پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود ویدیو کلیپ سوتی جدید علیرضا علیفر امیر دولاب فیلم طنز جدید

تماشای آنلاین ودانلودکلیپ: سوتی جدید علیرضا علیفر

وای خدای من مگه میشه؟؟؟ بدترین سوتی که می تونه کسی بده!!!

حماسه ای دیگر از سرهنگ علیفر /ماجرای ویکی پدیا وامیر دولاب

تازهترین گاف سرهنگ علیفر در بازی فوتبال بین دو تیم ایرلند شمالی و لهستان در یورو 2016 روی داد. علیرضاعلیفر همواره در گزارش هایش، بیوگرافی کوتاهی از معمار سازنده استادیوم را از ویکیپدیا پیدا کرده و به بینندگان می گوید.

داستان از این قرار است که شب بازی لهستان با ایرلند شمالی، یک جوان ایرانی ماجراجو به نام امیر دولاب، به برگه ویکی پدیای استادیوم نیس فرانسه می رود و نام سازنده معروف “ژان میشل ویلموت” را برداشته و به جایش می‌ نویسد: امیر دولاب! سپس در اینستاگرامش نیر به دوستانش می گوید که امشب سرهنگ نام من را به عنوان معمار ورزشگاه می گوید .. و درست همین رخداد هم روی می دهد !!!

در ادامه می توانیدفیلمویدیویی آن را به گونه آنلاین تماشا و یا دانلود کنید.

واکنش سرهنگ علیفر به ماجرای اسم امیر دولاب!

دانلود ویدیو کلیپ سوتی علیرضا علیفر امیر دولاب ویکیپدیا فیلم طنز جدید

سرهنگ علیفر می گوید اصلا از این امیر دولاب برای شیطنتی که به خرج داده ناراحت نیست و او از ویکی پدیا به عنوان یک راه کسب اطلاعات استفاده می کرده .

همه از سوتی بزرگ سرهنگ علیفر گفتند و حالا او درباره این ماجرا برای خبرآنلاین توضیح می دهد: «من هم این ماجرا را شنیده ام و می دانم که حسابی در فضای مجازی درباره اش حرف می زنند و می گویند سوتی بزرگ یا اسم هایی مثل این. به نظرم اصلا اتفاق عجیب و غریبی نیست.

فکر می کنم همه گزارشگر های دیگر دنیا هم برای این که بتوانند اطلاعات مربوط به مسابقه ای که قرار است گزارش کنند را از سایت های مرجع اطلاعاتی در دنیا می گیرند. یکی از این منابع سرشناس هم همین ویکی پدیا است. من هم مثل خیلی های دیگر از همین طریق اطلاعات را می گیرم. خب من عادت دارم که برای هر بازی ، اطلاعات مربوط به ورزشگاه را تا حتی مهندس سازنده اش بگویم. به هر حال زندگی پر است از تجربه کردن. گاهی یک سری از تجربه ها رایگان بدست می آیند ، گاهی هم این تجربیات هزینه ای دارند. »

او این عبارت را می گوید و توضیح می دهد: «به هر حال من نمی دانستم که می شود این اطلاعات سایت مرجعی مثل ویکی پدیا را ویرایش کرد. برای همین وقتی پرینت اطلاعات مربوط به ورزشگاه را گرفتم و مطالعه کردم ، در گزارش هم از آنها استفاده کردم. حالا این وسط یک جوانی که خواسته شوخی کرده باشد یا دوست داشته که اسمش در گزارش زنده یک بازی مهم گفته شود ، کمی شیطنت کرده و کمی هم از ذکاوت و خوش ذوقی اش استفاده کرده ، رفته اطلاعات مربوط به نام سازنده ورزشگاه را تغییر داده و اسمش هم گفته شده. یک مقدار هم این مساله در فضای مجازی برای مردم جذاب شده است. خب این که مردم از این اتفاق لبخندی بزنند ، خیلی اتفاق بدی هم نیست و من هم فکر نمی کنم اتفاق خیلی بدی افتاده باشد. از این آقای امیر دولاب هم اصلا دلخور نیستم و حتی اگر با هم روبرو شویم ، رویش را می بوسم و با هم عکس یادگاری هم می گیریم.»

>>> 4 ویدیو دیگر

گفتگو با امیر دولاب؛ دردسرساز سرهنگ علیفر

واکنش عجیب سرهنگ علیفر به شیطنت امیردولاب

پشت صحنه سوتی سرهنگ علیفر هنگام آوردن نام امیر دولاب

tike_ferdowsipoor_alifar_amir doolab

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟