پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سید محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد بازداشت شد

بازداشت تهیه کننده سریال شهرزادبه جرم فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان

یک سایت سینمایی با انتشار خبر بازداشت تهیه‌ کننده سریال پرمخاطب «شهرزاد»، ادعاهایی را در این‌ درباره مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، «سینماروزان» نوشت: «سیدمحمد امامی تهیه‌کننده‌ای که با «شاهگوش» وارد شبکه خانگی شد و با «شهرزاد» کسب شهرت کرد، بازداشت شد.

خبر بازداشت امامی از سوی رسانه‌های عمدتا منتسب به جریان اعتدال از جمله «عصر تعادل» و «رسانه امید» تایید شده است.

این رسانه‌ها علت بازداشت امامی را دخالت در فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان دانسته‌اند و از این گفته‌اند که او از روز یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵ در بازداشت است.

بعد از بابک زنجانی که با راه‌اندازی شرکتی به نام سورینت فیلم به سرمایه‌گذاری در فیلم‌هایی مانند «نقش نگار» و «سیزده» و «هیچ کجا هیچ کس» دست زد و البته خبر بازداشتش شگفتی‌ساز رسانه‌ها شد، حالا امامی دومین سرمایه‌گذار تازه از راه رسیده سینماست که بازداشتش رسانه‌ها را به خود مشغول کرده است.

محمد امامی در ماه‌های اخیر به شدت در سینما فعال شده بود و به عنوان سرمایه‌گذار در پروژه‌های مختلفی حضور داشت؛ از «تابو»ی خسرو معصومی تا «ابد و یک روز» سعید روستایی، «خوب بد جلف» پیمان قاسم‌خانی و «کاناپه» کیانوش عیاری. امامی در تولید «شهرزاد» با محمدهادی رضوی داماد محمد شریعتمداری – معاون اجرایی رئیس‌جمهور – شراکت داشت.

فصل دوم «شهرزاد» در حالی کلید خورد که خبری از حضور امامی در پشت صحنه نبود. امامی از جمله سینماگران ایرانی بود که در جشنواره امسال کن هم حضور داشت.»

بازداشت سید محمد امامی تهیه کننده شهرزاد

آپدیت:خبر دستگیری محمد امامی با نامه پدرش در فضای مجازی تایید شد.

آپدیت: تکذیب نامه منتسب به پدر سرمایه‌گذار «شهرزاد»

بسمه تعالي

به دنبال خبر پراكني هاي پيوسته درباره سيد محمد امامي، تهيه‌كننده سينما، مورخ جمعه ١٦ مهر ماه، متني مملو از مطالب غيرموثق به نام اينجانب خطاب به پسرم در رسانه‌هاي اجتماعي منتشر شده كه كاملا تكذيب مي‌کنم. خانواده ايشان تاكنون هيچ پيام، نامه يا اظهار نظري نداشته‌اند و انتشار اين اخبار كذب محض است.

با احترام / سيد احمد امامي

گزارش فارس؛ کدام فیلم ها با دستگیری امامی دچار مشکل می شوند

با دستگیری محمد امامی به اتهام فساد مالی تعدادی از آثار سینمایی در اکران و توزیع در شبکه نمایش خانگی دچار مشکلاتی خواهند شد.

به گزارش فارس، محمد امامی مدتی است به عنوان سرمایه گذار در سینمای ایران مشغول به فعالیت است و با دستگیری او به اتهام فساد مالی برخی از فیلم ها و آثار در اکران سینماها و شبکه های مجازی دچار مشکل خواهد شد.

او او در پروژه‌ای چون «ابد و یک روز» حق مالکیت اثر را با توجه به سرمایه گذاری در این فیلم از وزارت ارشاد کسب کرده است. براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس فیلم «خوب بد جلف» ساخته پیمان قاسم‌خانی نیز با سرمایه گذاری او به تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده است و کیانوش عیاری نیز فیلم «کاناپه» را با سرمایه گذاری او جلوی دوربین برده است. محمد امامی علاوه بر فعالیت در تولید آثار سینمایی در بخش شبکه نمایش خانگی نیز فعالیتی بیش از پیش داشت.

او بعد از ساخت فیلم‌های «نهنگ عنبر۲» و «گشت ۲» نیز وارد مذاکره برای خرید رایت فیلم ها شد و شنیده می شود رایت نمایش خانگی این دو فیلم را نیز خریداری کرده است . فیلم‌های «فروشنده»، «محمدرسول‌الله»، «دراکولا» نیز از دیگر فیلم هایی است که رایت شبکه نمایش خانگی آن ها توسط او خریداری شد. حال باید دید این آثار با دستگیری محمد امامی با چه سرنوشتی مواجه خواهد شد. سرمایه گذاری فصل دوم شهرزاد نیز توسط محمد امامی صورت گرفته باید دید با قراردادهایی که این مجموعه با عوامل بسته است آیا بخش خصوصی و تصویر گستر پاساردگاد توان پرداخت هزینه های تولید فیلم را خواهد داشت و این اثر به سرانجام می رسد.

سینمای ایران از نوع فعالیت این نوع افراد و پولشویی در حوزه فرهنگ دچار آسیب هایی شد. اما فعالیت بابک زنجانی درس عبرت نشد و محمد امامی پا را فراتر گذاشته و همزمان با تولید فیلم به سراغ خرید رایت نمایش خانگی آثار رفت و با پولی که در اختیار داشت مبالغ خرید فیلم ها در شبکه خانگی را بالاتر از مبلغ مرسوم پرداخت کرد. تهیه کنندگان سینمای ایران پیش از این با نوع فعالیت بابک زنجانی در این حوزه و پولشویی به سبک فرهنگی آشنا بودند چگونه با این مبالغ نامتعارف مشکوک نشده و اجازه فعالیت برای محمد امامی را بیش از پیش فراهم کردند.

آپدیت – 15 آبان 95

تکذیب خبر آزادی تهیه کننده شهرزاد

خبر آزادی محمد امامی توسط پدرش تکذیب شد. هفته گذشته خبری در رسانه های مجازی و خبرگزاری پیچید که محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» به قید وثیقه آزاد شده است اما دیری نپایید که این خبر تکذیب شد.

پدر محمد امامی با تکذیب این خبر گفت: محمد آزاد نشده است و ما تا این لحظه خبری مبنی بر این که او با قید وثیقه آزاد شده است را نداشته و تایید نمی کنیم.

پیش از این سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس به طور رسمی اعلام کرد که دلیل بازداشت محمد امامی، نحوه پرداخت بدهی او به صندوق ذخیره فرهنگیان بوده است.

>>>دانلود فصل دوم شهرزاد

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟