پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

ایدن ترنر گزینه جدید جیمز باند / مامور مخفی 007 Aiden Turner

سری جدید فیلم جیمز باند 007 با ایدن ترنر ساخته می شود؟

ایدن ترنر بازیگر سریال تلویزیونی «پولدارک» در فهرست گزینه‌های «جیمز باند» قرار گرفت.

به گزارش مهر به نقل از بی‌بی‌سی، به نظر می‌رسد فهرست جایگزینان احتمالی دانیل کریگ برای ایفای فیلم «جیمز باند» هر روز گسترش پیدا کند. با افزودن ایدن ترنر بازیگر پرطرفدار سریال مجبوب «پولدارک» به نظر می رسد یک وزنه قوی وارد این فهرست شده باشد.

اکنون کار به جایی رسیده که بررسی احتمال هر یک از بازیگران مطرح برای ایفای نقش جیمز باند به یک کار جدی بدل شده است. بر مبنای این محاسبات بازیگر «پولدارک» ۲ به ۵ از شانس ایفای این نقش برخوردار است.

این بازیگر ۳۲ ساله ایرلندی البته مدتی است که به عنوان جیمز باند بعدی مطرح شده و این از زمانی است که برای ایفای نقش متفاوت، تاریک و جدی «پولدارک» انتخاب شد.

بازی در «هابیت» و درام ماوراالطبیعی «انسان بودن» از دیگر مواردی بود که بر اعتبار این بازیگر افزود. سریال تاریخی «پولدارک» بر اساس رمانی به همین نام نوشته وینستون گراهام ساخته شده و فصل اول آن در هشت قسمت اوایل سال ۲۰۱۵ از بی‌بی‌سی پخش شد.

داستان این سریال از سال ۱۷۸۳ آغاز می‌شود و پولدارک که از جنگ استقلال آمریکا به خانه بازگشته، آن را متروک می‌یابد و برای احیای آن و ساخت یک زندگی دوباره، با موقعیت‌های پیچیده و سخت زیادی مواجه می‌شود.

همه این احتمالات در شرایطی مطرح می‌شود که گفته می‌شود تام هیدلستون از بیشترین شانس برای این انتخاب برخوردار است و در هفته‌های اخیر بیشتر شایعه‌ها پیرامون او می‌چرخید. در هر حال بدون توجه به شایعه‌ها ، هنوز هیچ اعلام نظر رسمی‌ای صورت نگرفته و حتی قطعی نیست که آیا دانیل کریگ از ایفای یک نقش مامور ۰۰۷ دیگر خودداری می‌کند یا خیر؟

دوبله پارسی فیلم جیمز باند – Spectre 2015

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟