پیج اینستاگرامی

دسته: فیلم خارجی

دانلود فیلم تگزاس تصادفی 2023

بازیگران: توماس هدن چرچ، رودی پانکو

خلاصه داستان: اروین اولین کار بازیگری خود را انجام می دهد و خود را در تگزاس می بیند که در زیر بال یک حفاری نفت تقریبا ورشکسته مرل و هم گروهش فیه گرفته می شود. این سه نفر وارد یک ماجراجویی وحشیانه می شوند تا بانک و یک شرکت نفتی فاسد را گول بزنند تا قبل از اینکه رویاهای مرل از بین برود.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم کینگزمن 2021
2/5

بازیگران: جما آرترتون، هریس دیکنسون، استنلی توچی

خلاصه داستان: یکی از جنایتکار ترین و مغر متفکرترین خلافکاران تاریخ برای نابودی میلیون‌ ها انسان نقشه‌ جنگ میکشد، اما یک نفر باید جلوی این جنایت عظیم را بگیرد... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم کار خوب 1999
2/5

بازیگران: دونی لوان، میشل سوبور، نیکولا دوووشل

خلاصه داستان: داستان زندگی پرافتخار فرمانده سابق ارتش را نشان می دهد که در گذشته فرمانده سربازان در جیبوتی آفریقا بوده است... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم انسانی 2024
5/5

بازیگران: جی باروچل، امیلی همپشایر، سباستین چاکون

خلاصه داستان: در پی یک فروپاشی محیطی که بشریت را مجبور کرده است 20 درصد از جمعیت خود را از دست بدهد، زمانی که برنامه پدری برای ثبت نام در برنامه جدید اتانازی دولت به طرز وحشتناکی به هم می خورد، یک شام خانوادگی به هرج و مرج تبدیل می شود... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم آسیب دیده 2024
3.5/5

بازیگران: ساموئل ال جکسون، وینسنت کسل، جیانی کاپالدی، کیت دیکی

خلاصه داستان: یک کارآگاه شیکاگو پس از اینکه جنایات یک قاتل زنجیره‌ ای نوظهور با جنایاتی که پنج سال قبل از آن تحقیق کرده بود مطابقت می‌ دهد، به اسکاتلند سفر می‌ کند، که یکی از آنها صحنه جنایت نامزد کشته شده‌ اش بود.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم قصه های بابیلون 2023

بازیگران: ری کالجا، آرون کوبهام، کلایو راسل

خلاصه داستان: دو خواهر و برادر که به دنبال فرار از پدربزرگ اوباش بدسرپرست خود هستند، در جستجوی زندگی جدیدی در این داستان جنایت، خشونت و رستگاری، با یک جفت قاتل با استعداد در تئاتر به نیرو می پیوندند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم MR-9: انجام بده یا بمیر 2023
1.5/5

بازیگران: ای بی ام سامون، ساکشی پرادان، طارق انام خان

خلاصه داستان: یک جاسوس باهوش بنگلادشی به نام مسعود رعنا (یا MR-9) با یک عامل سیا همکاری می کند تا یک سازمان جنایتکار بین المللی به ریاست یک تاجر بی رحم را نابود کند و.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم مهاجران 2023

بازیگران: مارک استنلی، کامیلو آرانسیبیا، بنجامین وست فال

خلاصه داستان: در شیلی در سال 1901، سه سوارکار برای محافظت از یک املاک وسیع حقوق می گیرند. همراه یک سرباز بریتانیایی و یک مزدور آمریکایی، یک تک تیرانداز از نژاد مختلط است که متوجه می شود ماموریت واقعی او کشتن مردم بومی است.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم عواقب 2024

بازیگران: فروزینا نگی، ادوارد اپیگیل، سالی کرکلند

خلاصه داستان: پس از بیدار شدن در وسط جنگلی بدون خاطره، زن جوانی با انگیزه ای مبهم مانند راه بازگشتش به خانه، مورد هدف غریبه های مرموز قرار می گیرد.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم کره ای نبش قبر 2024
5/5

بازیگران: چوی مین شیک، کیم گو اون، یو هه جین، لی دو هیون، جون جین کی

خلاصه داستان: داستان این فیلم نبش قبر شومی را دنبال می‌ کند که عواقب وحشتناکی را که در زیر آن دفن شده‌ است، افشا می‌ کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه