می‌کند و به نظرم مخاطبان نمایش خانگی گسترده‌تر از سینما هستند.

او تصریح کرد:‌ سریال تلویزیون چه مخاطب داشته باشد و چه نداشته باشد، پخش می‌شود اما در عرضه نمایش خانگی بر خلاف سریالی که از تلویزیون پخش می‌شود، عوامل فیلم بر اساس میزان فروش هر قسمت از سریال متوجه می‌شوند که مقبول بوده‌اند یا نه؛ یعنی بر اساس میزان خرید مردم متوجه می‌شویم که آن سریال محبوبیت دارد یا نه و به نظرم این اتفاق جذابی است.

توسلی درباره تفاوت کار طنز با دیگر کارهایش گفت: کار طنز اصلا آسان نیست و من واقعا استرس دارم. شاید چون تجربه‌ام در کارهای جدی بیشتر است برای بازی در آن نگرانی ندارم، اما نقش‌های این چنینی که بار کمدی دارند و لحن گفتار وارد قالب دیگری می‌شوند، برای من سخت‌تر است.

جدیدترینعکس های سریال ابله

عکس های سریال ابله

عکس های جدید سیامک انصاری و هانیه توسلی در سریال ابله

کلیپ تست گریم یکتا ناصر برای سریال ابله

دانلود سریال ابـلـه با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3851 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟