پیج اینستاگرامی

دسته: فیلم خارجی

دانلود فیلم تل ماسه 2 2024
3.2/5

بازیگران: تیموتی شالامی , دیو باتیستا , زندایا , فلورانس پیو

خلاصه داستان: این فیلم دنباله فیلم Dune 1 میباشد که به بررسی سفر اسطوره‌ ای پل آتریدس می‌ پردازد که با چانی و فریمن متحد می‌ شود، در حالی که در مسیر انتقام‌ جویی از توطئه‌ گرانی است که خانواده‌ اش را نابود کردند. در مواجهه با انتخاب بین عشق زندگی خود و سرنوشت جهان شناخته شده، او تلاش می کند تا از آینده ای وحشتناک جلوگیری کند که فقط خودش می تواند پیش بینی کند و... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم مزد ترس 2024
4.5/5

بازیگران: سوفیانه زرمانی، آلبان لنوار، باکاری دیومبرا

خلاصه داستان: چهار مرد خوش شانس برای رانندگی کامیون های مملو از نیتروگلیسیرین در میان کوه ها به عنوان بخشی از عملیات خاموش کردن آتش سوزی چاه نفت استخدام می شوند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم نقاش 2024
4/5

بازیگران: چارلی وبر، جان وویت، ماری آوگروپولوس، مدیسون بیلی

خلاصه داستان: یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم سگ های خفته 2024
3/5

بازیگران: راسل کرو، کارن گیلان، مارتون چوکاس، توماس ام رایت، هری گرین وود، تامی فلانگان

خلاصه داستان: روی فریمن، که تحت یک درمان پیشرفته آلزایمر است، پس از اینکه یک زندانی محکوم به اعدام که فریمن 10 سال قبل دستگیر کرده بود، برای اعلام بی گناهی خود، مجبور می شود با تاثیر تحقیقات از زندگی سابق خود دست و پنجه نرم کند. فریمن که برای به دست آوردن حافظه‌ اش مصمم شده و می‌ جنگد، همکار سابق خود را به خدمت می‌ گیرد تا به او کمک کند تا پرونده را احیا کند و حقیقت را کشف کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم وودی دارکوب به کمپ می رود 2024
3/5

بازیگران: اریک باوزا، کوین مایکل ریچاردسون، تام کنی، مری لوییز پارکر، جاش لاوسون

خلاصه داستان: پس از بیرون راندن از جنگل، وودی فکر می‌ کند که خانه‌ ای برای همیشه در کمپ وو هو پیدا کرده است؛ تا زمانی که یک بازرس تهدید می‌ کند که کمپ را تعطیل می‌ کند و... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم اسکوپ 2024

بازیگران: گیلیان اندرسون، کیلی هاوز، بیلی پایپر

خلاصه داستان: یک بازگویی دراماتیک از روند تامین امنیت مصاحبه تلویزیونی بی‌ بی‌ سی 2019 شاهزاده اندرو توسط مجری و روزنامه‌ نگار امیلی مایتلیس و تیم سازنده در برنامه خبری و امور جاری BBC Two است... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم بگ هد 2023

بازیگران: فریا آلن، جرمی اروین، روبی بارکر

خلاصه داستان: آیریس پس از مرگ پدرش متوجه می‌ شود که یک کافه بسیار قدیمی را به ارث برده است. حال او به برلین سفر می‌ کند تا جسد پدرش را شناسایی کرده و درباره املاک به ارث برده صحبت کند. اما... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم سه تفنگدار: میلادی 2023
1/5

بازیگران: ایوا گرین، ویکی کریپس، ونسان کسل

خلاصه داستان: دارتانیان مجبور میشود برای نجات کنستانس که در مقابل چشمانش ربوده شده بود، با میلادی متحد شود. اما با اعلام جنگ و پیوستن آتوس، پورتوس و آرامیس به جبهه، رازی از گذشته اتحادهای قدیمی را از بین می‌ برد و.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم درود بر سزار 2016
4/5

بازیگران: جاش برولین، جورج کلونی، آلدن ارنریچ

خلاصه داستان: در اوایل دهه 1950، ادی منیکس مشغول حل مشکلات بازیگران و فیلم سازان بود. یک کارگردان ناراضی، یک گاوچران خواننده، یک شناگر زیبا و یک رقاص خوش تیپ، آخرین ماموریت هایش هستند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم در برج جدی 1949
1/5

بازیگران: مایکل وایلدینگ، اینگرید برگمن، جوزف کاتن

خلاصه داستان: یک نجیب زاده جوان به استرالیا می رود و در آنجا با معشوق دوران کودکی خود که اکنون ازدواج کرده بود، ملاقات می کند، اما متوجه می شود که او اسرار تاریکی را در خود پنهان می کند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه