پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

ترانه علیدوستی: نمی دانم پشت اتهام سیاه نمایی چه غرضی است

– فستیوال کن

بازیگر و می گوید اکثر فیلم های دنیا تلخ هستند و غم دارند، با این حال باید برچسب سیاه نمایی بخورند؟!

این بازیگر سینما در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مقوله سیاه‌نمایی و برچسب خوردن برخی فیلم‌ها از طرف بعضی افراد گفت: به نظرم غرضی پشت این جریان است و نمی‌دانم باید به چه شکل با آن مبارزه کرد؛ چون کسانی که این حرف را می زنند با تمایل این کار را می کنند، در کل واقع بینانه نیست.

وی افزود: در هر فستیوالی اکثر آثار تلخ هستند و غم دارند و راجع به آدم ها و گرفتاری آن هاست. پس نباید برچسب سیاه نمایی بخورند؟ مساله این جاست برخی از ما فکر می کنیم با ساخت چنین فیلم‌هایی، سیاه نمایی و قصد منفعت طلبانه‌ای پشت کار است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت سینما جای طرح مساله است و بهترین فیلم‌های تاریخ سینما آثاری است که غم و تلخی دارند، با این تفاسیر زیاد نباید به چنین جریانی (سیاه نمایی) اهمیت داد.

بازیگر «من ترانه ۱۵ سال دارم» در پاسخ به این سوال که آیا سینمای ایران، سینماگران و اهالی هنر صداقت لازم را دارند عنوان کرد: به نظرم سینمای ایران باصداقت است؛ البته انسان های ناصادق هم همه جا وجود دارد که در کل به توفیقی دست پیدا نمی کنند، تجربه به ما می گوید فیلم هایی که صادق نیستند، موفق نخواهند بود. چون هرچه نگاه می‌کنیم، می‌بینیم فیلمی که با دل مردم ارتباط برقرار می‌کند نمی تواند صادق نباشد.

بازیگر «شهرزاد» اضافه کرد: فیلم‌هایی که تقلب و کپی‌برداری می کنند و قرار است از لحاظ کیفی در ظاهرشان گول زننده باشند، با استقبال روبرو نمی‌شوند و در دل مردم جایی ندارد، چون مردم آگاهند.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3851 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟