پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

فیلم لحظه تیراندازی در رستوران مک دونالد مونیخ (آلمان)

فیلم لحظه تیراندازی در رستوران مک دونالد مونیخ آلمان |دانلود کلیپ جدید

اخبار تکمیلی:تیراندازی کار یک جوان ایرانی بوده! وی در کیفش 300 فشنگ جنگی داشته و پس از این کار خودکشی کرده! در خانه او کتاب ها و فیلم هایی درباره تیراندازی پیدا شده! این تیراندازی 9 کشته و 21 زخمی داشته!(کلیپ دیگری افزوده شد)

فیلم لحظه تیراندازی در رستوران مک دونالد مونیخ آلمان |دانلود کلیپ جدید

تماشای آنلاین ودانلودکلیپ: فیلم لحظه تیراندازی در رستوران مک دونالد مونیخ و تلاش پلیس آلمان برای دستگیری او

تیراندازی در مرکز خریدی در مونیخ و مترو این شهر چندین کشته بر جای گذاشت !!

تیراندازی وحشتناک در شهر مونیخ جان چند شهروند را گرفت.

تیراندازی با مسلسل در مرکز خرید المپیک در شمال غرب شهر مونیخ منجر به حضور گسترده نیروهای امنیتی و پلیس آلمان در این بخش از شهر شده است؛ تیراندازی که هنوز مشخص نیست جنبه تروریستی دارد اما شاهدان عینی از کشته و زخمی شدن چندین تن خبر میدهند. به گزارش «تابناک»؛ پس از حمله یک مهاجر با چاقو و تبر به پنج نفر در قطاری در ایالت بایرن آلمان که روز دوشنبه هجده ژوئیه رخ داد و تروریستی بودن آن تایید شد، امروز یک حادثه تازه در در مرکز خرید المپیک در شمال غرب شهر مونیخ رخ داد و ساعتی پیش با وقوع تیراندازی در این مرکر خرید، پلیس و نیروهای امنیتی به این مرکز خرید هجوم بردند.

فیلم لحظه تیراندازی در رستوران مک دونالد مونیخ آلمان |دانلود کلیپ جدید

خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه‌های آلمانی از کشته شدن دست کم ده نفر خبر داده است، اما این تعداد تایید نشده است. بنا بر گزارش‌ها این تیراندازی در مرکز خرید المپیک در شمال غرب شهر مونیخ رخ داده است. گفته می شود تیرانداز فرار کرده است. پلیس به صورت گسترده در اطراف محل حادثه مستقر شده و در حال تخلیه مرکز خرید است.

اخبار تکمیلی: تیراندازی کار یک جوان ایرانی بوده!

جسد مردی که در یک کیلومتری محل تیراندازی پیدا شده توسط روبات پلیس بازرسی شد و سپس معلوم شد که او مهاجم تیرانداز بوده است در حالی که برخی از شاهدان عینی در ابتدا به رسانه ها گفتند یک مهاجم را دیده‌اند که شعار الله اکبر سر می‌داده، شاهدان عینی دیگری گفتند مهاجم شعار علیه خارجی‌ها می داده و تاکید داشته که آلمانی است.

پلیس آلمان می گوید تیرانداز یک جوان ۱۸ ساله ایرانی-آلمانی اهل مونیخ بوده است. پلیس انگیزه های احتمالی این جوان مهاجم که هنوز هویتش فاش نشده را “کاملا نامشخص” گزارش کرده و گفته او برای پلیس ناشناخته بوده است.

در جریان این تیراندازی 9 کشته و 21 نفر زخمی شدند. فرد شلیک کننده، در حالی که در کیفش 300 فشنگ جنگی داشته پس از این کار خودکشی کرده! در خانه او کتاب ها و فیلم هایی درباره تیراندازی پیدا شده.

در حالی که در ساعات اولیه پس از حمله پلیس و شاهدان عینی از وجود 3 مهاجم مسلح سخن می گفتند، پلیس بعدا گزارش کرد احتمالا مهاجم 1 نفر بوده اما جستجو برای 2 مظنون دیگر همچنان ادامه دارد.

از شنیده ها می توان دریافت که این جوان مشکل روانی داشته و انگیزه او آزارهایی است که در مدرسه دیده است!!

روزنامه آلمانی “فرانکفورتر آلگماینه” در گزارشی اختصاصی درباره وجوه شخصیتی علی داوید س.(سنبلی)، او را دارای گرایش نژادپرستانه ونیونازیستی خوانده است.

“فرانکفورتر آلگماینه” می‌نویسد که علی داوید مغرور بوده که ایرانی و آلمانی است و تصور می‌کرده که به این اعتبار از نژاد “آریایی” است. او به این نیز فخر می‌فروخته که متولد ۲۰ آوریل است، که روز تولد هیتلر هم محسوب می‌شود.

علی داوید س. کسی است که در روز۲۲ ژوئیه / اول مرداد، اندکی مانده به ساعت ۶ بعدازظهر به وقت محلی از یک رستوران مک‌دانلدز واقع در مرکز خرید المپیا در مونیخ کشتاری را آغازی کرد که در جریان آن ۹ نفر کشته و ۲۲ نفر زخمی شدند. او خودش را هم کشت….

در ادامه می توانیدفیلمویدیویی آن را به گونه آنلاین تماشا و یا دانلود کنید.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3849 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟