پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
5/5

خبرهای جدید از فیلم گشت ارشاد 2, دانلود رایگان فیلم گشت ارشاد 2 , فیلم گشت ارشاد 2 سهید سهیلی با لینک مستقیم
ساخت فیلم گشت ارشاد 2

با گرفتن پروانه ساخت سعید سهیلی فیلم گشت ارشاد 2 را می سازد

ساخت فیلم گشت ارشاد 2

کارگردان «مردی شبیه باران» سال آینده دو فیلم

«دم کلفت» و «گشت ارشاد 2» را مقابل دوربین می برد.

13 بهمن 94

سعید سهیلی در گفت وگو با بانی فیلم گفت: «فیلمبرداری فیلم سینمایی «دم کلفت» به اوایل سال آینده موکول شد و قصد دارم به فاصله دو- سه ماه بعد از پایان تولید این فیلم، «گشت ارشاد 2» را مقابل دوربین ببرم».

او افزود: «در حال حاضر مشغول رایزنی با چند تن از عوامل پشت دوربین و بازیگران هستم و هنوز حضور هیچکس در «دم کلفت» قطعی نشده است. فیلمبرداری نیز به طور کامل در تهران انجام می شود و این روزها مشغول بازبینی لوکیشن ها هستم». سهیلی در ادامه درباره شرایط ساخت «گشت ارشاد 2» نیز گفت: «فیلمبرداری به احتمال فراوان اوایل تابستان در تهران آغاز خواهد شد.

ضمن این که تمامی عوامل و بازیگران این فیلم نیز از سری اول انتخاب می شوند». این کارگردان در پایان درباره داستان و حال و هوای «گشت ارشاد 2» نیز گفت: «در سری دوم داستان تغییر نخواهد کرد و ادامه سرنوشت شخصیت های سری اول قصه روایت می شود. تا آغاز فیلمبرداری نیز بازنویسی فیلمنامه انجام خواهد شد».

در سری اول «گشت ارشاد» حميد فرخ نژاد، پولاد كيميايي، ساعد سهيلي، نيوشا ضيغمي، سحر قريشي، ميرطاهر مظلومي و… حضور داشتند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: دختر و پسر جواني در يكي از پارك هاي تهران مشغول گپ زدن و گردش هستند كه مأموران گشت ارشاد از راه مي رسند و قصد دارند آنها را به ستاد ببرند…

سری اول «گشت ارشاد» در زمان اکران با حاشیه های مختلفی روبرو شد به طوری که سینماهای حوزه هنری فیلم را تحریم و از نمایش آن خودداری کردند. «كلاشينكف»، «گشت ارشاد»، «ازدواج در وقت اضافه»، «چار چنگولي»، «چهار انگشتي» «سنگ، كاغذ، قيچي» و… دیگر عناوین سینمایی سهیلی محسوب می شوند.

چندی پیش خبرهایی از ساخت فیلم«دلواپسان»نیز به گوش می رسید.

آپدیت: 11 خرداد 95

پروانه ساخت فیلم سینمایی «گشت ۲» صادر شد.

به گزارش بانی فیلم، با صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی، پیش تولید این فیلم وارد مرحله جدی تری شده و دو هفته دیگر این فیلم پیش تولید خود را آغاز خواهد کرد. براساس برنامه ریزی ها نیز فیلمبرداری این فیلم تا اوایل ماه نخست تابستان آغاز می شود.

«گشت ۲» در ادامه فیلم «گشت ارشاد» مقابل دوربین خواهد رفت. فیلمی که در زمان اکران با تحریم حوزه هنری روبرو شد و حتی در برخی از سینماهای متعلق به حوزه هنری در شهرهای مختلف از نمایش آن جلوگیری به عمل آمد. سهیلی قسمت دوم «گشت ارشاد» را با نام «گشت ۲» می سازد، پروژه ای که این روزها در مرحله انتخاب بازیگر و لوکیشن هاست.

حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی سه بازیگر اصلی سری اول این فیلم در سری جدید نیز حضور خواهند داشت. علاوه بر این سه نفر چندین بازیگر دیگر نیز قرار است به پروژه اضافه شوند. براساس شنیده ها سهیلی این روزها تست گریم اولیه بازیگران را انجام داده و حتی ساعد سهیلی نیز موها و ریش هایش را برای حضور در این فیلم کاملا بلند کرده است.

فیلمبرداری «گشت ۲» به طور کامل در تهران انجام می شود. فیلمنامه سری جدید این فیلم نیز فضایی کاملا متفاوت نسبت به «گشت ارشاد» دارد و داستان سرنوشت سه شخصیت اصلی را بعد از گذشت چند سال روایت می کند.بازنویسی فیلمنامه نیز در حال حاضر توسط مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی به پایان رسیده است.

سهیلی سال گذشته پروانه ساخت «دم کلفت» را نیز دریافت کرد اما گویا ترجیح داده که نخست «گشت ۲» را جلوی دوربین ببرد. سحر قریشی، نیوشا ضیغمی، میرطاهر مظلومی، اصغر سمسارزاده، گیتی معینی، زنده یاد ناصر گیتی جاه، احمد ایران دوست، اردشیر کاظمی و… دیگر بازیگران «گشت ارشاد» هستند. سعید سهیلی در «گشت ۲» مانند سری اول خود تهیه کنندگی فیلم را نیز برعهده گرفته است.

>دانلود فیلم گشت ارشاد 1

>دانلود فیلم گشت ارشاد 2

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3856 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟