پیج اینستاگرامی

دسته: فیلم خارجی

دانلود فیلم وودی دارکوب به کمپ می رود 2024
3/5

بازیگران: اریک باوزا، کوین مایکل ریچاردسون، تام کنی، مری لوییز پارکر، جاش لاوسون

خلاصه داستان: پس از بیرون راندن از جنگل، وودی فکر می‌ کند که خانه‌ ای برای همیشه در کمپ وو هو پیدا کرده است؛ تا زمانی که یک بازرس تهدید می‌ کند که کمپ را تعطیل می‌ کند و... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم اسکوپ 2024

بازیگران: گیلیان اندرسون، کیلی هاوز، بیلی پایپر

خلاصه داستان: یک بازگویی دراماتیک از روند تامین امنیت مصاحبه تلویزیونی بی‌ بی‌ سی 2019 شاهزاده اندرو توسط مجری و روزنامه‌ نگار امیلی مایتلیس و تیم سازنده در برنامه خبری و امور جاری BBC Two است... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم بگ هد 2023

بازیگران: فریا آلن، جرمی اروین، روبی بارکر

خلاصه داستان: آیریس پس از مرگ پدرش متوجه می‌ شود که یک کافه بسیار قدیمی را به ارث برده است. حال او به برلین سفر می‌ کند تا جسد پدرش را شناسایی کرده و درباره املاک به ارث برده صحبت کند. اما... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم سه تفنگدار: میلادی 2023
1/5

بازیگران: ایوا گرین، ویکی کریپس، ونسان کسل

خلاصه داستان: دارتانیان مجبور میشود برای نجات کنستانس که در مقابل چشمانش ربوده شده بود، با میلادی متحد شود. اما با اعلام جنگ و پیوستن آتوس، پورتوس و آرامیس به جبهه، رازی از گذشته اتحادهای قدیمی را از بین می‌ برد و.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم درود بر سزار 2016
4/5

بازیگران: جاش برولین، جورج کلونی، آلدن ارنریچ

خلاصه داستان: در اوایل دهه 1950، ادی منیکس مشغول حل مشکلات بازیگران و فیلم سازان بود. یک کارگردان ناراضی، یک گاوچران خواننده، یک شناگر زیبا و یک رقاص خوش تیپ، آخرین ماموریت هایش هستند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم در برج جدی 1949
1/5

بازیگران: مایکل وایلدینگ، اینگرید برگمن، جوزف کاتن

خلاصه داستان: یک نجیب زاده جوان به استرالیا می رود و در آنجا با معشوق دوران کودکی خود که اکنون ازدواج کرده بود، ملاقات می کند، اما متوجه می شود که او اسرار تاریکی را در خود پنهان می کند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم مرد میمونی 2024
1/5

بازیگران: دیو پاتل، شارلتو کوپلی، پیتوباش، سوبیتا دولیپالا

خلاصه داستان: کید، یک مرد جوان ناشناس که در یک باشگاه مبارزه زیرزمینی کار می کند، تصمیم می گیرد تا از گروهی از رهبران فاسد که مسوول مرگ مادرش هستند و همچنین از "فقیران و ناتوانان" سو استفاده می کنند، انتقام بگیرد... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم ستیغ جهنمی 2016

بازیگران: اندرو گارفیلد، وینس وان، سم ورثینگتون، لوک بریسی

خلاصه داستان: داستان این فیلم که برگرفته از ماجرایی حقیقی در ماه‌ های پایانی جنگ جهانی دوم ساخته شده در رابطه با قهرمانی به نام "دزموند داس" است که به عنوان پزشک معالج وارد خدمت می‌ شود و در زمان جنگ به منطقه‌ نبرد اوکیناوا فرستاده می‌ شود. اما داس بر اساس اعتقادات انسانی‌ اش حاضر نیست اسلحه بدست بگیرد و معتقد است که او در جنگ بجای گرفتن جان انسانها باید جان افراد را نجات دهد.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم بل و سباستین نسل جدید 2022

بازیگران: رابینسون منسا روانت، میشل لاروک، آلیس دیوید

خلاصه داستان: سباستین ده ساله که عاشق زندگی در شهر است، مجبور است تابستان را در کوهستان با مادربزرگش بگذراند. اوضاع چندان بر وفق مراد او نیست تا اینکه با سگ بزرگی به نام بل آشنا می شود که صاحب بدرفتاری دارد. سباستین با محافظت از دوست جدید خود پرماجراترین تابستان عمرش را می گذراند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه