پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه


دانلود میلیونی تک آهنگ سریال شهرزاد

روزنامه نوآوران – علی مینایی: سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی مدتی است سر زبان‌ها است؛ مردم و اهالی هنر به شدت از این سریال عرضه شده در نمایش خانگی استقبال کرده‌اند اما یکی از اصلی‌ترین برگ‌برنده‌های این سریال موسیقی ان است، چه در چند قسمت ابتدایی که خواننده تصنیف تیتراژ علی‌رضا قربانی بود و چه در قسمت‌های اخیر که هم در تیتراژ و هم در خلال سریال کلیپ‌‌هایی از همکاری جالب توجه محسن چاووشی و سینا سرلک را شاهد بوده‌ایم. استقبال از این تک‌اهنگ به حدی بوده که در فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی به سرعت دست به دست می‌شود. ترکیب سدای گرفته و خش‌دار محسن چاووشی در کنار تحریر‌های چکشی سینا سرلک از یک سو و ترانه قابل اعتنای شخص محسن چاووشی که همه را شگفت‌زده کرده است، از سوی دیگر، مجموعه عوامل مقبولیت و محبوبیت این اهنگ را فراهم کرده است.

سینا سرلک که در این میان قرار گرفتن سدایش در اهنگ، نقش بسزایی در اعتبار بخشیدن به سدای چاووشی داشته است متولد آبان 1361 شمسی در شهرستان الیگودرز است. وی مدتی خواننده ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بود. علاوه بر آن زمانی که نادر مشایخی به عنوان رهبر در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت داشت؛ با این ارکستر همکاری می‌کرد. وی همچنین در ارکستر پایور هم فعالیت داشت. علاوه بر آن او با ارکستر ملل به سرپرستی پیمان سلطانی همکاری داشته است. سرلک موسیقی را از دوران کودکی زیر نظر پدر و با ملودی‌های محلی بختیاری آغاز کرد.

7 سال بیشتر نداشت که در سریال تلویزیونی «شاخه طوبی» محصول شبکه یک سیما، ترانه‌ای محلی خواند و از همان زمان مورد توجه قرار گرفت تا پس از آن انگیزه پیدا کند و به طور جدی به موسیقی بپردازد. او ساز تمبک را در شهرستان الیگودرز و با حسن رضایی شروع کرد و برای تکمیل، از محضر جمشید محبی استفاده کرد و سپس مدت شش سال در خدمت زنده‌یاد ناصر فرهنگ‌فر به اموختن پرداخت. او در چندین دوره جشنواره موسیقی فجر مقام اول آواز و تمبک را کسب کرد. بعد از مدتی از طرف حاج قربان سلیمانی به محمد رضا شجریان معرفی شد و به مدت هشت سال ردیف‌های آوازی و تکنیک‌های صداسازی را در محضر شجریان آموخت. در کنار آواز و تمبک مدتی هم نزد کیوان ساکت تار آموخت. وی در اسفندماه سال 1382از طرف سازمان ملی جوانان به عنوان جوان نمونه در حوزه هنر انتخاب شد.

از سرلک تا کنون البوم‌های موسیقی متعددی منتشر شده که از هرکدام به فراخور قوت و ضعفشان استقبال‌های متفاوتی از سوی علاقه‌مندان به موسیقی سنتی صورت گرفته است. با سینا سرلک درباره موسیقی این سریال گپ زده‌ایم. سرلک می گوید« وقتی کاری منتشر می‌شود و در کمتر از یک هفته استقبالی چند میلیونی از ان صورت می‌گیرد و از همه دنیا نظرات مثبت سرازیر می‌شود، به این معنا است که به دل مخاطبان نشسته است و قاطبه مردم توانسته‌اند با ان ارتباط خوبی برقرار کنند. مطمئنا دست‌کم گرفتن مردمی که این استقبال را از کار می‌کنند چندان توجیهی ندارد. باید مطمئن بود وقتی اثری به این وسعت مورد استقبال قرار می‌گیرد حتما ارزش‌های خاصی داشته است.» ‌ اما از این خواننده می‌پرسیم چرا تصورش بر این است که استقبال از موسیقی سریال شهرزاد تا این پایه گسترده بوده است تا اینگونه پاسخمان را بدهد که «مشخص است دیگر.

امار نشان می‌دهد که در کمتر از 4 روز و فقط در یک سایت عرضه موسیقی، این قطعه بیش از یک میلیون بار شنیده شده است و تازه این به غیر از تعداد بسیار بالای دانلود و شنیده شدن انلاین تنها از طریق سایت‌هایی مجاز نظیر بییپ‌تونز است. به همه اینها علاوه کنید دیگر سایت‌های عرضه موسیقی و البته کسانی که دی‌وی‌دی سریال را خریداری کرده‌اند. مشخصا خبرهایی که در این‌باره وجود دارد به گوش ما هم می‌رسد و ما مطلع می‌شویم که بازخوردهای کارمان چگونه بوده است.» به او می‌گوییم از کارهای در دست تولید خودش به طور مستقل بگوید. ایا کار جدیدی در دست تولید گرفته است که پاسخ سرلک این است که « خیر. کار خاصی در دست تولید ندارم و البته کارهایی هم که هر از گاهی پیشنهاد می‌شوند کارهایی نیستند که من بپسندم و برانگیخته شوم یا سر ذوق بیایم تا اجرایشان کنم. کار معمولی ادم را سر ذوق نمی‌اورد.

قرار نیست خواننده به طور مداوم البوم بدهد تا فقط البوم داده باشد یا اهنگ منتشر کند تا فقط اهنگ منتشر کرده باشد. قرار است هنرمند کاری و اثری خلق کند که تعداد زیادی از مخاطبان از ان خوششان بیاید و نه ان‌که یک بار شنیده و نشنیده دیگر به سراغش نروند و کسی ان را نشنود. بر همین اساس فعلا کار جدیدی قبول نکرده‌ام.» وقتی از این خواننده ردیف‌دان موسیقی سنتی می‌پرسیم که ایا حرفش به این معناست که قصد دارد برعکس گذشته کم‌کار شود و از حجم تولیدهایش کم کند یا خیر می‌گوید:«خیر. تصمیم خاصی در این زمینه ندارم و اگر کار خوبی وجود داشته باشد دوباره می‌خوانم و ان کار خوب را انجام می‌دهم اما فعلا زیباترین و شاخص‌ترین کار همین سریال «شهرزاد» بود که انجام شد و مورد استقبال هم قرار گرفته خدا را شکر. هرچند مدتی می‌شد که در ایران نبودیم و در مسافرت بودم و دوری از ایران باعث می‌شد نتوانم کارهایم را انجام دهم اما باز هم می‌گویم کار باید به دل ادم بچسبد.»

موزیک های سریال شهرزاد

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟