پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دلیل لغو کنسرت کاوه یغمایی در برج میلاد

کاوه یغمایی خواننده موسیقی راک ظهر روز یکشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در یک نشست رسانه‌ای که در تالار وحدت برگزار شد، پیرامون لغو کنسرت خود در جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش مهر، کاوه یغمایی که قرار بود روز دوشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در قالب برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر ۲ کنسرت را برگزار کند، پیرامون لغو این اجراهای زنده که شب گذشته خبر آن در رسانه ها منتشر شد، توضیح داد:

حمایت اهالی رسانه به من طی روزهایی که گذشت، دلگرمی فراوانی داد اما با توجه به اینکه طی ساعتهای گذشته عنوان شده بود که به دلیل مشکل دار بودن ارکستر، کنسرت من لغو شده است، بنابراین لازم دیدم که پیرامون این موضوع توضیحاتی را ارایه دهم.

وی بیان کرد: تمام کسانی که در این مدت تلاش کردند تا بنده کنسرت خود را در چارچوب جشنواره موسیقی فجر اجرا کنم، اذیت شدند و من از هر جهت شخصا از همه این عزیزان عذرخواهی می کنم. ضمن اینکه در این بین کسانی که از تهران و شهرستان بلیت خریداری کرده بودند تا بتوانند از برنامه ما استفاده کنند، در شرایط بسیار بدی قرار گرفتند که من شرمنده تک تک آنها هستم و امیدوارم بتوانم به زودی با خبرهای خوب این مساله ناگوار را جبران و این خاطره بد را کمرنگ کنم.

ارکستر من هیچ مشکل خاصی برای کنسرت نداشت یغمایی توضیح داد: ارکستر من هیچ مشکل خاصی برای کنسرت نداشت و کاملا برای اجرای در کنسرت آماده بود. البته بنده فرصت ۱۵ روزه ای داشتم تا بتوانم برنامه خود را در جشنواره موسیقی فجر اجرا کنم که این کار را مقداری مشکل می‌کرد اما می‌دانستم که با تک تک هنرمندانی که همگی آن‌ها جزو حرفه‌ای ترین نوازندگان ایران هستند، مشکلی پیرامون این ماجرا نخواهم داشت.

پس باز هم تکرار می کنم که بنده هرگونه خبری مبنی بر مشکل دار بودن ارکستر را تکذیب می کنم و اعلام می کنم که تمام اتفاقات مربوط به لغو کنسرت را باید به گردن من بیندازید. این خواننده راک گفت: متاسفانه به هر دلیلی این کنسرت برگزار نشد اما نباید این مسأله را به گردن یکی از بافت های صنعت موسیقی بیندازیم. پس من از همه شما عزیزان می خواهم که لغو کنسرت کاوه یغمایی را به گردن بخش خاصی نیندازید. من مسوولیت لغو این کنسرت را می پذیرم و با عنوان اینکه مشکلات فنی موجب اجرا نشدن برنامه من شده، خطاب به طرفداران می گویم که به زودی با آلبوم جدیدم در خدمت آنها خواهم بود.

امیدوارم آن زمان دغدغه ها کمتر شود و من دیگر شرمنده طرفداران نباشم. باور کنید که از خجالت دیگر نمی دانم چه بگویم. فقط امیدوارم در شرایط دیگری بتوانم میزبان تماشاگران عزیز باشم. ماجرای لغو کنسرت سیاسی نیست وی در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: امیدوارم این اتفاقات ناگوار هرچه زودتر برطرف شود.

به هر حال من در این فرصت امکان این را نداشتم که بخواهم در خدمت طرفداران باشم اما از سوی دیگر هم دوست ندارم این مسأله را به گردن بخش های دیگر بیندازم چرا که این رویکرد یک اشتباه محض است. به هر حال مکانیزم برگزاری جشنواره برای برگزاری این کنسرت بسیار زحمت کشید و من کاملا در جریان تلاش مسوولان برگزاری جشنواره برای برپایی این کنسرت بودم چراکه همه می‌دانید جشنواره موسیقی فجر یکی از مهمترین رویدادهای موسیقی کشور است که باید با بیشترین توان برگزار شود.

یغمایی تاکید کرد: هر خسارتی پیرامون برگزار نشدن این کنسرت وجود داشته باشد، من قبول می کنم. فقط مهمترین نگاه من در این ماجرا مردم هستند که من از طرف خودم و گروه اجرایی، از همه آنها معذرت خواهی می کنم. فقط بدانید هیچگونه فشار سیاسی در ماجرای لغو کنسرت من وجود نداشته و خواهشی که در این فضا از همه اهالی رسانه دارم این است که اجازه بدهند این مسأله را به جای خاصی هدایت نکنیم. وی در بخش پایانی صحبت های خود از انتشار قریب الوقوع آلبوم موسیقایی خود که اعضای ارکستر آن از کشور کانادا هستند، در ایران خبر داد.

تمام پول بلیت ها یک هفته ای باز گردانده می شود حسین سروی مسئول هماهنگی ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر نیز با اشاره به لغو کنسرت های شجاعت خان، کاوه یغمایی و تندر، اعلام کرد: کسانی که از طریق سامانه های مربوط به فروش بلیت نسبت به خریداری بلیت این کنسرت ها اقدام کرده‌اند، می توانند با مراجعه دوباره به سامانه‌های مورد نظر، نسبت به عودت مبالغ پرداختی اقدام کنند. این در حالی است که طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته، ظرف یک هفته بهای بلیت‌ها بازگردانده می‌شود.

امیر بهاری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر نیز در این نشست خبری پیرامون لغو کنسرت شجاعت‌خان و گروه تندر نیز توضیح داد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که بعد از مصوبه کنگره آمریکا مبنی بر محدودیت صدور ویزا برای مسافران خارج از کشور به ایران به وجود آمده، ماجرای سفر شجاعت‌خان به ایران نیز به مشکل برخورد. البته بنا بر این بود تا این هنرمند با دریافت ویزای ویژه مشکل حضور خود در ایران را مرتفع کند که در این حوزه وزارت امور خارجه نیز تلاش بسیاری کرد اما پروسه کمی طولانی شد و تا به امروز موفق نشدیم که در خدمت این هنرمند باشیم.

وی ادامه داد: گروه تندر به سرپرستی اردوان انزابی پور نیز قرار است امروز یک اجرا در فرهنگسرای نیاوران داشته باشد که به دلیل بروز مشکلاتی این کنسرت برگزار نمی شود و گروه ماکان اشکواری جایگزین این برنامه برای علاقه مندان شده است. به هر حال تماشاگرانی که مایل به دیدن این کنسرت و دریافت پول بلیت کنسرت شجاعت خان هستند، می توانند از طریق سامانه های فروش بلیت نسبت به بازگشت مبالغ دریافتی اقدام کنند.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟