پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

آشنایی با لپ تاپ ایسوس و مشخصات آن

ایسوس نامی آشنا و برندی قدرتمند در زمینه تولید لوازم الکترونیکی می باشد که لپ تاپ های آن توانسته است به خوبی بازار تکنولوژی را تصاحب کنند. این برند با طراحی منحصر بفرد و استفاده از قطعات درجه یک همچون باتری، بهترین لپ تاپ ها را تولید و به مشتریان عرضه می دارد. در تولید لپ تاپ های ایسوس از دو رویکرد کلی یعنی تنوع کالا و قیمت رقابتی استفاده می گردد. نوآوری های جذاب و برتر استفاده شده در لپ تاپ های ایسوس نیز موجب مشتری مداری بالای این برند شده است.

آشنایی با لپ تاپ ایسوس ومشخصات آن

ایسوس نامی آشنا و برندی قدرتمند در زمینه تولید لوازم الکترونیکی می باشد که لپ تاپ های آن توانسته است به خوبی بازار تکنولوژی را تصاحب کنند. این برند با طراحی منحصر بفرد و استفاده از قطعات درجه یک همچون باتری، بهترین لپ تاپ ها را تولید و به مشتریان عرضه می دارد. در تولید لپ تاپ های ایسوس از دو رویکرد کلی یعنی تنوع کالا و قیمت رقابتی استفاده می گردد. نوآوری های جذاب و برتر استفاده شده در لپ تاپ های ایسوس نیز موجب مشتری مداری بالای این برند شده است.

با توجه اینکه تنوع بسیار بالایی در زمینه لپ تاپ و قطعات جانبی آن وجود دارد، بنابراین جهت تهیه این وسیله باید دقت بیشتری انجام داد. شرکت ساختار دیجیتال با داشتن تجربه ای بالا از وارد کنندگان اصلی انواع لپ تاپ در برندهای متنوع با ضمانت و گارانتی ویژه می باشد. شما هم اکنون می توانید جهت تهیه باتری لپ تاپ دل، ایسوس، اچ پی و … و همچنین دیگر قطعات همچون کیبورد، شارژر، LCD و … با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره های آنها بهره مند گردید.

آشنایی با لپ تاپ ایسوس و مشخصات آن

لپ تاپ های ایسوس دارای چه ویژگی هایی هستند؟

طراحان لپ تاپ ایسوس، در هر سری از تولیدات خود با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، ویژگی های متمایز و ممتازی را به این وسیله الکترونیکی پرکاربرد اضافه می کنند که در زیر به بعضی از آنها اشاره می کنیم:

  • استفاده از باتری 8 سلولی: باتری های قوی که در ساخت آنها یون لیتیوم باکیفیت به کار برده شده است. در باتری لپ تاپ ایسوس از نوع 8 سلولی از تنظیم کننده ولتاژ داخلی که به صورت هوشمند عمل می کند، استفاده شده است.
  • سیستم خنک کنندگی با محفظه بخار: این سیستم برای هر چه بهتر خنک کردن CPU است. در این سیستم لوله های تخت حاوی مایع استفاده شده است که با جذب گرمای CPU، مایع درون آن به گاز تبدیل می گردد.
  • حافظه SDD: این حافظه دارای قدرت بسیار بالایی است و جهت پردازش و ذخیره اطلاعات بسیار کاربردی است.
  • صفحه نمایش ال ای دی: در ساخت این صفحه نمایش از دیودهای ساطع کننده نور به عنوان پیکسل استفاده می گردد. با صفحات نمایش ال ای دی می توان به راحتی در زیر نور آفتاب نیز کار کرد.

از دیگر مشخصات بارز در طراحی لپ تاپ های ایسوس می توان به سبک بودن و ظرافت آن اشاره نمود. ظرافت قاب ها و صفحه نمایش ها با باریک ترین شکل ممکن، از خلاقیت های استفاده شده در طراحی لپ تاپ های سری جدید ایسوس می باشد.

باتری های لپ تاپ ایسوس از چه نوعی می باشند؟

باتری لپ تاپ از قطعات حساس و بسیار مهم می باشد که دارای نمونه های متنوعی است. برند ایسوس بسته به نوع لپ تاپ خود، از باتری های منحصر به فرد استفاده می کند.

باتری های استفاده شده در لپ تاپ های ایسوس در دو نوع درونی (اینترنال) و خارجی (اکسترنال و جداشدنی) می باشند. وظیفه اصلی این باتری ها، ذخیره انرژی الکتریکی می باشد که در مواقعی که نمی توان از برق شهری استفاده نمود، می توان از آن بهره برد.

مشخصات لپ تاپ ایسوس

باتری لپ تاپ از دو قسمت اصلی یعنی برد و سلول تشکیل شده اند. هر کدام از این قطعات دارای وظیفه منحصر به فردی هستند. وظیفه سلول ذخیره انرژی و وظیفه برد اتصال به مادربورد است.

سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که آیا باتری های لپ تاپ ایسوس خراب می شوند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله، باتری لپ تاپ قطعه ای است که طول عمر مشخصی دارد و پس از شارژ و دشارژهای متعدد، شارژ کردن بیش از حد، شارژ نکردن برای مدت طولانی، استفاده از شارژرهای غیراستاندارد و …. کارایی خود را از دست می دهد.

با بیان نکته بالا، این خبر خوب را به شما می دهیم که با خرید باتری های اورجینال لپ تاپ و همچنین نگهداری مناسب می توان، طول عمر این قطعه را بیشتر کرد و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری نمود.

قیمت لپ تاپ ایسوس و قطعات جانبی آن چقدر است؟

قیمت لپ تاپ یکی از عوامل بسیار مهم در خرید آن می باشد. قیمت لپ تاپ ایسوس و لوازم جانبی آن بر حسب مواردی همچون مدل دستگاه، مشخصات فنی و قطعات استفاده شده در آن تعیین می گردد. خبر خوب اینکه برند ایسوس برای هر بودجه ای، لپ تاپ و قطعات جانبی متناسب با آن را طراحی کرده است.

در آخر این نکته را عنوان می کنیم که انواع باتری لپ تاپ اچ پی، ایسوس و … را با بهترین قیمت رقابتی بازار می توانید از شرکت ساختار دیجیتال تهیه نمایید و همچنین از طریق کارشناسان فروش ما، از آخرین قیمت روز لپ تاپ و قطعات آن نیز مطلع گردید.

ما در ساختار دیجیتال تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین را به شما ارائه دهیم. در فروشگاه اینترنتی ساختار دیجیتال، شما می توانید انواع باتری اورجینال در برندهای لنوو، ایسر، اپل و …. را با ضمانت نامه خریداری کنید. ما به پاس خرید شما علاوه بر قیمت مناسب و گارانتی، ارسال رایگان را برای باتری های خود فعال کرده ایم.

 

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟