پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود مراسم کن 2018

مراسم کن 2018

دانلود کامل رایگانجشنواره کن 2018 اصغر فرهادیبدون سانسور

عکس ها ، نتایج نهایی و اعلام جوایز مراسم کن 2018

زمان تاریخ پخشمراسم کن 2018 +فرکانس کانال ها

زمان برگزاری مراسم کن 2018

این مراسم از 8 تا 19 می 2018 (18 تا 29 اردیبهشت 97) برگزار خواهد شد.فیلم همه می داننداصغر فرهادی، فیلم افتتاحیه مراسم خواهد بود.کیت بلانشت بازیگر استرالیایی ریاست هیئت داوران این دوره را برعهده دارد. /دانلود فیلم همه می دانند

خبرهای جدید

جشنواره فیلم کن امسال یک روز زودتر از همیشه شروع به کار می‌کند. هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن سه‌شنبه ۸ ماه می شروع به کار می‌کند و جشنواره با حفظ طول معمول خود، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز را شنبه ۱۹ می برگزار می‌کند. پیر لسکیور رییس جشنواره گفت امیدوار است این جابه‌جایی بتواند به توازن مجدد جشنواره کمک کند و انرژی بیشتری به آن ببخشد. وی در مصاحبه با اسکرین دیلی گفت: «با برگزاری هفتادمین سالگرد این جشنواره در سال ۲۰۱۷، دوره جدیدی در تاریخ این جشنواره شروع شده‌است. ما علاقه داریم تا مقررات خودمان را تجدید کنیم و در عین حال همچنان به طرح سوال درباره سینمای عصر خودمان بپردازیم.»

انتخاب کیت بلانشت کیت بلانشت با انتخاب به عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم کن، دوازدهمین زنی است که این عنوان را از آن خود کرده‌است. بلانشت با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: من در طول سال‌ها در قالب‌های مختلفی در کن بوده‌ام از بازیگر تا تهیه‌کننده، در بخش مارکت و در بخش کالا و در بخش رقابتی، اما هرگز، لذت ناب تماشای گنجینه فیلم‌های بزرگ این جشنواره را نچشیده بودم.

فیلم افتتاحیه چهارم آوریل ۲۰۱۸ اعلام شد که: هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن (۲۰۱۸) با فیلم همه می‌دانند ساخته جدید اصغر فرهادی گشایش خواهد یافت. در این فیلم پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم، بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین، هنرپیشه آرژانتینی ایفای نقش کرده‌اند و فیلم «همه می‌دانند» دومین فیلم اسپانیایی زبانی خواهد بود که در تاریخ جشنواره فیلم کن به عنوان فیلم افتتاحیه انتخاب شده‌است.

مراسم کن 2018

اصغر فرهادی کارگردان این فیلم همراه با «خاویر باردم»، «پنه لوپه کروز» و «ریکاردو دارین» سه بازیگر اصلی این فیلم پیش از نمایش افتتاحیه روی فرش قرمز رفتند. حاضران در سالن لومیر کاخ جشنواره محل نمایش فیلم افتتاحیه عوامل فیلم «همه می دانند» از جمله فرهادی، «کروز» و «باردم» را برای مدتی طولانی مورد تشویق قرار دادند و «تیری فرمایو» دبیر باسابقه این رویداد سینمایی نیز از فرهادی به گرمی استقبال کرد.

«همه می دانند» روز چهارشنبه ۹ می ( ١٩ اردیبهشت) در ساعات ٨:٣٠ صبح و ١٣ نیز دو نمایش دیگر در گرند لومیر سالن اصلی کاخ جشنواره داشت.

مراسم کن 2018

جشنواره کن 2018

جشنواره کن 2018

لینک های دانلودمراسم جشنواره کن 2018 با 3 کیفیت گوناگون

دانلود فیلم همه می دانند

لینک ها تا چند روز دیگر و همزمان با پخش سراسری آماده خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود فایل ها همینک به تلگرام ما بپیوندید

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. حسن
    حسن

    با یه تیتر دروغ به راحتی مردم رو گول می‌زنین تا بازدید سایتتون بره بالا. شرم آوره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟