پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود برنامه 35 مهران غفوریان

دانلود برنامه 35 با حضورمهران غفوریان

دانلود برنامه جدید«35» گفتگوی جذاب بامهران غفوریان

دانلودرایگان کاملبرنامه سریالی 35مصاحبه بامهران غفوریان

برنامه سی و پنج بدون نیازبه خرید اشتراک ویژه VIP با لینک مستقیم

free , Full & direct download35 Mehran Ghafoorianby Fereydoun Jeyrani

سی و پنج 35

مهمان:مهران غفوریان

مجری:فریدون جیرانی | زمان : 1:23:57

سال ساخت: 1395 | پخش: 95| پخش کننده:کول دانلود

دربارهاین بخش برنامه سی و پنج :

زیر آسمان همین شهر دو ساعت با مهران غفوریان و تمام ناگفته هایش. مهران غفوریان در برابر فریدون جیرانى؛ این دو در برنامه ۳۵ این هفته، گفتگویى دیدنى را با هم رقم زده اند. مصاحبه های غفوریان همیشه شنیدنی است و او همیشه حرف هایی جذاب برای گفتن دارد: از دوران کودکى و نوجوانى و مدرسه تا ساعت ها و روزهاى خوش کمدین ها در دهه هفتاد شمسی. بعد می رسیم به دوران اوج غفوریان و محبوبیت سریال “زیر آسمان شهر” و البته پایان تلخ و شکست آن در فصل سوم. اما غفوریان در این مصاحبه درباره ساخت فصل جدید “زیر آسمان شهر” گفته است. او همچنین صحبت هاى جالبى در مورد وضعیت این روزهاى سینما و تلویزیون کرده است…

چکیده این برنامه

غفوریان درباره علاقه‌اش به تیاتر در دوران کودکی توضیح داد: آن زمان بیشتر به درآمد تیاتر فکر می‌کردم، یادم هست با جعبه های پفک صحنه نمایش عروسکی درست می‌کردم و برای هر نمایش دو تومان می‌گرفتم. من به مدت چهارماه سر صحنه می رفتم، گریم می‌شدم ولی به من نقش نمی‌دادند، حسین رفیعی، بیژن بنفشه‌خواه و رحمان سیفی آزاد از همه بیشتر بازی می‌کردند. تا این که یکی از آیتم ها را خیلی خوب بازی کردم و بعد از آن نقش من در آیتم ها بیشتر شد.

این بازیگر کمدی درباره ماجرای آشنایی‌اش با رضا عطاران توضیح داد: از زمانی که ساعت خوش را کار می‌کرد و خیلی معروف شده بود، با او آشنا شدم، بعد هم یک برنامه ترکیبی از بازیگران دو گروه ساخته شد که آنجا با عطاران رفیق شدم.

در ادامه برنامه، غفوریان درباره سریال “زیر آسمان شهر” گفت: چون برنامه‌هایی که ساخته بودم با استقبال خوبی روبه‌رو شده بودند، تلویزیون با من یک قرارداد بست تا یک کاری تولید کنم و خودم نیز تهیه‌کننده باشم. من به سراغ رضا عطاران رفتم و گفتم می‌خواهم کاری بسازم که خیلی سروسدا کند.

غفوریان سپس نظرش را درباره موفقیت مهران مدیری مدیری و رضا عطاران در ساخت سریال‌های تلویزیونی، این چنین بیان کرد: به نظرم مهران مدیری سریال ساز بهتری است و خیلی در این زمینه تجربه دارد. در مقابل رضا خودش می‌ گوید من آدم سریال هر شبی ساختن نیستم. من به شدت کمدی ریال عطاران را دوست دارم.

این بازیگر کمدی درباره فیلم جدید عبدالرضا کاهانی که هنوز مجوز نمایش نگرفته است گفت: امیدوارم این اتفاق برای هیچ فیلمی نیفتد، مطمینا همه کارگردان‌ها فیلم‌ می‌سازند تا اکران شود و از وزیر جدید می‌خواهم که به این فیلم و همه فیلم‌ها نگاه دیگری شود. . او در پایان درباره کارهای آینده خود گفت: خوشبختانه رضا عطاران دوباره برگشته و قرار است در “زیر آسمان شهر” به عنوان مشاور در کنار ما باشد و مهراب قاسمخانی هم به عنوان نویسنده در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین اولین فیلم سینمایى ام را به تهیه کنندگى منصور سهراب پور مى سازم.

زمان پخش

3 آذر 95.

دانلود برنامه 35 مهران غفوریان

 مهران غفوریان در برنامه 35

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟