پیج اینستاگرامی

دسته: فیلم خارجی

دانلود فیلم معصوم 2024
1/5

بازیگران: سیدنی سویینی، آلوارو مورته، بندیتا پورکارولی، دورا رومانو

خلاصه داستان: به یک زن مذهبی به نام سیسیلیا پیشنهاد می شود در صومعه ای باشکوه در حومه ایتالیا ایفای نقش کند. خانه جدید به ظاهر عالی او به زودی مشخص می شود که اسرار وحشتناکی را در خود نگه می دارد... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم وودی دارکوب به کمپ می رود 2024
3/5

بازیگران: اریک باوزا، کوین مایکل ریچاردسون، تام کنی، مری لوییز پارکر، جاش لاوسون

خلاصه داستان: پس از بیرون راندن از جنگل، وودی فکر می‌ کند که خانه‌ ای برای همیشه در کمپ وو هو پیدا کرده است؛ تا زمانی که یک بازرس تهدید می‌ کند که کمپ را تعطیل می‌ کند و... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم قلب شکارچی 2024
5/5

بازیگران: بونکو خوزا، کانی فرگوسن، ماساسا امبانگنی

خلاصه داستان: یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم میکولو 2023

بازیگران: پامیلرین آیودجی، فیینفلووا آسنوگا

خلاصه داستان: دو کودک با یک موجود جادویی دوست می شوند و باید به او کمک کنند تا به خانه جنگلی خود بازگردد.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم نامه های کوچک شرور 2023

بازیگران: اولیویا کولمن، جسی باکلی، آنجانا واسان

خلاصه داستان: هنگامی که ادیت سوان و ساکنان محلی انگلیسی محافظه‌ کار شروع به دریافت نامه‌های شرورانه مملو از فحاشی‌ های غیرعمدی خنده‌دار می‌ کنند، همسایه مهاجر ایرلندی رز گودینگ، بد دهن و بد دهن او متهم به این جنایت می‌ شود. نامه های ناشناس باعث غوغای ملی می شود و محاکمه ای به راه می افتد. با این حال، هنگامی که زنان شهر - به رهبری افسر پلیس گلدیس ماس - شروع به تحقیق در مورد جنایت می کنند، گمان می کنند چیزی اشتباه است و رز ممکن است مقصر نباشد.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم پرونده گلدمن 2023

بازیگران: آریه وورتالتر، آرتور هراری، استفان گورین تیلیه

خلاصه داستان: داستان زندگی یکی از انقلابیون جناح چپ فرانسه را به تصویر می کشد که محکوم به چند فقره سرقت شد و به طرز مرموزی به قتل رسید... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم اژدهای پیت 1977

بازیگران: شان مارشال، هلن ردی، جیم دیل

خلاصه داستان: یک پسر یتیم و اژدهای جادویی اش به همراه والدین فرزندخوانده بدسرپرستش در تعقیب به شهر می آیند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم ددیو 2023

بازیگران: داکوتا جانسون، شان پن، مارکوس ای. گونزالس، شانون گانون

خلاصه داستان: زنی که از فرودگاه سوار تاکسی می شود با راننده تاکسی در مورد روابط مهم زندگی گفتگو میکند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم سگ های خفته 2024
3/5

بازیگران: راسل کرو، کارن گیلان، مارتون چوکاس، توماس ام رایت، هری گرین وود، تامی فلانگان

خلاصه داستان: روی فریمن، که تحت یک درمان پیشرفته آلزایمر است، پس از اینکه یک زندانی محکوم به اعدام که فریمن 10 سال قبل دستگیر کرده بود، برای اعلام بی گناهی خود، مجبور می شود با تاثیر تحقیقات از زندگی سابق خود دست و پنجه نرم کند. فریمن که برای به دست آوردن حافظه‌ اش مصمم شده و می‌ جنگد، همکار سابق خود را به خدمت می‌ گیرد تا به او کمک کند تا پرونده را احیا کند و حقیقت را کشف کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم 127 ساعت 2010

بازیگران: جیمز فرانکو، کیت مارا، امبر تامبلین

خلاصه داستان: این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. یک کوهنورد در حالی که به تنهایی مشغول کوهنوردی است، زیر یک تخته سنگ گیر می افند و ناامیدانه سعی در زنده ماندن دارد... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه