پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

انیمیشن سوریلند: رفتار زشت فرزاد حسنی در برنامه اکسیر

دانلود کلیپ انیمیشن سوریلند: رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی برنامه اکسیر

در یکی از برنامه های چند روز پیش اکسیر، رویدادی رخ داد که بازتاب بسیار گسترده ای در شبکه های اجتماعی و اعتراض به مجری برنامه را در پی داشت. فرزاد حسنی ...

دانلود کلیپ انیمیشن سوریلند: رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی برنامه اکسیر

دانلود انیمیشن جدید درباره رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی در برنامه اکسیر

تازه ترین کلیپ سروش رضایی: برخورد زشت و زننده فرزاد حسنی با شرکت کننده مسابقه

جایزه زرشک طلایی مسابقهاکسیر (شبکه 3) با اجرایفرزاد حسنیبرایجمشید نورگلدى

داستان و ماجرای توهین فرزاد حسنی

به یک شرکت کننده در مسابقه برنامه اکسیر چه بود؟

داستان و ماجرای توهین فرزاد حسنی  به یک شرکت کننده در مسابقه برنامه اکسیر چه بود؟

در یکی از برنامه های چند روز پیش اکسیر، رویدادی رخ داد که بازتاب بسیار گسترده ای در شبکه های اجتماعی و اعتراض به مجری برنامه را در پی داشت. فرزاد حسنی از شرکت کننده پرسشی می کند و برای آن 50 میلیون جایزه در نظر می گیرد. ولی هنگامی که فرد به پرسش، پاسخ درست می دهد او را به گونه ای بی ادبانه خطاب می کند و وی را تحقیر می کند. برای نمونه می گوید: زرشک، آیا ما را ساده گیر آورده ای که با یک پرسش ساده چنین جایزه ای به شما بدهیم؟ جایزه زرشک طلایی برای شما!

پس از آن حسنی بارها و بارها با برخورد زشت و زننده خود باعث شرمندگی شرکت کننده می شود. در این میان، دست زدن و تشویق حاضرین در استودیو برای فرزاد حسنی از رویدادهای شگفت انگز دیگر بود!!!

واکنش فرزاد حسنی در این باره

سرانجام فرزاد حسنی پس از بالا گرفتن اعتراض های مردمی، واکنش نشان داد و ادعا کرد که این یک نمایش و سناریو از پیش هماهنگ شده بود و قصد توهین نداشته است!!!

باز هم زود قضاوت کردیم! چقدر شرمنده شدیم؛ فرزاد جان! تو می خواستی بگویی ما همه جمشید نورگلدى هستیم مردی ساده که هیچ نمی داند و با اطمینان صحبت می کند و تصمیم می گیرد.

تو می خواستی بگویی ما دچار اشتباه هستیم و دانسته هایمان اندک است. چه بزرگ بودی ای بزرگوار! و ما به تو توهین کردیم از صمیم قلب شرمنده ایم ! چه زیبا گفتی زرشک و پوچی ما را نشان دادی!زرشک به ما و این همه نادانی که ندانستیم می خواهی با این بازی فریبنده به ما درس انسانیت و اخلاق بدهی!

فکر می کنی با دسته کوران طرفی؟! تو در پیشانی ما چه دیده ای که با ویدیویی ساختگی طلبکار هم می شوی؟ زرشک به ما که نمی دانستیم تو وقیح تر از آنی که عذرخواهی کنی، زرشک به کسانی که تصویر تو را برای هشتاد و اندی میلیون مردم ساده دل می تابانند، مردمی که هنوز تو را باور دارند.

زرشک به من و تویی که فکر می کنيم او بی تقصیر است ، زرشک به تماشاچيانى که برای تو کف زدند به جای این که بر دهان کف کرده ات سنگ زنند. چرا باید یک انسانی را بیاوری او را به هیبت یک روستایی با ولع پول و اعتماد به نفس بالا بيارايی و ادبیات و علم را به سخره بگیری تا و در پایان حق به جانب بگويی باز هم زود قضاوت کردیم!

ای خود شیفته؛ ای بد اندیش بدکردار! مگر تو غیر از گویندگی و اطوار چه هنری داری که ما بی خبريم؟! تو در چه جایگاهی هستی که مردم را مسخره کنی و به ما بگویی زرشک؟ چه هماهنگی؟ چه بازی؟ مگر مخاطب مسخره است.!!

مگر این جا قهوه خانه است که نقالی و خیمه شب بازی تو را ببینیم. رسانه حرمت دارد، مردم احترام دارند، انسان شرافت دارد و نباید به دست چون تویی به استهزا گرفته شود.

فرزاد برای نشان دادن و اثبات خودش دیگران را تحقیر می کند!او از تحقیر بزرگ تر از خود هم ابایی ندارد!سناریو می چیند، فیلم در می آورد و ماله می کشد،ولی نمی داند به شعور مخاطب توهین می کند!

از دیگر بازخوردهای این برنامه جنجالی، انیمیشنی است که به تازگی از سوی سروش رضایی (سوریلند) ساخته شده است که در ادامه این پست می تواند هر دوی این ویدیو ها را دانلود کنید.

دانلود کلیپ انیمیشن سوریلند: رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی برنامه اکسیر

لینک دانلودکلیپ فرزاد حسنی

لینک دانلودکلیپ سوریلند


نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 2 )

  1. تسنیم
    تسنیم
    واقعا متاسفم براتون چطوری به خودتون اجازه می دید بدون اینکه کل ماجرا رو بدونید آدما رو قضاوت می کنید

    این آدم فوق العاده اس
  2. غزاله
    غزاله
    خییییییییییییییییییلی رفتار اقای فرزادحسنی زشت وزننده بود.حداقل حرمت سن اون اقا رو نگهه میداشت!!!چطور شده تاالان ایشون توصداسیما مونده وهیچ برخوردی باهاشون نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟